nyytti1 05.10.2004 13:28:53 | |
---|
Mitä mieltä olet näistä pitkin koulupäivää jaloilla polkevista "rumpaleista"? Muutamalla, itse asiassa aika monellakin, tunnilla on näitä rummuttelijoita, jotka eivät edes osaa mitään siistii. Toinen asia on nämä oikeat rummuttelijat, joiden jalkatyöskentelystä melkein nauttii. En tiedä onko tämä kateellisuutta vai mitä, mutta mitä mieltä te olette näistä henkilöistä?? PS. Jalkoja voi treenata vapaa-ajallakin. |
Jaakko Hyvärinen 05.10.2004 14:24:48 | |
---|
Minä ainakin Naputan jaloilla lattiaa lähes koko ajan (sairasta?)... Se auttaa keskittymään ja nautin siitä mutta jos joku muu rupeaa naputtamaan samalla tunnilla, niin silloin se ärsyttää. oonko omahyväinen? Ihmiset muuttuu, niin minäkin. |
Jaska 05.10.2004 14:25:00 | |
---|
heh, itse useesti naputtelen jotain tunneilla mutta jos joku toinen naputtelee niin se alkaa ärsyttämään :D Paitsi jos siitä saa kehitettyä jonkun duo jutun. jee |
naksa1 05.10.2004 15:01:32 | |
---|
heh, itse useesti naputtelen jotain tunneilla mutta jos joku toinen naputtelee niin se alkaa ärsyttämään :D Paitsi jos siitä saa kehitettyä jonkun duo jutun. Tehkää sorminapsu-duo levy niin oon heti ostamassa |
dictatorsh*t 05.10.2004 15:51:01 (muokattu 05.10.2004 15:52:28) | |
---|
Naputan. Pari kertaa tullut pahaa kommenttia englannin opettajalta. :D Ei liity asiaan, MUTTA on kaverin kanssa vedetty Kulkuset -joululaulua, silleen että mnää kilisytän rokkiketjuja ja kaveri vislaa päälle. Ei vieläkään ola vakuuttunut meidän musiikillisista lahjakkuuksista tuo englannin opettaja. Myrikles! |
Youni 05.10.2004 16:59:47 | |
---|
Kokoajan. Ruokapöydässäkin. Se on jotenkin jäänyt tavaksi. Sormilla vaikka mitä ihmekikkailua. Monista pinnoista saa hyviä saundeja irti. Olisi kyllä hienoa osallistua niihin pulpetinrummutuskilpailuihin, niistä on ollut juttua uutisten loppukevennyksen muodossa. Täällähän oli yksi topikki esineistä, joita voi rummuttaa hyvällä saundilla, en sitä kyllä enää löytänyt, kun en otsikkoa muista. Välillä on koulukaverit sanoneet: "noniin, rumpalipoika, oos nyt hiljaa..." Beat boxaan myös välillä huvikseni ja ajatuksissani. Se on kyllä palkitsevaa, kun vetää sitä Diablon Read My Scarssia ja kaveri tunnistaa sen ja alkaa vetämään suulla syntikkaosuutta! Aivan hiton hauskaa! =D Pakkanen kesyttää nudistin.
[Kuva setistä profiilissa] |
Blitz 05.10.2004 17:19:11 | |
---|
Kokoajan. Ruokapöydässäkin. ...Johtuukohan se tästä etten enää syö samaan aikaan muun perheen kanssa? Äiti muutamaan kertaan huomauttanut. Se on kyllä palkitsevaa, kun vetää sitä Diablon Read My Scarssia ja kaveri tunnistaa sen ja alkaa vetämään suulla syntikkaosuutta! Aivan hiton hauskaa! =D Tuohan nyt on aika helposti tunnistettavissa. Malmbergin kompit on niin saatanan hyviä. Tukee kitarariffiä täydellisesti. "kuuntele sinä vaan sitä trashmetallias..." |
Tuohan nyt on aika helposti tunnistettavissa. Malmbergin kompit on niin saatanan hyviä. Tukee kitarariffiä täydellisesti. No näinhän se kyllä on. On se vaan kova äijä! Pakkanen kesyttää nudistin.
[Kuva setistä profiilissa] |
lethus1 05.10.2004 19:17:49 | |
---|
Naputan, tottakai... Muiden napsuttelu häiritsee jos naputtaa huonost. Rumpalin tauti:D ? Helvetin ärsyttävä tapa ja varsinkin porukat aikanaan jaksoi kommentoida. Kannattaa opetella "hiljainen napsuttelu", jolloin ääntä ei kuulu melkein ollenkaan,... Itte olen jammaillut pari tuntia putkea ilman katseita tai kommentointeja. Toinen naputtaa niin johan rupeaa jengi hermostumaan. |
Jaska 05.10.2004 19:29:54 | |
---|
Kerran kun englannin tunnilla jotain ryhmätyötä tehtiin ja meidän pupletit oli sitten teeveen edessä niin aloin naputtelemaan sitä TVn lasia. Siitä kun lähtee niin erinmoisia säveliä. Koko luokka vähän aikaa ihmetteli. ruska on kaunis väri |
Tycho 06.10.2004 08:40:16 | |
---|
Heh... hakkaan kaikkea mahdollista kokoajan. Poljen kantapäillä meidän yläkerrassa olevan keittiön lattiaa, niin koko talo järähtelee... onpas meidän talossa hyvä akustiikka :D |
Saukki 06.10.2004 14:11:53 | |
---|
Muutamalla, itse asiassa aika monellakin, tunnilla on näitä rummuttelijoita, jotka eivät edes osaa mitään siistii. Taidanpa kuulua tuohon joukkoon... ainakin muiden mielestä... |
Paas 06.10.2004 18:23:26 | |
---|
Kyllä mie koulussa aina naputtelin kovasti ja monia varmasti vitutti mutta enhän minä sitä aina tullut ajatelleeksi enkä oikeastaan välittänyt. Kyllä sitä nykyäänkin tulee töissä naputeltua johonkin pöydän kulmaan(tai ihan mihin tahansa) silloin kun on tilaisuus. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
totomiettinen 06.10.2004 20:24:36 | |
---|
Kavereiden kanssa naputellaan lähinnä toisiimme. |
Hakki 07.10.2004 01:57:24 | |
---|
Tietysti tulee naputeltua käsillä ja jaloilla koko ajan ja joka paikassa. Ei siitä hirveästi tule keneltäkään sanomista. Tule rakkaita musitoja mieleen lukiosta. Meidän lukio oli sellainen vähän vanhempi rakennus jonka toisessa kerroksessa oli kielikuokka. Lattiarakenteet oli vähän niin ja näin joten kun tarpeeksi naputteli jaloilla niin alkoi edessä istuvien tyttöjen kirjat ja penaalit liikkua pulpetilla. Itseasiassa tämä tapahtui parhaiten kun treenasi "tuplabasaria"... Sain useamman "Antti, lopeta jo v*ttu!" kommentin ja paheksuntaa opettajilta. :) Naputtelu on kivaa. Sillä voi myös testailla mielessään uusia juttuja jos ei satu olemaan setin ääressä 24/7. "Today is a good day for someone else to die..." |
Antti1997 07.10.2004 14:05:59 | |
---|
Mä oon koittanu vähentää tota koulussa naputusta, kun oon tajunnut kuinka ärsyttävää se on... Mutta kokonaan en ole luopunut! :) "If you stop throwing full bottles on stage, we will quit immediately" -Eläkeläiset |
vernie 07.10.2004 18:20:39 | |
---|
Kyllä välillä yllättää itsensä naputtelemasta pöytiä koulussa.. Yksi hyvä ja melko äänetön tapa, jonka olen viime aikoina omaksunut on naputella keskisormella, nimettömällä ja pikkurillillä kämmeneen.. Tuohon peukalon alapuolelle kun osuu sopivasti, niin tulee semmonen kiva hiljainen napsahdus. Kun tällä tekniikalla naputtelee vaikkapa tuplaiskuja, niin sormilihaksetkin vahvistuvat kivasti, jolloin koulunaputtelusta on jopa ihan oikeesti hyötyä. :) "gay! gay! DISNEYGAY!"
-Rivers Cuomo |
Fat Tony 11.10.2004 21:49:56 | |
---|
Jep. Kyllä tulee usein naputeltua. Usein ei edes huomaa rummuttavansa, kunnes joku siitä huomattaa. Ärsyttävää on, jos joku muu naputtelee. Etenkin jos huonosti naputtaa |
Drummer666 11.10.2004 23:38:32 | |
---|
Juu naputtelen, mistä kouluski jaksaa opettajat aina huomautta-> tulee nauraen vieree ja sanoo "voisitko ystävällisesti lopettaa tuon elämöinnin?" no kyl siin sentää ehkä just ja just minuutin on hiljaa ku se taas jatkuu, ilman että edes itte tajuun sitä:D mutta sitte ku siit alkaa tulee kunnon fiiliksiä hyvinä päivinä... välis suurin piirtein loikkaa pulpetille ja alkaa mesoomaa siinä (näin ei pääsis käymää jos aina seurais näitä järjestys sääntöjä-> jätää silmälappu videot kotii:D) "Opettaja: Onko tuo sama liima ku viime kerralla?
Kaveri: Mistä vitusta mä tietäsin?
Opettaja: No aattelin vaan ku siinä kyljessä lukee ERI keepperi! haha"
By:teknisen opettaja... |
finntrolli 12.10.2004 14:40:51 | |
---|
heh lähes aina kun oon tunnilla ni alkaa jalat paukuttamaan lattiaa jos mietin jotain tiettyä biisiä ja samatan saattaa pari kynääkin kärsiä siinä... taidan olla jotenkin häiriöksi muille mutta se on kyllä totta että se on ärsyttävää jos joku alkaa polkea kanssa samallalailla.. Pastilli? |