Jzci 05.10.2004 17:43:24 | |
---|
Eli ongelmana on että muutamat pelit jumittuu vaan yhtäkkiä. Tällä hetkellä pelaan Halo:a ja sitä voi pelata ehkä jotain 5-20min ja sitte jumittaa paikalleen. Äänet jää tekeen semmosta 2-3sek looppia ja muu peli jää siihen. Samanlainen ongelma oli Tony Hawk's Pro skater 3:ssa ja 4:ssa. Mistähän olisi kyse? paska näytönohjain tai jotain? Ottaa päähän ko just ihan innoissaan vääntää menemään ja sitte tule RÄKS.. |
Heikki 05.10.2004 18:22:48 | |
---|
Ongelma voi olla siinä että näytönohjain kuumenee liikaa. |
Jzci 05.10.2004 19:06:54 | |
---|
Ongelma voi olla siinä että näytönohjain kuumenee liikaa. voikohan tällaista korjata mitenkään? |
Nixzar 05.10.2004 19:30:20 | |
---|
voikohan tällaista korjata mitenkään? Ostamalla uuden. ois kiva vaan tietää mikä näyttis sulla on kiinni?. *IHKK #12* |
Schnowotski 05.10.2004 21:20:04 | |
---|
voikohan tällaista korjata mitenkään? Jos ongelma tosiaan on tuo näytönohjaimen ylikuumeneminen, niin kai siihen voi joitain tuuletinta/jäähdytintä väsäillä. Tai sitten alikellottaa sitä. Post mortem: raamattua ei tule lukea kuin raamattua
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle. |
Zed 05.10.2004 21:47:18 | |
---|
Näytönohjain on ATIn malleja ja emolevyn piirisarja VIA? Pussataanko? |
Jzci 06.10.2004 09:29:11 | |
---|
Näytönohjain on ATIn malleja ja emolevyn piirisarja VIA? Näytön ohjain on joku radeon 9200, enempää en tiedä, ja piirisarjoista en osaa sanoa. |
Juttua oon myös kuullut että jos on asentanut koneeseen Service Pack2:n niin pelit saattaa töksähdellä... Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Mechanizm 06.10.2004 11:42:45 | |
---|
Kyllä tuo minustakin haiskahtaa näyttiksen aiheuttamalta ongelmalta mutta toisaalta taas ei tuo sun näyttis niin alitehoinen voi olla etteivätkö nuo pelit pyörisi ellei siinä kortissa sitten ole joku fyysinen vika. Näyttiksen jäähdytystä voi kyllä itsekin modifioida mutta en suosittele jos ei ole kokemusta/tietoa miten homma hoidetaan. Asenna joku softa jolla voit tarkkailla koneen eri lämpötiloja (esim. Motherboard Monitor). Myös kannattaa testata muistin toimivuus (esim Memtest86 ohjelmalla). And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Heikki 06.10.2004 12:13:04 | |
---|
Kannattaa tarkistaa pyöriikö näytönohjaimen tuuletin kunnolla. |
Qsysi 06.10.2004 17:50:38 | |
---|
mulla lyä ceeässä aina jumiin ku panttivanki kuolee :D sitte täytyy aina pelata jossain pommitehtävissä ettei pääse niin käymään :D herra, teillä on muuten väärä väli. |
Eddie 06.10.2004 18:11:02 | |
---|
Jos pelit jumittaa se on selvä merkki siitä, että kannattaa olla pelaamatta. Pelien parissa saa tuhlattua aivan liikaa aikaa. Mureke, mureke, mureke lihaisa mureke! |
Moratoria 06.10.2004 18:46:34 | |
---|
Jos pelit jumittaa se on selvä merkki siitä, että kannattaa olla pelaamatta. Pelien parissa saa tuhlattua aivan liikaa aikaa. Ja mnetissä myös. Heittäkää kone roskiin. |
Jzci 06.10.2004 21:47:50 | |
---|
Jos pelit jumittaa se on selvä merkki siitä, että kannattaa olla pelaamatta. Pelien parissa saa tuhlattua aivan liikaa aikaa. Voi ennemin vaikka opetella tiluttaan pelaamisen sijasta!!!!!!!!111 mutta joo, eipä kyllä normaalistikkaan kovin kauaa jaksa nykyään enää mitään pelailla. Ainoa peli mihin oon koukussa on kännykässä trivial pursuit. Ja sitten vielä tyhmä kysymys, minkälainen/näköinen on näytönohjain ja missä se sijaitsee? ...en oo tietokone ihminen :) |
Krice 07.10.2004 09:49:03 | |
---|
Voi kokeilla myös vaihtaa AMD:n "lämpöpatteria" Inteliin, niin voi koneen sisällä lämmöt laskea huomattavastikin. Tämän täytyy olla fiksuin kommenttini koskaan... |
Alpha 07.10.2004 11:57:20 (muokattu 07.10.2004 11:59:13) | |
---|
Ja sitten vielä tyhmä kysymys, minkälainen/näköinen on näytönohjain ja missä se sijaitsee? ...en oo tietokone ihminen :) Näytönohjain voi sijaita integroituna emolevyssä tai voi olla(useimmiten on) erillinen AGP-väylään kiinnitettävä kortti. Ennen AGP-kortteja oli PCI-kortit...ja ennen PCI-kortteja oli ISA-kortit... Edit:Nykyään ne valkoiset korttipaikat koneessa on PCI-paikkoja...AGP on ruskea... |
Majesty 07.10.2004 12:06:14 | |
---|
Ja sitten vielä tyhmä kysymys, minkälainen/näköinen on näytönohjain ja missä se sijaitsee? ...en oo tietokone ihminen :) Yleensä nytönohjain on se kortti, johon näytön piuha menee tietokoneeseen. Jos avaat tietokoneen, niin se on (yleensä, jos AGP kortti) se ylin poikittainen kortti emolevyssä. Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan. |
Mechanizm 07.10.2004 12:35:10 | |
---|
Voi kokeilla myös vaihtaa AMD:n "lämpöpatteria" Inteliin, niin voi koneen sisällä lämmöt laskea huomattavastikin. Tämän täytyy olla fiksuin kommenttini koskaan... Mikä on tietokoneen "lämpöpatteri"? And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Krice 07.10.2004 15:51:55 | |
---|
Mikä on tietokoneen "lämpöpatteri"? Prosessori tuottaa lämpöä, sen vuoksi siinä se tuuletin onkin. Ilman jäähdytystä modernit prossut ylikuumenee ja saattaa kuumeta niin paljon että hajoavat eli sulavat. Semmoisia ne insinöörit on keksineet. |
Osmo 10.10.2004 18:51:10 | |
---|
Semmoisia ne insinöörit on keksineet. HYVÄHYVÄHYVÄ!! Naama umpeen apina! |