Aihe: Soitin Laine Oy laajentaa pääkaupunkiseudulle
1
drumm
06.10.2004 20:36:59
En tiedä onko tästä ollut jo puhetta. Ainahan uudet musiikkikaupat ovat tervetulleita. Vai kuinka?

"Lokakuun puolenvälin tienoilla avataan Helsingissä uusi Soitin Laineen myymälä. Liike sijaitsee hienossa arvokiinteistössä Helsingin keskustassa osoitteessa Pohjoinen Rautatiekatu 11. Liikkeen valikoimaan kuuluvat puhaltimet tarvikkeineen, lyömäsoittimet + tarvikkeet (rumpukalvot, kapulat ja symbaalit) ja jousisoitintarvikkeet yms. Erikoisuutena myös ajan tasalla oleva musiikkisoftan demopiste.."

www.soitinlaine.fi
Härski
06.10.2004 20:48:34 (muokattu 06.10.2004 20:49:00)
Eikös tuo tule sen yhden soitinliikkeen tilalle, joka vajaa vuosi sitten lopetti toimintansa siinä?

EDIT: katsoin etusivulta kartan; ei tule.
Kosminen
07.10.2004 10:27:30

Sopii mulle.
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
author
07.10.2004 14:21:42 (muokattu 07.10.2004 14:23:02)
Liiketilassamme on myös hyvä kokeilutila

Kiva kun ne saisi laajennettua tuota Turunkin liikettä sen verran, että voisi testailla kamoja vähän paremmassa ja syrjemmässä paikassa, kuin siinä kolmen metrin päästä myyntitiskistä. Musamaailmassa oli mun mielestä tosi hyvä systeemi, kun vahvistimille oli ihan oma suljettu huone, jonne pääsi koittamaan soittimia. Voi soittaa kovempaa ja myyjätkin välttyvät niiltä ainaisilta Stairwaylta.
Bugger.
Jabe
07.10.2004 14:39:30

Liikkeen valikoimaan kuuluvat puhaltimet tarvikkeineen, lyömäsoittimet + tarvikkeet (rumpukalvot, kapulat ja symbaalit) ja jousisoitintarvikkeet yms. Erikoisuutena myös ajan tasalla oleva musiikkisoftan demopiste.."

Siis klasarikamaa ja musasoftaa, mutta ei rockbändisoittimia? Niinkö? (Sibiksen viereenhän tuo tulee, että sikäli perusteltua.)
hirvoksi
07.10.2004 15:46:58

Eikös tuo tule sen yhden soitinliikkeen tilalle, joka vajaa vuosi sitten lopetti toimintansa siinä?

EDIT: katsoin etusivulta kartan; ei tule.

Tulee siis Töölön Pianokeskuksen vanhoihin tiloihin, mutta et tainnut tarkoittaa niitä. Pianokeskus taas kertoo sivuillaan muuttaneensa Lauttasaareen: http://www.pianokeskus.com/

- Pete
"Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata." - Mae West
Härski
07.10.2004 16:09:57
Tulee siis Töölön Pianokeskuksen vanhoihin tiloihin, mutta et tainnut tarkoittaa niitä.

Joo, en tarkoittanut. En muista sen mestan nimeä, mutta se oli niinkun siellä Pohjoisen Rautatienkadun toisessa päässä, siellä hietaniemen puolella.
Jormaz
07.10.2004 18:34:02
Joo, en tarkoittanut. En muista sen mestan nimeä, mutta se oli niinkun siellä Pohjoisen Rautatienkadun toisessa päässä, siellä hietaniemen puolella.

MSMusicshop? Se oli Leppäsuonkadulla.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli?
AP
08.10.2004 12:42:52
Kiva kun ne saisi laajennettua tuota Turunkin liikettä sen verran, että voisi testailla kamoja vähän paremmassa ja syrjemmässä paikassa, kuin siinä kolmen metrin päästä myyntitiskistä. Musamaailmassa oli mun mielestä tosi hyvä systeemi, kun vahvistimille oli ihan oma suljettu huone, jonne pääsi koittamaan soittimia. Voi soittaa kovempaa ja myyjätkin välttyvät niiltä ainaisilta Stairwaylta.

Sehän oli turussa ennen paljon väljempi homma, kun Soitinlainetta oli molemmin puolin kauppiaskatua. Länsipuolella oli "varsinainen" Soitinlaine eli klasarivehkeet, ja vastapäätä sitten silloinen Soundgarden eli bändipuoli, jolla oli tilaa pirusti.
K100 #7
Fortune
08.10.2004 13:43:23
MSMusicshop? Se oli Leppäsuonkadulla.

Juu, piilossa siellä, mihin aurinko ei paistanut. Paremmin se löytyi sieltä Ruskeasuolta vai missä se nyt ennen olikaan.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusia kuvatuksia!
AP
08.10.2004 15:21:47
Ai. Miksi se sitten piti muuttaa nykyiseen muotoonsa ?

Hyvä kymysys. Kysy Laineelta joskus. Tästä muutoksesta on tosiaan melkein 10 vuotta aikaa, itse olin joskus yläasteella Laineella työharjoittelussa mutta tämä oli siis about vuonna -93. Silloin liike oli vielä kahdella puolen katua.
K100 #7
Bonham
08.10.2004 15:27:23
Ai. Miksi se sitten piti muuttaa nykyiseen muotoonsa ?

Mun käsittääkseni Laine omistaa sen liiketilan, jossa nykyiset tilat on... ei tartte maksaa ulkopuolisille vuokraa...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)