Aihe: Hyvät kielet?
1
kayris
06.10.2004 09:23:18
Moi!
Ajateltiin poikain kanssa tilata Thomannilta satsi sähkökitaran kieliä. Suositelkaa jotain hyviä ja edullisia thomannin valikoimista!
Hosiokangas
Spez
06.10.2004 09:30:07
Itse olen mieltynyt Ernie Ballin tuotteisiin, paksuus onkin sitten makuasia, regular slinkyjä itsellä. EB:t siksi, koska ne eivät mene tukkoon nopeasti ja ovat muutenkin kestävät.
Jason Becker.
Jaba
06.10.2004 10:09:09
Itse olen mieltynyt Ernie Ballin tuotteisiin, paksuus onkin sitten makuasia, regular slinkyjä itsellä. EB:t siksi, koska ne eivät mene tukkoon nopeasti ja ovat muutenkin kestävät.

Mäkin tykkään Ernie Balleista. Hyvän tuntuset mun mielestä.
Jormaakin kiinnostaa.
Sir Härö
06.10.2004 10:10:34
Thomannin tarjonnasta suosittelisin ernie ball kieliä,
mutta suomesta kannattaa ostaa DR:ää. Thomannilta ei tietääkseni DR:ää saa...
Syyttäkää sukuani! Hulluus on periytyvää! ...niin ja justise for alll...
Lonesome
06.10.2004 10:27:11
Dean Markleyt ovat niitä halvimpia (4,19/setti) ja valikoimaa eri paksuuksissa löytyy. Toimivat siinä kuin muutkin "merkkikielet" imo.
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Jucciz
06.10.2004 11:48:05
Ajateltiin poikain kanssa tilata Thomannilta satsi sähkökitaran kieliä.

Yhden satsin hinnaksihan tulee aika paljon, jos Saksasta lähtee tilailemaan. Varmaan kannattaa 15-20 satsia ainakin pistää tulemaan jos meinaa halvemmalla päästä. Itse olen suosinut jo pidempään Dean Markleyn 11-52 -settiä, joka on osoittautunut erittäin hyväksi. Viimeksi taisin kuitenkin tilata GHS:ää, koska ne olivat vielä hitusen halvempia. En usko merkkikielten välillä olevan kovin suuria eroja, mitä nyt D'Addariot tuntuivat likaantuvan selvästi muita helpommin ja tummenevan soundiltaan kohtuuttoman äkkiä.

...vai tarkoitettiinko satsilla yhtä kielisatsia vai yhtä satsia kielisatseja? :)
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Jäsen X
06.10.2004 12:01:30

...vai tarkoitettiinko satsilla yhtä kielisatsia vai yhtä satsia kielisatseja? :)

mietippä sitä kun soitat jatsia ilman tatsia.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
TommyGun
06.10.2004 12:18:22
Thomannin tarjonnasta suosittelisin ernie ball kieliä,
mutta suomesta kannattaa ostaa DR:ää. Thomannilta ei tietääkseni DR:ää saa...

Yhdyn tuohon. DR:t on parhaat
2 suurta elämän totuutta on: 1.Oikeat basistit soittaa plektralla. 2.Laatuviineissä on kierrekorkit
Strutsi
06.10.2004 12:33:02
Minun mielestä parhaat kielet on
D'addario, GHS ja Ernie Ballin hybrid slinky
ostakaa yamaha -sähkökitara
weelie
06.10.2004 13:04:41
entäs
saitenkatalog.de
webstrings.com
(miksä se edulline brittifirma ny onka)
jne.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
LassiÖ
06.10.2004 16:24:26
ernie ballit on hyviä mutta älä mee ostamaan pyramideja, katkee nopeesti ja on muutenki huonot
Syö, ja testaa uudestaan
Sir Härö
07.10.2004 09:05:24
ernie ballit on hyviä mutta älä mee ostamaan pyramideja, katkee nopeesti ja on muutenki huonot

Pyramid valmistaa kuulemma myös vähän kalliimpiakin kieliä, jotka on hyvinkin tasokkaita. Kullattuja tai jotain...
burning wee
07.10.2004 09:17:35
ernie ball.Loisto kielet alkaa pysyyn vireessä välittömästi vaihdon jälkeen.
Rämppy
07.10.2004 09:31:49
Pyramid valmistaa kuulemma myös vähän kalliimpiakin kieliä, jotka on hyvinkin tasokkaita. Kullattuja tai jotain...

Custom Sounds tuo maahan ja mm. Helsingin Custom Shop myy. Ovat aivan eri kieliä kuin Thomannin halpis-Pyramidit. Todella hyviä, vähän normaalia kalliimpia, mutta toisaalta kestävät pitempään. Erityisesti tykkään Maximum Performancesta, joissa on täysnikkelipunos. Todella miellyttävä tatsi ja hieno soundi.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
Sir Härö
07.10.2004 09:54:19
Custom Sounds tuo maahan ja mm. Helsingin Custom Shop myy. Ovat aivan eri kieliä kuin Thomannin halpis-Pyramidit. Todella hyviä, vähän normaalia kalliimpia, mutta toisaalta kestävät pitempään. Erityisesti tykkään Maximum Performancesta, joissa on täysnikkelipunos. Todella miellyttävä tatsi ja hieno soundi.

Ja onko nää siis kullatuja tai jotain?
weelie
07.10.2004 09:59:28
entäs
saitenkatalog.de
webstrings.com
(miksä se edulline brittifirma ny onka)
jne.

stringbusters.

En ymmärrä miksi aina pitää thomannilta tilata. (Niin no mä en ole sieltä koskaan tilannut, amazoniltakaan en olisi ikinä tilannut, mutta kun tiettyä DVD:tä en löytänyt kuin ranskan Amazonista.)
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
J_Mantyla
07.10.2004 10:17:38
Testaapa Elixirejä. Ovat tosin kalliimmasta päästä mutta pitävät soundin todella pitkään verrattuna muihin kieliin, ja soivat makeesti. GHS:t soi myös meikäläisen korvaan hyviltä, samoin DR:t
Rämppy
07.10.2004 14:03:08
Ja onko nää siis kullatuja tai jotain?

Ei oo kullattuja nuo Pyramidin Maximum Performancet. Punos (round wound) on 60-luvun lopun tyyliin täysnikkelinen eikä nikkeli-terästä.
Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)