Aihe: kysyntä ja tarjonta ei kohtaa??
1
MannihilatoR
04.10.2004 22:23:18

on se kumma ettei tän kokoisesta kylästä (hellzinki) löydy bändiä kitaristille. mitkä ovat kokemukset? onko mennyt pitkään, että on löytynyt sopiva bändi? tuntuu siltä, että tarjontaa ois jos on alle 17-vuotias. pitää varmaan alkaa harkita basistiksi ryhtymistä..kitaristeja on joka lähtöön.
- kitaristi vapaana hyvään hevibändiin -
mr_b
05.10.2004 01:12:46

Hassua, tosiaan. Wanted-osastolla orkesterit ovat näemmä ylivoimaisesti eniten basistien tarpeessa.
Before I talk I should read a book.
Super-Jari
05.10.2004 06:30:18
Hassua, tosiaan. Wanted-osastolla orkesterit ovat näemmä ylivoimaisesti eniten basistien tarpeessa.

Basistit ja rumpalit. Ehanalaisia. Suojelkaa!
Hevarityttö
05.10.2004 10:40:22
Nii no toi on aika totta myös laulajien kohdalla kun niitäkin on joka lähtöön.
Mä löysin kerran tuolta Wantedista bändin joka haki laulajaa,eikä siinä menny ku jotain pari viikkoo ilmotuksen laittamisen jälkeen.Sattuivat asumaan vielä melko lähellä mua eli kävi hyvä zäkä,mut nyt on taas mullaki ongelmia ku pitäs löytää uus bändi,vielä tämmösestä paikasta ku Lahti.Mä ku luulin et hesassa olis paljon helpompaa.
Juha86
05.10.2004 12:35:51
No yrittäkääpä löytää bändiä Seinäjoen kokoisesta kaupungista (35000 heeboa)..

Tääl ei oo ikinä ketään hyviä soittajia vapailla markkinoilla. Varsinkin hyviä laulajia ja basisteja on vaikea löytää. Kitaristien tarjonta on ihan hyvä..
~totuus ei pala tulessakaan~
Mrezzye
05.10.2004 14:04:40

on se kumma ettei tän kokoisesta kylästä (hellzinki) löydy bändiä kitaristille. mitkä ovat kokemukset? onko mennyt pitkään, että on löytynyt sopiva bändi? tuntuu siltä, että tarjontaa ois jos on alle 17-vuotias. pitää varmaan alkaa harkita basistiksi ryhtymistä..kitaristeja on joka lähtöön.

Pitää olla riittävän hyvä ja erikoinen, että erottuu joukosta. Tusinatiluttajia löytyy liikaakin. Sitten vaan röyhkeesti tarjoutumaan joka paikkaan.

ps. sori, et silti pääsee Redboundiin
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
MannihilatoR
05.10.2004 14:47:04

ps. sori, et silti pääsee Redboundiin

joo, en etsi puberteetti-ikäisten projekteja...;)
Viceroy
05.10.2004 16:24:49

Oot kyllä toivottoman vanha meidänkään bändiin ;)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
MannihilatoR
05.10.2004 21:54:09

Oot kyllä toivottoman vanha meidänkään bändiin ;)

ei se mitään et oon vanha, mutta kun oon myös melkoisen paska kitaristi...vai oonko? Pitää alkaa vaan diggailemaan musaa ja lopettaa kitaran räpellys. ;)
käsi
06.10.2004 04:51:55

kun tarpeeksi kauan etsii niin löytyy kyllä. joskus saattaa käydä niin että löytyy sellasia soittajia jotka keksii että joo laitetaan bändi kasaan ja ostaa sitten vasta ekan soittimensa.

kyselee vaan ympäriinsä ja "hengaileee" alan mestoissa niin varmasti tärppää joskus.

ite olen löytänyt aika monta soittajaa, ja saanu pari kolme bändiäkin kasaan. nämä soittelijat olivat isoksi osaksi tuttuja mutta tuntemettamiakin oli osa. sana kierti että itsin bändiä tai soittajia ja kerran eräs henkilö käveli kahvilassa pöytään ja sano moro, mä soitan bassoa.

asun vaasassa, eikä tämäkään mikään kovin iso paikka ole
kohta ne ottaa avaimet pois
Tympee Huttunen
06.10.2004 09:58:06 (muokattu 06.10.2004 09:58:24)

Joku saisi mut ottaa. Ehdottoman hyvä basisti, jolla on tyylitajua. Vain Turun alue.
"Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu".
MannihilatoR
06.10.2004 15:59:17

kun tarpeeksi kauan etsii niin löytyy kyllä. joskus saattaa käydä niin että löytyy sellasia soittajia jotka keksii että joo laitetaan bändi kasaan ja ostaa sitten vasta ekan soittimensa.

en viitsisi ihan aloittelijoiden kanssa lähteä soittelemaan...itelläkin kitaran soittoa takana 11-vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Myös bändissä tuli oltua useampi vuosi + muissa projekteissa.
- kitaristi (edelleen ja ikuisesti?) vapaana hyvään hevibändiin (ehkä vähän huonompaankin) -
Keke Urlaub
06.10.2004 19:21:36

Olen miettinyt joko laulajaksi/basistiksi/rumpaliksi tai niiden risteytykseksi ryhtymistä. Alkaisi kenties bändiä löytyä. Rummut kiinnostaisi ehkä eniten, sitten laulu+bassottelu ihan ok kait.
Waiting for muusikoiden.net...not.
toxic
06.10.2004 19:39:58
Olen miettinyt joko laulajaksi/basistiksi/rumpaliksi tai niiden risteytykseksi ryhtymistä.

Minkälainen on basistirumpali? Sori...
Teijo K.
06.10.2004 19:57:05

en viitsisi ihan aloittelijoiden kanssa lähteä soittelemaan...itelläkin kitaran soittoa takana 11-vuotta, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Myös bändissä tuli oltua useampi vuosi + muissa projekteissa.

Keväästä lähtien olen kanssa enemmän tai vähemmän aktiivisesti etsinyt bändiä. Ei tunnu tärppäävän, vaikka "soitankin" sitä bassoa. Joskus käy näinkin. Ehkä tuo on minullakin osasyy. Ei viitsi ihan mihin tahansa lähteä.
Kapane
09.10.2004 11:19:31

Minkälainen on basistirumpali? Sori...

tyhmä, tyylitajuton ja vitun äänekäs
toxic
09.10.2004 18:38:04
tyhmä, tyylitajuton ja vitun äänekäs

:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)