Ukko 04.10.2004 20:39:12 | |
---|
- voiko jäljitelmä olla parempi kuin alkuperäinen, ja jos on, onko se silloin jäljitelmä? Voisko ajatella että mallintavat toimivat omilla ehdoillaan. Pakkoko on tiukkapipoisesti ajatella että tämä ei kuullosta täsmälleen samanlaiselta kuin originaali. Voisko ajatella että tässäpä hyvä soundi. Toisekseen, kun äänittää mallintavalla tietsikalle ja siihen lisää pluggarilla pari kolme mallinnosta lisää niin saa niin vahvan soundin että se ei onnistu yhdelläkään mesalla tai marsulla. |
kivi 04.10.2004 21:09:32 | |
---|
Ukko: Toisekseen, kun äänittää mallintavalla tietsikalle ja siihen lisää pluggarilla pari kolme mallinnosta lisää niin saa niin vahvan soundin että se ei onnistu yhdelläkään mesalla tai marsulla. Todista. Mä voin ottaa haasteen vastaan, työvälineinä perinteiset kitaravahvistimet ja lattia- ja räkkiefektit. |
Vilhelmus 04.10.2004 22:25:39 | |
---|
Voisko ajatella että mallintavat toimivat omilla ehdoillaan. Pakkoko on tiukkapipoisesti ajatella että tämä ei kuullosta täsmälleen samanlaiselta kuin originaali. Tää on asia joka yleensä unohtuu. Muuten en ota kantaa. Jatkakaa. |
Reddie 05.10.2004 04:10:02 (muokattu 05.10.2004 04:11:11) | |
---|
Todista. Mä voin ottaa haasteen vastaan, työvälineinä perinteiset kitaravahvistimet ja lattia- ja räkkiefektit. Tää vaan näyttää niin hauskalta että haluaisin todistaa tän taiston. :D Sen verran voin tosta topicista sanoa, että kun suosittelin tota MD-Studiota tossa aikaisemmin niin ainakin sen verta se nauttii meidän suosiota että mennään Formedin kanssa sinne taas nyt lokakuussa. Katsotaan sitte minkälaista jälkeä tulee. |
kivi 05.10.2004 04:41:00 | |
---|
Tää vaan näyttää niin hauskalta että haluaisin todistaa tän taiston. :D "Ukko pistää peliin vielä pari Amplituben plugaria! Hyytyykö CPU? Kivi vastaa nelialueiseen jakosuotimeen liitetyllä Big Muff -patteristolla! Taisto on tuima! Ukko tempaisee takataskustaan Wavesin L2:n, Kivi vastaa JoeMeekillä, Ukko turvautuu konvoluutioon... ja se on VIRHE! Kone pysähtyy laskemaan tilamallinnusta omia aikojaan, ja Kivi antaa kuoliniskun kahdeksan stäkin voimin, pelissä on Ampegia, Fenderiä, Marshallia, Voxia ja muita legendoja histiorian alkuhämäristä, ja kuinka ne nyt huutavat voittoaan..." I'm game;-) |
larinparaske 05.10.2004 13:47:03 | |
---|
Todista. Mä voin ottaa haasteen vastaan, työvälineinä perinteiset kitaravahvistimet ja lattia- ja räkkiefektit. tsk tsk, se pitää tehdä yhdellä mesalla tai marsulla :) I want to be the king and queen of cheese |
kivi 05.10.2004 15:56:45 (muokattu 05.10.2004 15:58:09) | |
---|
tsk tsk, se pitää tehdä yhdellä mesalla tai marsulla :) Ukko: "kun äänittää mallintavalla tietsikalle ja siihen lisää pluggarilla pari kolme mallinnosta lisää" Eikä tarvi. Enhän mä muutenkaan soita studiossa vaan yhdellä Mesalla tai Marsulla, eikä tuo Ukon reseptikään yksiin kamoihin viittaa. En voi vannoa, että pelkällä vahvistimella ja piuhalla saisin "saman mutta paremman" kuin mikä Ukon "paras" on. |
larinparaske 06.10.2004 09:14:03 | |
---|
Eikä tarvi. Enhän mä muutenkaan soita studiossa vaan yhdellä Mesalla tai Marsulla, eikä tuo Ukon reseptikään yksiin kamoihin viittaa. Kunhan vitsailin Ukko:"...se ei onnistu yhdelläkään mesalla tai marsulla." I want to be the king and queen of cheese |
Notefix 06.10.2004 16:07:56 | |
---|
Kunhan vitsailin Ukko:"...se ei onnistu yhdelläkään mesalla tai marsulla." Hoho, näsäviisas :)) Toi taisto on aika hankala, kun suurin osa soundista kuitenkin lähtee soittajasta... My name is Baron, Notefix Baron " |
Toi taisto on aika hankala, kun suurin osa soundista kuitenkin lähtee soittajasta... Kivi kitaran kanssa --> splitteri -->toinen linja mallintavan kautta koneelle ja Ukko voi ryhtyä koodaamaan sen kimpussa, toinen linja Kiven mikitettyyn vahvarileegioon :) I want to be the king and queen of cheese |
Reddie 28.10.2004 15:46:25 | |
---|
|