Aihe: Ammattitaitoisimmat artistit?
1 2 3 4 5 6
KoskPaavo
22.07.2004 22:42:34
Mulla soi omissa juhannusbileissäni (olin ainut vieras) repeatina Laila Kinnusen Mantshurian kummut noin 50 kertaa peräkkäin ja edelleen olen sitä mieltä että ko. ladyn tulkinta ko. biisistä on parasta mitä tämän maan naislaulajat ovat kuunaan tehneet,.
Soittaja selviää aina.
baron
22.07.2004 22:45:58

Mulla soi omissa juhannusbileissäni (olin ainut vieras) repeatina Laila Kinnusen Mantshurian kummut noin 50 kertaa peräkkäin ja edelleen olen sitä mieltä että ko. ladyn tulkinta ko. biisistä on parasta mitä tämän maan naislaulajat ovat kuunaan tehneet,.

Onnittelen: Mulla soi viime viikonloppuna Paranoid 50 kertaa kun oli muitakin vieraita.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
WanhaWetäjä
22.07.2004 23:50:59

Olit ilmeisesti unohtanut kohtuuden myös alkkoholin nautiskelussa,kyllä "Mantshurian kummut"50 kertaa peräkkäin on jo liikaa,mitenkään Lailan ainutlaatuista lahjakkuutta väheksymättä:-)

No Baronin "Paranoid"nyt kestää tasan yhden kuuntelen...kerran kymmenessä vuodessa,tai jopa harvemmin;-))
isojussi
23.07.2004 00:26:44
...No näitä "hyvä jätkä"-osastoja putkahtelee aina sillon tällön pinnalle,Irwin tais olla se eka mega-renttu...

Niinpä.

En tiedä tunsitko häntä. Itselläni ei ollut sitä kunniaa, mutta eräs ystäväni tunsi hänet melko hyvin ja kun olen kyseisestä artistista hänen kanssaan keskustellut, on käsitykseni muuttuneet kovasti.

Antti Hammarberg oli herkkä ja hieno ihminen ja pirun kova biisintekijä. Kuunnlekaa vaika "Maskin takana".
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
isojussi
23.07.2004 00:32:15
Mä en tiedä mut en niin hirveesti digannut Loirin viimeisimmästä, jossa tulkitsi Junnu Vainiota. Loirihan on ammattimies näyttelijänä ja tulkitsijana mutta joku niissä biiseissä tökki. Toivottavasti Junnu ei käänny haudassaan.

Mulla kävi aivan päinvastoin. Homma putos ihan kybällä. Ekan kerran kuulen, että joku vetää Junnun biisit yhtä hyvin kuin Junnu itse - osittain jopa paremmin. Levyllä on Loirilta muutama aivan ilmiömäinen oivallus.
baron
23.07.2004 00:37:15

No Baronin "Paranoid"nyt kestää tasan yhden kuuntelen...kerran kymmenessä vuodessa,tai jopa harvemmin;-))

Joo, eikä Black Sabbath´kaan paljon useammin.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
WanhaWetäjä
23.07.2004 01:06:04

Niinpä.

En tiedä tunsitko häntä. Itselläni ei ollut sitä kunniaa, mutta eräs ystäväni tunsi hänet melko hyvin ja kun olen kyseisestä artistista hänen kanssaan keskustellut, on käsitykseni muuttuneet kovasti.

Antti Hammarberg oli herkkä ja hieno ihminen ja pirun kova biisintekijä. Kuunnlekaa vaika "Maskin takana".

Enpä tuntenut,sen sijaan pari kaveria tunnen hyvinkin jotka ovat aikoinaan hänen bändissään vetäneet,jotain outoo karismaahan Irwinissä oli,vaikka juoppo olikin...eli hän oli aidosti ja oikeesti "hyvä jätkä",näin olen kuulemistani tarinoista ymmärtänyt;-)
jazzlady
05.09.2004 23:20:23
Verratkaapa ulkolaisii laulajia tai lauluyhtyeiden jäsenten laulutaitoo suomalaisiin laulajiin esim. Manhattan Transfer, Celin Dion, Barbara Streisand, Ella F., Sarah Vaughan, Bobby Mcferrin, Anita Baker..... On muuten vähän eroa laulajissa ja laulajissa. Mistäköhän mahtaa johtuu......
jazzlady
05.09.2004 23:25:55
Joo Laila oli hyvä, hänest miekin tykkään, juu ja Ploiri hyvä tulkitsija!
isojussi
06.09.2004 01:40:08
Mitä toi Celin Dion tossa ryhmässä tekee? Vilauttaa oravaa?
R.Syke
06.09.2004 05:33:32
Niinpä, Antti Hammarberg oli herkkä ja hieno ihminen ja pirun kova biisintekijä. Kuunnlekaa vaika "Maskin takana".

-Hetkinen. Mäskin takana?
hatussa vika
05.10.2004 03:30:40
Tekisi mieleni sanoa että Tapani Kansa...
Sehän on niin kovasti neuvomassa aina bändiä... :)

Jos nyt tanssigenrestä pitää valita niin ehkäpä Anna Eriksson ja Jari Sillanpää. Sentään tajua kokonaisvaltaisesti hyvän musan päälle sekä ammattitaidolla rakennettu hieno ura.

EDIT: Lisätään vielä että Anna on myös ihanin artisti

No Annan laulu on kohtalaista,mut kaikki muu sit onkin vallan eri planeetalta,jo ihan alkuajoista lahtien.Vai mita mielta on IH?
MC JayD
06.10.2004 15:00:53

-- että kuka/ketkä artistit ovat Suomessa mielestänne kaikista ammattitaitoisempia ?

Hanhiniemi on kyllä ammattimies. Ja tietysti tuo Pulliaisen Esa. Katri-Helena on kans kunnioitettavan pitkäaikainen ja musiikin rautainen ammattinainen samoin Annikki Tähti.
Semmosta se sitte tahtoo olla, sano.
Kukko
07.10.2004 01:49:17

*reps* +
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
isojussi
07.10.2004 20:22:44

Noh noh - se on hieno biisi.
clave
23.03.2005 21:16:11

kuinka
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
clave
23.03.2005 21:16:24

valppaana
clave
23.03.2005 21:16:35

artistit
clave
23.03.2005 21:16:52

on tänään
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)