Aihe: La Bamba
1 2
KoskPaavo
05.10.2004 08:29:36
Mä soitin 1983 serkun häissä Nastolan kirkossa häämarssina tämän "Je`t aime moi non plus":n (Kirjoitinkohan oikein?).
Soittaja selviää aina.
baron
05.10.2004 09:00:30 (muokattu 05.10.2004 09:45:00)

Mä soitin 1983 serkun häissä Nastolan kirkossa häämarssina tämän "Je`t aime moi non plus":n (Kirjoitinkohan oikein?).

Lähelle meni: Je t'aime moi non plus.

Kaunis melodia, ehkä sanat tulevat mieleen vain harvoille ja fiksuille.

Edit: Sehän olisi kiva ottaa ohjelmistoon. Täytyy googlettaa, jos löytyisi.
Mä oon soittanut häissä Emmanuellea, täähän sopisi pariksi.

Innostuin niin, että nuotit tilattu kolmesta paikasta, parista ilmaisesta ja yhdestä maksullisesta.
Jännä nähdä mitkä niistä toimii.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Jaskaa pakoon
05.10.2004 18:48:46
No sen verran, että perään kuuluu huutomerkki: siis "Hatari!"

Minä kun luulin, että siitä puuttuu i.
Kukko
07.10.2004 01:09:36

La Bamban parina ollaan vedetty Twist and Shout, medleynä. Lähtee kulkeen kuin tauti ja kansa villiintyy :)

Mä just kuuntelin ton T&S;n ja on kyllä aika ilmeinen parittelija LB;n kanssa. Pirun kiva biisi ja aika hillitty toi tempokin.Kiitos vinkistä
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
KoskPaavo
07.10.2004 08:17:39
"Lähelle meni: Je t'aime moi non plus."
Ei siinä mitään sanoja tarvita, ähkintää ja matalaa miesmörinää "näennäisranskalla" väliin.
Soittaja selviää aina.
baron
07.10.2004 08:45:34 (muokattu 07.10.2004 08:56:09)

"Lähelle meni: Je t'aime moi non plus."
Ei siinä mitään sanoja tarvita, ähkintää ja matalaa miesmörinää "näennäisranskalla" väliin.

Mä muistelen, että joku kotimainen hupibändi (olisko Seitsemän seinähullua tai vastaava) olisi tehnyt siitä aika hauskan version, joka päättyi sukunimiesittelyyn.)

Edit: En mä ihan dementti vielä ole. Google kertoi, että Seitsemän seinähullua on levyttänyt sen vuonna 1978 nimellä "Söteem"
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
baron
07.10.2004 16:08:20

Lähelle meni: Je t'aime moi non plus.

Innostuin niin, että nuotit tilattu kolmesta paikasta, parista ilmaisesta ja yhdestä maksullisesta.
Jännä nähdä mitkä niistä toimii.

Ranskasta tuli ilmainen tänään, ranskalaistyttö Coralie lähetti.
Tankoprinssi
07.10.2004 19:42:58

Mä muistelen, että joku kotimainen hupibändi (olisko Seitsemän seinähullua tai vastaava) olisi tehnyt siitä aika hauskan version, joka päättyi sukunimiesittelyyn.)

Edit: En mä ihan dementti vielä ole. Google kertoi, että Seitsemän seinähullua on levyttänyt sen vuonna 1978 nimellä "Söteem"

Näin on hauska biisi: "ei oo niinku meidän Kerttu".

Mutta onhan täällä yksi vakikirjoittelija ko Hulluistakin, joten vieläköhän biisi on keikkasetissä?
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)