Aihe: Bändi ei soita sitä mitä lupaa
1
Red
11.01.2003 13:35:53

Eikö ne soittanut kuin yhden kappaleen ZZ Toppia?
Mun mielestäni tuota vois pitää jo petoksena.
Jäärä
13.01.2003 16:04:12
Niin no, itse olen mainostanut bändiäni sillattis, että keikkaesitteisiin on luvattu Madonnaa, Gene Simmonsia ja Elvistä ihka elävänä. Oman bändin nimi jossain sielä alanurkassa pienellä sitten.
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
larinparaske
13.01.2003 16:10:12

(Underwear plays ZZ Top luki mainoksissa)

-Näin...

Eka biisi oli Toppia

...ja näin.

Noh, vähän ehkä harhaanjohtavaa markkinointia, mutta lupaus näemmä pidettiin :)

(en liity mitenkään kalsaribändiin)
Absalom
14.01.2003 11:06:19
Jos mainoksessa lukee plays ZZTop, niin kyllähän sitä odottaisi pääosan keikasta koostuvan ZZTopin biiseistä. Voihan siihen väliin voi vetää jotain muutakin tyyliin sopivaa, mutta Toto... no joo. Olisivat voineet kyllä laittaa mainokseen edes plays ZzTop etc., &co tai jotain vastaavaa (tämäkin sillä edellytyksellä että Toppia todella soitettiin enemmän kuin tuo yksi biisi).
Larry
14.01.2003 12:52:47
Muistan vielä kuulleeni Radio Cityn juonatajan mainostavan
´"stadin rok-oppaassa" että Rocksissa saa kuulla tuutin täydeltä ZZ Toppia, kyllä hiukkasen haiskahtaa palaneelta.
Blue Note
19.01.2003 11:50:09 (muokattu 19.01.2003 11:51:10)
No joo, jotkut ravintolat laittavat kyllä mainoksiinsa ihan mitä sattuu eikä se ole välttä'mättä bändin vika. Taannoin kävi tässä itselleni niin hassusti että olin menossa pubiin trubaduurikeikalle, soittelemaan pohjalta "juodaan viinaa", ynnä muita kaljaralleja. Kun tulin pienen maalaiskylän varmaan ainoan baarin ulko-ovelle styge sylissäni, näin ison kirkkaanoranssin kyltin jossa luki kissankokoisin kirjaimin: Tänään: Elvis&60-luvun ilta, Esittää: allekirjoittaneen nimi. Pääsin siinä sitten sisälle asti ja katselin ympärilleni, paikka oli jo kello 8 puolillaan Teddykampauksiin ja rokkinahkatakkeihin sonnustautuneita poikia ja tyttöjä, sekä tietysti muutama keski-ikäinen keskikaljasieppo, joista joku innostunnena huusi: kattokaa, Elvis tuli! Siinä meinas kyllä ote livetä...
Heissi
20.01.2003 21:46:00 (muokattu 20.01.2003 21:46:41)
...sekä tietysti muutama keski-ikäinen keskikaljasieppo, joista joku innostunnena huusi: kattokaa, Elvis tuli! Siinä meinas kyllä ote livetä...

LOL eiku anteeksi, siis Hoho.

EDIT: Kunhan tässä aikani kuluksi editoin...
Ex-Hesmo
Kiertotie
24.01.2003 15:09:22
Joo. Kyllähän joskus ravintolat itse kirjottavat mainokseen kaikkea paskaa bändiltä kysymättä.
Lauri Saastamoinen
15.02.2003 01:26:26
No joo, jotkut ravintolat laittavat kyllä mainoksiinsa ihan mitä sattuu eikä se ole välttä'mättä bändin vika. Taannoin kävi tässä itselleni niin hassusti että olin menossa pubiin trubaduurikeikalle, soittelemaan pohjalta "juodaan viinaa", ynnä muita kaljaralleja. Kun tulin pienen maalaiskylän varmaan ainoan baarin ulko-ovelle styge sylissäni, näin ison kirkkaanoranssin kyltin jossa luki kissankokoisin kirjaimin: Tänään: Elvis&60-luvun ilta, Esittää: allekirjoittaneen nimi. Pääsin siinä sitten sisälle asti ja katselin ympärilleni, paikka oli jo kello 8 puolillaan Teddykampauksiin ja rokkinahkatakkeihin sonnustautuneita poikia ja tyttöjä, sekä tietysti muutama keski-ikäinen keskikaljasieppo, joista joku innostunnena huusi: kattokaa, Elvis tuli! Siinä meinas kyllä ote livetä...

no hyi! ilkea baari :( mites tuossa sitten kavi? soititko elvista? vai suuttuko ja lahtiko koko yleiso kun et soittanukkaa?
"dont worry,be happy!"
Blue Note
16.02.2003 04:03:07
No yritin kyllä parhaani... Mutta 4 puolen tunnin settiä, enhän mä nyt jumalauta voi koko elviksen ohjelmistoa osata! Piti sinne sit laittaa vähän sellasiakin biisejä joita Elvis
OLISI VOINUT levyttää... Mutta kaiken kaikkiaan, loppujen lopuksi se oli kyllä kasvattava ja positiivinen kokemus. Tuli nimittäin ylitettyä itsensä... Että kyllä sitä tiukan paikan tullen näköjään aika paljoon pystyy venymään. Sain ravintoloitsijalta isot kiitokset ja läheskään kaikki eivät poistuneet paikalta!

Ja pääsin saatille...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)