Aihe: DOD Bass Overdrive
1
Olli.M
06.10.2004 12:26:35
Onko kokemuksia kellään? Näyttäisi olevan aika halpa thomanilla.
Olli.M
07.10.2004 12:17:33
Kai nyt joku tosta jotain tietää!!
Vai onko se niin paska värkki että kukaan ei kehtaa tunnustaa.
hemmo
07.10.2004 12:40:06

Kai nyt joku tosta jotain tietää!!
Vai onko se niin paska värkki että kukaan ei kehtaa tunnustaa.

No, mie en ainakaan tiijä kellä tommonen olisi. Olen ajatellut ostaa, kunhan kohdalle osuu ja kohtuuhintaan.
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
vanttera
07.10.2004 13:06:35
Munla on, muistaakseni. Ensiis oo varma oliko se tommone, semmonen keltanen kuitennii. ;I

Toimii parraiten buustina, sillä ei kovin miellyttävää särköä pelkästään saa. Mutta ton putkivaffarin kanssa toimii hyvin yhteen.

Mä olen ihan helvetin huono kertomaan mitään tämmösistä.
"Tarkottaako toi Miss Sixty sitä että sä oot niinku 60?"
hemmo
07.10.2004 13:36:49

Munla on, muistaakseni. Ensiis oo varma oliko se tommone, semmonen keltanen kuitennii. ;I

Se. Palio?
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
vanttera
09.10.2004 13:43:21
Se. Palio?

Emmyy.
hemmo
09.10.2004 16:20:38

Emmyy.

Aimixvarte?
vanttera
09.10.2004 16:27:23
Aimixvarte?

Tartten. Tietty jos hinnasta sovitaan. Mutta mä tartten.
hemmo
09.10.2004 17:25:13

Tartten. Tietty jos hinnasta sovitaan. Mutta mä tartten.

Sovitaan vaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)