Aihe: Focusrite Liquid channel
1 2
Notefix
08.10.2004 15:38:19

Hmm... Ehkäs tottumiskysymys,

Tai makuasia...niinkun kaikki. Jokus diggaa tollasesta aika rupisesta soundista.
My name is Baron, Notefix Baron "
Notefix
08.10.2004 16:12:25

Njäh... kyllä sieltä puhdasta ja kaunistakin tulloopi.

Hmmm, en oo vieläkään vakuuttunu. Tulivat oikein esittelemään noita ja mun korvaan kuulosti rupiselta vaikka kuinka piti olla puhdasta. Vaihdoin toiseen etuseen ja toimi ihan eri tavalla. Samoin atakit oli jotenkin terävämpiä.
My name is Baron, Notefix Baron "
sami_sumea
08.10.2004 16:14:17

Hmmm, en oo vieläkään vakuuttunu. Tulivat oikein esittelemään noita ja mun korvaan kuulosti rupiselta vaikka kuinka piti olla puhdasta. Vaihdoin toiseen etuseen ja toimi ihan eri tavalla. Samoin atakit oli jotenkin terävämpiä.

Älä vaan kerro mihin etuseen vaihdoit ?-)

...
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
Mikael
08.10.2004 16:25:29 (muokattu 08.10.2004 16:26:33)

No kaip se on sit makuasia. Vanhemmat herrat ne tykkää pehmeistä naisistakin... Hoho! "Toiset diggaa toiset ei, Dr Pepper U.S.A."
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
ukkopekka
08.10.2004 16:28:15
Mitä mieltä ihmiset on Focusriten Platinum-vehkeistä? Esim. TwinTrak Pro.
Roberto
08.10.2004 17:40:33

Mitä mieltä ihmiset on Focusriten Platinum-vehkeistä? Esim. TwinTrak Pro.

Kuraa. Kiinassa teetettyä OEM-kamaa joka ajoi koko firman melkein nurin.
samic
12.10.2004 19:04:47

Jeh! paikallinen soitinliike lupas testiin seuraaviin nauhotus sessioihin Focusriten Liquid channelin ja muutaman mikinkin vielä.
Kovasti myyjä sitä kehu,että olis loistava...
ootan innolla!
www.morian.tk
ukkopekka
15.10.2004 12:44:23 (muokattu 15.10.2004 12:45:13)
Kuraa.

Lyhyt ja ytimekäs vastaus..:) Himottas vaan saada 2-kanavainen mikkietunen optokompuralla. Tossa Twin Trak Prossa olis mulle sopiva monitorointiratkaisukin, ei tarttis välttämättä mikseriä käyttää (sopis hyvin mun pieneen kotistudioon).

En itsekkään kyllä täysin vakuuttunut tuosta ole, täytys yrittää saada koekäyttöön. Monia vaihtoehtoja olen läpi käynyt, toi nyt näyttäs tällähetkellä sopivimmalta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)