Aihe: Earvanan satulan asennus
1 2
Timesby
06.10.2004 11:04:52

Kävin kysymässä paikallisesta musiikkiliikkeestä, että paljonko velottaisivat satulan asennuksesta, jos tuo itse satulan. Nuori myyjä sanoi, että noin 10 €. Voiko asennus todella maksaa niin vähän vai arvioiko myyjä väärin. Kuten jo mainitsin myyjä oli suht nuori.
Go hump yourself!
kulmahiomakone
06.10.2004 11:33:28 (muokattu 06.10.2004 11:34:38)
http://rockinger.de/database/query.htm

hakusanaksi "earvana"

Hinta 29 euroa ja valikoimissa on lisäksi 41mm leveä malli. On muutenkin edullisempi liike tuo Rockringer kuin T-kauppa. Ja postikulutkin ovat pienemmät.

DIT. Ja mitoista olisin muuten minäkin kiinnostunut...
Timesby
06.10.2004 14:05:12

Onkohan se miten todennäköistä, että laittavat sen vaan paikoilleen, eivätkä säädä intonaatiota kohdalleen. Pelottaa vaan, että se huoltaja läimäsee sen satulan kiinni, eikä tee muuta.
Go hump yourself!
ReBeat
06.10.2004 14:53:32 (muokattu 06.10.2004 14:55:08)

Asennusohjeissa sanotaan, että päällimmäisen osan pohja pitäisi olla ehdottomasti otelaudan yläpinnan kanssa samassa tasossa. Ammattitaitoinen soitinrakentaja kuitenkin sanoi, ettei saanut toimimaan sitä ainakaan mun kitarassa ihan niin matalalla, vaan piti jättää aluspala hiukan korkeammaksi. Kai se sopiva korkeus riippuu hiukan nauhojen kaliiberista. Mulla se aluspala on ruusupuusta tehty, kun tuo satula tuli Wilkinsonin rullasatulan tilalle joka oli laattamainen. Hmm. Tuo ruusupuu... siinäpä onkin yksityiskohta, jonka voin sitten joskus mainita soundini salaiseksi lähteeksi (kunhan maailmanlaajuinen underground-suosio on ensin tullut).
Kertosäkeet ovat hidasoppisia varten
k1mm0
09.12.2004 16:31:17
Nostoa. Hajosi justiinsa satula _uudesta_ Explorerista ja nyt pitäisi lähettää takuuhuoltoon. Siinä oli kyllä jo ennestään pientä elektroniikkaongelmaa. Mutta kysymys olisi, että saakohan tuohon asennettua Earvanaa?
Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)