Krice 09.10.2004 10:06:03 | |
---|
Joskus kun löytää jonkun hyvän yhtyeen niin huomaakin, että aiempi musiikki ja bändit mitä on pitänyt hyvänä onkin olleet ihan huonoja eikä niitä voi oikein enää edes kuunnella. Minulle on pari kertaa käynyt noin. Viimeisin tapaus on Bal-Sagoth. Siinä on yhtye jonka musiikki on kaikkea mistä pidän: teknistä, monipuolista, nerokasta, hyvät sanoitukset ja musiikissa tapahtuu koko ajan jotain, se ei junnaa paikallaan. Bal-Sagoth on vain niin paljon parempi ja sitten yleensä tulee petyttyä muiden yhtyeiden tuotoksiin mitä erehtyy ostamaan. |
inkognito 09.10.2004 11:49:41 (muokattu 09.10.2004 11:49:53) | |
---|
Bal-Sagoth on huonoutta huonommillaan. Tyylitöntä, köyhät melodiat, huono tuotanto jne. |
Moratoria 09.10.2004 12:15:10 | |
---|
sun täytyy oppii löytämään jotain hyvää erilaisistakin bändeistä, ni voit nauttia vaikka Mokomasta tai Ensiferumistakin. |
Bal-Sagoth ylivoimainen, dissaajien äiskät vaan kieltäny niitä kattomasta Pikku Kakkosta pienenä. |
Krice 10.10.2004 13:35:00 | |
---|
sun täytyy oppii löytämään jotain hyvää erilaisistakin bändeistä, ni voit nauttia vaikka Mokomasta tai Ensiferumistakin. Mutta jos on syntynyt jonkinlainen absoluuttinen käsitys siitä mikä on hyvää, niin miten jostain huonommasta voisi pitää? |
Naama-amis 10.10.2004 16:36:40 | |
---|
Mutta jos on syntynyt jonkinlainen absoluuttinen käsitys siitä mikä on hyvää, niin miten jostain huonommasta voisi pitää? Tätä olen ihmetellyt itsekin. Ostetaan 2 lippua Slayerin keikalle. Laita pikaviestiä. |
Deathrace King 10.10.2004 16:43:56 | |
---|
Mutta jos on syntynyt jonkinlainen absoluuttinen käsitys siitä mikä on hyvää, niin miten jostain huonommasta voisi pitää? Ei siinä ole kyllä mitään järkeä, että kuuntelee vain sitä "parasta" bändiä, koska nopeasti iskee kyllästyminen. Jos ei saman genren muut bändit miellytä(mikä kyllä ihmetyttää suuresti) niin aina voi vaihtaa genreä. Esim. kuuntelee aluksi parasta heviä eli Maidenia ja sit siirtyy parhaaseen rässiin eli Slayeriin. Ja kyllä jokaisesta genrestä löytyy loistavia bändejä vaikka kuinka paljon, ja ne ovat kuitenkin riittävän erilaisia toisistaan. Itse ainakin kuuntelen monipuolisesti metallimusiikkia olen avoin uusille jutuille/bändeille ja pyrin ostamaan levyjä monista eri genreistä. Näin homma pysyy mielekkäänä eikä junnaa paikallaan. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Milkop 12.10.2004 14:07:43 | |
---|
Bal-Sagoth on huonoutta huonommillaan. Tyylitöntä, köyhät melodiat, huono tuotanto jne. Samaa mieltä. Aika onneton bändi, mutta mahtavat biisin nimet: The Splendour Of A Thousand Swords Gleaming Beneath The Blazon Of The Hyperbolean Empire (Part III) "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Super-Jari 12.10.2004 14:24:10 | |
---|
Ei siinä ole kyllä mitään järkeä, että kuuntelee vain sitä "parasta" bändiä, koska nopeasti iskee kyllästyminen. Jos ei saman genren muut bändit miellytä(mikä kyllä ihmetyttää suuresti) niin aina voi vaihtaa genreä. Esim. kuuntelee aluksi parasta heviä eli Maidenia ja sit siirtyy parhaaseen rässiin eli Slayeriin. Ja kyllä jokaisesta genrestä löytyy loistavia bändejä vaikka kuinka paljon, ja ne ovat kuitenkin riittävän erilaisia toisistaan. Itse ainakin kuuntelen monipuolisesti metallimusiikkia olen avoin uusille jutuille/bändeille ja pyrin ostamaan levyjä monista eri genreistä. Näin homma pysyy mielekkäänä eikä junnaa paikallaan. Jotkus parhaat bändin taas tekee semmosta sykliä. Megadethin Countdown levy on hyvä esimerkki. Löydän sen aina muutaman kuukauden välein uudestaan, enkä koskaan kyllästy. Se vaan jossain vaiheessa jää vähemmälle huomiolle ja taas kohta katon listaa ja ajattelen että pitkästä aikaa Megadethia ja taas.. |
Deathrace King 12.10.2004 20:56:42 | |
---|
Jotkus parhaat bändin taas tekee semmosta sykliä. Megadethin Countdown levy on hyvä esimerkki. Löydän sen aina muutaman kuukauden välein uudestaan, enkä koskaan kyllästy. Se vaan jossain vaiheessa jää vähemmälle huomiolle ja taas kohta katon listaa ja ajattelen että pitkästä aikaa Megadethia ja taas.. Juuri näin toimii itsellä esimerkiksi Maidenin tuotanto. Ei sitä tosiaankaan jaksa joka päivä soittimeen laittaa, vaikka loistavaa musiikkia onkin. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Krice 13.10.2004 00:49:24 | |
---|
Samaa mieltä. Aika onneton bändi Et ymmärrä neroutta. |
gheisari 13.10.2004 02:17:49 | |
---|
Et ymmärrä neroutta. Smell the Penis! |
-Mickill- 13.10.2004 09:33:47 | |
---|
Joskus kun löytää jonkun hyvän yhtyeen niin huomaakin, että aiempi musiikki ja bändit mitä on pitänyt hyvänä onkin olleet ihan huonoja eikä niitä voi oikein enää edes kuunnella. Ei kyllä mulla mee ihan noin. Esim. nyt olen innostunut The Wildheartsin uudesta levystä joka on aivan helvetin hyvä niin miksi hylkäisin vanhat suosikkini Mötleyn, Hanoin taikka Metallican? Mulla ainakin musamaku laajenee entisestään aina kun löydän jonkun uuden bändin. Tai no oli mullakin joskus vuonna 97-98 suht kova Stratovarius innostus päällä kunnes sitä pikkuhiljaa alko tajuamaan että ne biisithän on oikeestaan aika hirveetä paskaa. Kyllä sitä silti vielä välillä tulee Dreamspace soittimeen laitettua (muita Straton levyjä ei kyllä tulee koskaan kuunneltua) ja hyvältähän se levy edelleen kuulostaa. "One, two, Freddys coming for you"
"Three, four, better lock your door"
"Five, six, grab your crucifix"
"Seven, eight, better stay up late"
"Nine, ten, never sleep again" |
sub zero 13.10.2004 10:03:29 | |
---|
Rupesin kuuntelemaan metallia Emperorin kautta ja sen jälkeen ei ole mikään iskenyt puoliksikaan niin kovaa. Se on oikeestaan vähän tyhmää. Mutta olen sitten oppinut olemaan pettymättä jatkossa uusiin bändeihin kun en enää odota niiltä niin paljoa. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Milkop 13.10.2004 10:43:31 | |
---|
Rupesin kuuntelemaan metallia Emperorin kautta ja sen jälkeen ei ole mikään iskenyt puoliksikaan niin kovaa. Se on oikeestaan vähän tyhmää. Mutta olen sitten oppinut olemaan pettymättä jatkossa uusiin bändeihin kun en enää odota niiltä niin paljoa. Mulla on vähän sama vika. IX Equilibrium oli aikoinaan sellainen pommi, että muuta ei tullut juuri kuunneltuakaan. Nightside ja Anthems olivat ja ovat edelleen myös loistokamaa. Emperorin ohitse ovat viime aikoina kiilanneet vain Devin Townsend ja Strapping Young Lad. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Krice 13.10.2004 12:16:34 | |
---|
Rupesin kuuntelemaan metallia Emperorin kautta ja sen jälkeen ei ole mikään iskenyt puoliksikaan niin kovaa. Minulla on Emperorin In The Nightside Eclipse. Hirveää kuraa. Tosin ehkä se avautuisi jos vaan kuuntelisi enemmän? |
Milkop 13.10.2004 13:00:36 | |
---|
Minulla on Emperorin In The Nightside Eclipse. Hirveää kuraa. Tosin ehkä se avautuisi jos vaan kuuntelisi enemmän? Totta, soundeja saattaa aluksi pelästyä, mutta esim. I Am The Black Wizards ja Inno A Satana ovat niin hienoja sävellyksiä (uskaltaudun käyttämään tätä sanaa), että soundit ovat toissijainen asia. Onhan se aikakautensa merkkipaalu. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Veco 13.10.2004 15:59:39 | |
---|
Totta, soundeja saattaa aluksi pelästyä, mutta esim. I Am The Black Wizards ja Inno A Satana ovat niin hienoja sävellyksiä (uskaltaudun käyttämään tätä sanaa), että soundit ovat toissijainen asia. Onhan se aikakautensa merkkipaalu. Komppaan ja lisään että Anthems to the Welkin at Dusk on itsellä nousemassa pikkuhiljaa parhaaksi levyksi ikinä mitä on tehty musiikin saralla. Emperoriin olen vasta viime kuukausina tutustunut paremmin ja eipä mikään muu bändi enää kuullosta oikeen miltään... Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Hohhoijaa 13.10.2004 17:36:26 | |
---|
Mikä v*tun Bal-Sagoth? Baa. |
Phobophile 13.10.2004 17:37:52 | |
---|
Mikä v*tun Bal-Sagoth? Laulu- ja soitinyhtye. Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa |