Kaikki aika minkä käyttää tv-ohjelmiin, ois voinut käyttää paremmin...ainakin itsellä tulee semmonen olo, että nyt heti soittamaan eli en enää katso mitään omasta mielestä huonoa. Mutta silloin kun vielä katsoin niin se "Sixpack"-ohjelma. Aloin vain inhota itseäni kun olin katsonut sitä jotain 2 tuntia...Kukaan ei varmasti ikinä ole katsonut sitä 6 tuntia. Se oli niin kamala! There ain't no need for you...go straight to hell boys |
AP 08.10.2004 13:37:21 | |
---|
Kauniit ja Rohkeat suomeks dubattuna . Mutta hei, mieti sitä että mä tunnen yhden mummelin, joka katsoo AINA kauniit ja rohkeat, ja on katsonut alusta asti. No, tuo dubbauskokeiluhan toteutettiin eräänä syksynä heti kesätauon jälkeen, niin että ihan ekatkin syksyn jaksot puhuttiin suomeksi. Ja mummuhan meni ihan hoomolaiseksi tämän aistiessaan ja hoki ihan äimänä, että "on se ridge vähän hyvin oppinut kesän aikana suomea puhumaan..." Kai sille sitten joku totuudenkin dubbauksesta kertoi. K100 #7 |
Raimo Luksusjahti 09.10.2004 12:23:45 | |
---|
hälläväliä nyt tullee hyvä tv-sarja! tuotantovaiheessa on jo meiän talvisotaan sijoittuva ihmissuhde-draama. pitkiä katseita ja tönkköä dialogia korsuissa sekä juoksuhaudoissa! näyttelijöitä haetaan... sanokaa mitä sanotte, mutta tankki se on! |
päänahka 12.10.2004 17:01:44 | |
---|
Vihaan edelleen eniten Sinkkuelämää. Se on niin ärsyttävä että voisin repiä pääni irti ja potkia itseäni naamaan. Mulla tulee jotenkin samanlaisia fiiliksiä tästä. Sanoinkuvaamattoman kuvottavaa vanhojenpiikojen seksijuoruilua, hyi saatana. Tästähän on myös ukkomiesversio, Aina mielessä. Ei ihan niin ärsyttävä, mutta yhtä huono. Ugrilampaat oli niin huono, että tuli kiusallinen olo sitä katsoessa. Ihan oikeasti junttia junttihuumoria. Sitten mikä se oli, oliko se Hulluna sinuun. Ei edes ärsyttävä, vaan ihan rehellisesti huono sarja. Soolot on perseestä. |