Aihe: Pohjoismaiden suurimmat musiikkimessut
1 2
biibob
04.10.2004 14:29:37
Onko täältä paljonkin tulossa ihmisiä tänne kuopioon. On muuten ihan isot messut kyseessä, ja maahantuojia on vaikka mitä. Tästä kun viikossa sais säästettyä rahaa, niin vois tehdä tuolla vaikka joitain efektiostoksia. Vois nimittäin saada halvemmalla kun tavallisesti. Ja fender tulee tuonne myös. Että ei muuta kuin hyvä kuopio, tätä on kaivattu pitkän aikaa. + + +
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Lilli
04.10.2004 14:36:49
Onko täältä paljonkin tulossa ihmisiä tänne kuopioon. On muuten ihan isot messut kyseessä, ja maahantuojia on vaikka mitä. Tästä kun viikossa sais säästettyä rahaa, niin vois tehdä tuolla vaikka joitain efektiostoksia. Vois nimittäin saada halvemmalla kun tavallisesti. Ja fender tulee tuonne myös. Että ei muuta kuin hyvä kuopio, tätä on kaivattu pitkän aikaa. + + +

Kyllähän siellä Kuopijossa pitäisi parin kaverin kanssa pyörähtää. - Mutta onko tapana tällaisilla musiikkimessuilla myydä esiteltäviä tuotteita tai onko esittelevällä lafkalla mukanaan kontillinen myytäviä tuotteita erikseen? - Tavallisesti näyttelyjen päätösvaiheessa esittelutavaroita on voinut lunastaa ns. asevelihintaan... mutta myynti... enpä tiedä.
- Minne hoppu, poju ?
biibob
04.10.2004 14:54:16
Jep itse ihmettelin tota samaa, mutta paikallisen musiikkiliikkeen myyjä, joka on mukana tossa jutussa, vaan sanoi että siellä olisi myös myyntiä. Mene ja tiedä?
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
hörhö
04.10.2004 15:00:11 (muokattu 08.10.2004 10:06:58)

Mainostetaan nyt samaan syssyyn samaan ajankohtaan sijoittuvaa Kuopiolaisten nykytaiteilijanuorten tapahtumaa.

----------------------------------
PAAHTAMO FESTIVAL 9. - 10.10.2004
----------------------------------

LAUANTAI 9.10. : ÄÄNIMÖ
-----------------------
KLO 15 - 20.00
- pysyvä näyttely
- performansseja
- installaatioita
mm. Caspar Corander, Sasu Kerman, Santeri Vainikainen, Minna Koponen, Tuire
Lepola, Juhana Venäläinen, Auri-Maria Lietonen.

KLO 20 -->
APB (lastenlauluprogea, KPO)
Dj Åke Kara (TRE)

SUNNUNTAI 10.10. : LAUSUMO
--------------------------
KLO 12
kahvio auki
taustaesityksiä, mm. Piazzolla-trio (Jenny Metsälä, Pia Kukkonen, Antti Pajula)

KLO 14
*peruttu* liike/performanssi:
Tytti Liukkonen, Riina Hautakangas, Rumat Lapset

KLO 16
elokuva: Koyaanisqatsi. Godfrey Reggio (1985), kokeellisen elokuvan
mestariteos, jonka tekijä varoittaa Philip Glassin musiikin säestämänä ihmisiä
kiireisestä elämäntavasta, saasteista ja pinnallisuudesta.

KLO 17.30
elokuva: Tuhoisa ensirakkaus. Sasu Kerman (2003), nollabudjetilla kuvattu
kokoillan leffa kuopiolaiselta taiteilijalta.

KLO 19 -->
runo/ääni:
Erik Löf, Auri-Maria Lietonen, Anni Sinnemäki

KAHVIO AUKI KOKO FESTIVAALIN AJAN!

PAAHTAMON JATKOT 11.10. -->
mm. keskustelutilaisuuksia, musiikkia, performanssitaidetta teatteria, kahvio,
mahdollisuus seurata taiteilijoiden työskentelyä...

Paikka ilmoitetaan myöhemmin.

EDIT: Ohjelmamuutoksia
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Mimi
04.10.2004 18:58:00
Onko täältä paljonkin tulossa ihmisiä tänne kuopioon.

Olen näillä näkymin tulossa ainakin jonain päivänä. Nauratti kun lehdessä oli ilmotus jossa luki että mukana on myös Eppu Vuorinen ja Marko Hietala, lienevät kuitenkin Nightwishistäkin tutut Emppu ja Marco...
"Siis kuinka vitun kännissä pitää olla, että katsoo livenä Slayeriä, mutta luulee näkevänsä Scorpionsin!!??" (Rokatessa Roiskuu II)
Stain
04.10.2004 19:07:37
Joo, menen käymään kun ilmaiseksi pääsen. Varmaan kaikkea mielenkiintoista näytillä.
Myytävänä iso pino lukion oppikirjoja Kuopiossa! Laita pikaviestiä jos tarvitset jonkun kirjan.
shagriml
04.10.2004 20:26:37

KLO 16
elokuva: Koyaanisqatsi. Godfrey Reggio (1985), kokeellisen elokuvan
mestariteos, jonka tekijä varoittaa Philip Glassin musiikin säestämänä ihmisiä
kiireisestä elämäntavasta, saasteista ja pinnallisuudesta.

Tuo on kyllä paras elokuva ja musiikki (siis soundtracki) minkä tiedän. Onneksi omistan DVD'n, CD'n ja LP'n. Isolla screenillä vois silti olla eritoista kattoo....... mut menkää ihmeessä katsomaan te jotka sielläpäin asutte!
aleksi
04.10.2004 23:40:45
Viitsisittekö pistää lisää infoa, kun en jaksa guuglata. Saattaapi olla, että lähden, jos aikatauluun sopii.
"open hands to the wind"
hörhö
07.10.2004 10:46:37

Thou shall rise.
Sten
08.10.2004 10:28:08
Messuista kiinnostuneille tietopaketti osoitteessa:

http://www.musiikkimessut.fi/

Itse opiskelen äänituotantoa joten pakkohan noi "festarit" on käydä kun ei tullut korvia rasitettua kesän riennoilla :)
hörhö
08.10.2004 11:20:55

http://www.musiikkimessut.fi/

Ohjelma: Juontajana Seppo Hovi
Lilli
08.10.2004 12:07:41
Joo, menen käymään kun ilmaiseksi pääsen. Varmaan kaikkea mielenkiintoista näytillä.

Mihin aikaan lauantaina tuot meille ilmaiset liput ulko-ovelle? Sanottaisko klo 11? - Okei.
- Minne hoppu, poju ?
author
08.10.2004 15:14:13
Miksi juuri Kuopiossa ? Onko toi messupaikka arvottu vai millä periaatteella ne siellä pidetään ?
Bugger.
Phobophile
08.10.2004 17:17:26
Juu, huomenna olen tuolla "työn" merkeissä.
Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa
Dumb
08.10.2004 18:06:13

On vähän turhan paljon välimatkaa, joten jää kyllä väliin. Harmittaa kyllä, olisi ollut vapaa viikonloppu, joten ei olisi mitään varsinaista estettä. Yli neljän tunnin ajo suuntaansa ei kuitenkaan oikein innosta.
Jonte
08.10.2004 20:53:36

No, laitetaanko MNet-paidat päälle...
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Jonte
08.10.2004 20:59:52

Nii, suattaa olla meleko paljo porukkoo. Ee taija mahtua etes kaekki meijän oman liänin tulovat immeeset sissään. Minnäe meenasin käävä kun venter-kitarata ihhailen. Mulla kun on vaen Skuieri passo. Sekkii on ihan paska kun mikki putos ja
kaalahihna kiristää, se mikä siäjetään siitä tännimmäesestä viritysavvaimesta, vae mikä passoavvain se on. Sitte kun tuntu pojat päntissä sanovat jotta pitäs virittee aina joka kuukaus. Vitut minä oon kehanna virittee.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
toxic
08.10.2004 21:03:34
Miksi juuri Kuopiossa ? Onko toi messupaikka arvottu vai millä periaatteella ne siellä pidetään ?

Kuopio tanssii ja soi.

Meniköhän se nyt noin. Taidanpa itsekin käydä tuolla pikavisiitillä.
Paijukainen
09.10.2004 20:02:13
kuuluukohan nämä messujen jälkeiset viestit tänne enää.. miten vaan.
Kyllähän tuolla olin, ja Emppu Marco ja kaverit soitti aika loisto"encoren" Osbournea.
Ja Wirtasen, Samin ja sen kolmannen (?) show oli myös aika mahtava.

Olisikohan muilla sanottavaa "ohjelmistoon"?

ja olikos teillä joillan jotain miittiä siellä? itse en ainakaan yhteenkään m.net paitaan törmännyt. =/
soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)