pehko 06.10.2004 18:58:43 (muokattu 06.10.2004 18:59:28) | |
---|
Hassua kyllä kirjotella tämä tähän osioon, mutta kyseessä on siis kitaristi, jonka musiikki on kuitenki ku jotain FSOL:ia. Ihan pimeitä vehkeitä kaverilla lava täynnä. Koneita on ja nuppeja jaanu vääntelee sienn soiton sekaan ja kaikkee. Oon just kuuntelemassa soundchekkiä..kaveri on just virittämässä sen viinilaseja. Vittu mitä ääniä..Että jos joskus kuulette että esiintyy jossain tai jotain, ni kandee mennä kuuntelemaan... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
Locrian 08.10.2004 09:38:19 | |
---|
Kannattaa tutustua kans Zetaboo nimiseen orkkaan (Jarmo kitarassa).Näin aikoinaan niiden keikan ja hyvä oli.Vähän perinteisempää Jarmo Saarta. -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
pehko 08.10.2004 11:16:20 | |
---|
ostin tuolta keikalta sen soololevyn...ihan tiukkaa settiä. eikä soiteta mitään muuta kun skittaa. biitit ja kaikki skeballa. Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
krushing 08.10.2004 12:59:12 | |
---|
En muista tuliko Reuna-projektilta mitään tallennetta koskaan ulos (ja liekö vielä olemassa), mutta siellä mentiin myös jossain ambientin rajoilla...Saaren proggis siis myöskin. |
paranoid android 08.10.2004 14:57:33 | |
---|
Reunalta tuli muistaakseni Smelly-niminen levy, jota en ole kylläkään kuullut. Nahkaliivit paukkuu. |
mutetus 08.10.2004 15:59:02 | |
---|
Tuossahan tuo juuri meidän koulun salissa piti luentoa kitaristeille.. ja ne viinilasit näytti olevan siellä lattialla. Ja sellainen pieni kitaran näköinen muovilelu :) Oli ihme härveleitä juu, en vain eilen ehtinyt kuuntelemaan kun se konsertoi. |
Mikael 08.10.2004 16:34:48 | |
---|
En muista tuliko Reuna-projektilta mitään tallennetta koskaan ulos (ja liekö vielä olemassa), mutta siellä mentiin myös jossain ambientin rajoilla...Saaren proggis siis myöskin. Tää Reuna oli ainakin livenä aivan törky-hyvä, eikä vähiten Teppo Mäkysen ansioista... miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Reunalta tuli muistaakseni Smelly-niminen levy, jota en ole kylläkään kuullut. Minä olen, ja mielestäni se on paskaa. What doesn't kill you, makes you wanna die! |
krushing 09.10.2004 12:04:21 | |
---|
Minä olen, ja mielestäni se on paskaa. Care to elaborate? Reunan livet olivat ns. vitunkovia, kiinnostaisi kuulla mikä levyssä mättää... |
pehko 09.10.2004 15:42:08 | |
---|
Tuossahan tuo juuri meidän koulun salissa piti luentoa kitaristeille.. ja ne viinilasit näytti olevan siellä lattialla. Ja sellainen pieni kitaran näköinen muovilelu :) Oli ihme härveleitä juu, en vain eilen ehtinyt kuuntelemaan kun se konsertoi. Joo, just nuilla se siellä soitteli. Kipale, missä vääns just tuolla muovikitaralla...lähti ihan vitun kympillä! Puolet varmaan säädöstä ihan improna perkele... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
leijonamieli 26.10.2004 22:39:11 | |
---|
Kuuntelin tota tribute to finnish film tribute, mikälietä tänään kun luin haastattelun eilen. Viisaalta kuullosti mies. Solu levy tuli juuri ulos. Pitää kyllä kuunnella. Sanoi jakavansa kitaran äänet soluiksi ja kokosi ne taas uudelleen. Hmm. Mitä se ikinä tarkoittaakaan. "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |