Aihe: Merkit, jotka kannattaa kiertää kaukaa?
1 2 3
Lilli
08.10.2004 21:30:52
Itse kierrän kaukaa noi Behringerin 4x12 kaapit. (oliko malli jokin bg412..)
mutta kyllä jotkut saattavat tykätä. makuasia.

Mutta eikös niissä eri malleissa ole suurikin ero keskenään? BR412F on käteen, mutta -H ja -S hyviä, kuis on? Ite en ole kys. kaappeihin kajonnut mutta innocent bystanderina vaan...
- Minne hoppu, poju ?
Boltsa
08.10.2004 22:11:49
se oli se kaappi, mikä on siinä thomannin marshall dfx/behringer yhdistelmäs kaappina. se halpa.
todella bassovoittoinen kaappi. en sen takia pidä siitä.
Kapane
08.10.2004 22:31:57

Mutta eikös niissä eri malleissa ole suurikin ero keskenään? BR412F on käteen, mutta -H ja -S hyviä, kuis on? Ite en ole kys. kaappeihin kajonnut mutta innocent bystanderina vaan...

mul on f ja pelaa tosi hyvin 5150n kanssa. ei se mikään mesa olle, mutta aina se muut halpikset rökittää
Da Make
08.10.2004 23:50:20
Mä olen kanssa soittanut Stratomallisella Williamsilla ja hyvinhän sillä soitteli. Onkohan kaikki edes kokeilleet merkkejä. jotka tyrmäävät?

En mä nyt silti ensimmäisenä Williamsia suosittelisi, mutta soittaahan sillä ennemmin kun turpaansa ottaa.

Niin juuri, itse silloin pitkä aika sitten kikkailin Williamsin ja Squierin välillä Aronsoittimessa. Williams näytti samalta kuin Maidenin kitarat, mutta isä sanoi että vibratalla ei pitänyt virettä joten ostettiin punainen Squieri, tallessa vieläkin, vähän pölyttynyt, mutta muuten kova peli!

Itse karttaisin Halpoja Ibanez, ESP-LTD, tai oikeastaan mitä vaan. Sekä sitten nämä "MetalAXE" tms. tyyliset merkit kannattaa kiertää.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
Jäsen X
09.10.2004 13:07:47
http://www.harmony-central.com/Effects/Data/Bespeco/Weeper-01.html

Tuossapa muutamat arviot legendaarisesta Bespeco Weeperistä ;)

"I didn't expect a crybaby for this price... but still this beetle sucks!" :D:D
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Parantava_Suru
09.10.2004 14:54:30

Minä kierrän kaukaa Deanin kitarat ja Peaveyn vahvistimet .
No mitäs sä sitten odotit ?
Cazzu
10.10.2004 15:48:02
Itse karttaisin Halpoja Ibanez, ESP-LTD, tai oikeastaan mitä vaan. Sekä sitten nämä "MetalAXE" tms. tyyliset merkit kannattaa kiertää.

Itselläni on tuommoinen ESP LTD H250 ja on todellakin loistava kitara tuon hintatason peliksi. Soitettavuus on todella hyvä ja itse pidän ohuesta & lyhyestä kaulasta. Muoto ja värityskin saa plussaa ja mikit ovat kiitettävät. En tiedä sitten sattuiko itselleni hyvä yksilö, mutta en ole mitään huonoa kepistä löytänyt.
Se mikä ei tapa niin sattuu ainakin ihan helvetisti.
Sir Härö
11.10.2004 12:34:14
Itselläni on tuommoinen ESP LTD H250 ja on todellakin loistava kitara tuon hintatason peliksi. Soitettavuus on todella hyvä ja itse pidän ohuesta & lyhyestä kaulasta. Muoto ja värityskin saa plussaa ja mikit ovat kiitettävät. En tiedä sitten sattuiko itselleni hyvä yksilö, mutta en ole mitään huonoa kepistä löytänyt.

Itellä on 2 kpl ESP-ltd keppejä. M100FM ja EX-50.
Ne on tosiaan hintaansa nähen kovia pelejä. Toinen floikallinen ja toinen Tune-O-Maticki. Ihmeen hyvälaatuiset tallat. Molemmissa tasokas ja käteensopiva kaula. Hintaansa nähen munakkaat humputtimet (joku ESP LH100 tai jotain).
Pienellä säätämisellä täysin tasokkaita vermeitä!
Maku asia tietty.
"Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, niin sutennööri se Pastilli?t välittää..."
Da Make
11.10.2004 15:46:27
Itellä on 2 kpl ESP-ltd keppejä. M100FM ja EX-50.
Ne on tosiaan hintaansa nähen kovia pelejä. Toinen floikallinen ja toinen Tune-O-Maticki. Ihmeen hyvälaatuiset tallat. Molemmissa tasokas ja käteensopiva kaula. Hintaansa nähen munakkaat humputtimet (joku ESP LH100 tai jotain).
Pienellä säätämisellä täysin tasokkaita vermeitä!
Maku asia tietty.

En ole näitä aivan viimeisiä malleja testannut, mutta parivuotta sitten musamaailman näyte yksilöt olivat todella kuraa. Mutta esim. Viperista se 200 tms. oli jo reilusti paremman tuntuinen. Kyllä moni merkki on ESP-LTD:tä paljonkin huonompi. Karuimmat kokemukset ovat varmaan ihan kivan _näköisistä_ Ibanezeista, hirveä rimpula, ei pysynyt vire eikä mikään.
Meikä gryotaa aika kumpäl. Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
toxic
11.10.2004 15:53:31
Karuimmat kokemukset ovat varmaan ihan kivan _näköisistä_ Ibanezeista, hirveä rimpula, ei pysynyt vire eikä mikään.

+
Da Make
11.10.2004 15:54:41
+

U2
toxic
11.10.2004 16:00:08 (muokattu 11.10.2004 16:00:18)
U2

ILuvU2

Edit: :)
jari
11.10.2004 19:16:01
kolumbus...
kitara on lyömäsoitin
Kapane
11.10.2004 20:27:51

...Karuimmat kokemukset ovat varmaan ihan kivan näköisistä Ibanezeista, hirveä rimpula, ei pysynyt vire eikä mikään.

Hassua. Eräs kitaralehti arvosteli tässä taannoin halpis kitaroita ja Ibanez tuli toiseksi jääden jälkeen vain squierille. Ibanez oli GAX75. Itse olen tuohon ollut kyllä enemmän kuin saatanan tyytyväinen. Pari kertaa on pudonnut maahan asti eikä ole yhtään kärsinyt.
Kassu
11.10.2004 20:42:24
Reno.

Nim. Kokemusta on.
Repent
12.10.2004 09:33:46
Minä kierrän kaukaa Deanin kitarat ja Peaveyn vahvistimet .

Taas kerran loistavasti perusteltu mielipide.
kakka jätkä.
Kassu
12.10.2004 10:07:22
Taas kerran loistavasti perusteltu mielipide.

Taitaa olla turbomahe..
Invader
12.10.2004 12:00:38
Reno.

Nim. Kokemusta on.

No jaa, oma Renon "Pacifica" ei ole kyllä lähdössä kiertoon vähään aikaan, sen verran hyvä peli on. Vire pysyy, mikit ajavat asiansa ja viimeistelyssä ei ole hirveämpiä fiboja, soittomukavuuteen vaikuttavia tasan nolla. Voisin lyödä vaikka vetoa että tulee samalta tuotantolinjalta kuin Yamahan Pacificat, on lavan muotoa lukuunottamatta identtinen halvimpien Pacificojen kanssa.

Yksilöjuttuja nämä, niinkuin kai kaikkien merkkien kohdalla...melkein voisi sanoa että jokaisen merkin huonot yksilöt kannattaa kiertää kaukaa.
"I love listening to jazz, but would I want to play it? Fuck no! You just get a guitar the size of a Chevy on your chest and play the same solo for an hour..." - Dave Mustaine
J_Mantyla
12.10.2004 21:24:19
mul on f ja pelaa tosi hyvin 5150n kanssa. ei se mikään mesa olle, mutta aina se muut halpikset rökittää

Mulla on H-versio ja kuullostaa ihan hyvältä 5150:en kanssa. Eroa soundissa on verrattuna Combon omiin mutta silti ...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)