Aihe: Ostatko kitarasi Suomesta vai Tilaatko muualta Euroopasta?
1 2 3 4
Mursuviiksi
05.10.2004 12:00:28
Toisaalta toi jannu, keltä kitaran ostin, myi sen uskomattoman halvalla 99%:sti uudeksi kitaraksi. Onhan ton listahinta Jenkeissäkin kait yli 2000 taalaa.

Ymmärryskykyni tuotti minulle kuvan kahden uuden kepin välisestä hintaerosta, mutta nyt kun tuo käytetyn kitaran vertailu uuteen tulikin ilmi, niin asetelmat muuttuvat reippaasti. Eli F-Musicilla on ilmeisesti ainakin sinne päin oleva hinta.
Moussaka on kamalaa.
Ben_D
05.10.2004 12:06:02

Ymmärryskykyni tuotti minulle kuvan kahden uuden kepin välisestä hintaerosta, mutta nyt kun tuo käytetyn kitaran vertailu uuteen tulikin ilmi, niin asetelmat muuttuvat reippaasti. Eli F-Musicilla on ilmeisesti ainakin sinne päin oleva hinta.

Totta. Mutta silti. Kovia hintoja ne pitävät. Pitäis mennä rekka-autolla käymään Jenkeissä ja ladata kontti täyteen tavaraa ;) Tosin sitten pyöritelläänkin hetken tullissa kynää, paperia ja euroja valtiolle.
Mrezzye
05.10.2004 12:09:14

No ilmankos... Käytetystähän siinä olikin kyse. Otathan muuten huomioon, että Jenkeistä tilatessa pitäisi maksaa tullit ja verot kitarasta (ainakin uudesta), joten listahinnan ollessa 2000$ lopullinen hinta tullee olemaan aika lähelle sama, jolla kitaran tuolta suomen liikkeistä saisit. Eikä salakuljeteta niitä kitaroita stana!
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Ben_D
05.10.2004 12:48:47 (muokattu 05.10.2004 13:04:27)

No ilmankos... Käytetystähän siinä olikin kyse. Otathan muuten huomioon, että Jenkeistä tilatessa pitäisi maksaa tullit ja verot kitarasta (ainakin uudesta), joten listahinnan ollessa 2000$ lopullinen hinta tullee olemaan aika lähelle sama, jolla kitaran tuolta suomen liikkeistä saisit. Eikä salakuljeteta niitä kitaroita stana!

Ei salakuljeteta ei. Kitara oli käytännössä mun pomon (joka on jenkki ja asuu Jenkeissä) siihen asti ennenkun hän luovutti sen meikäläiselle Helsinki-Vantaalla.

Summasummarum. Ei tullia eikä veroja. Case Closed.

Haluatko tietää, paljonko nostan penkistä? Haluatko tietää, kuuntelenko muutakin kuin 80-luvun pikametallia?

Haluatko tietää, kiinnostaako ketään oikeasti, mitä joku hikinen Jacksonin tilukirves maksaa? ;)

Alkaakohan täällä joku mennä jo henkilökohtaisuuksiin tossa vittuilussa?
Ben_D
05.10.2004 13:43:58

Siis tarkalleen ottaen ostit kitaran Suomesta, etkä Jenkeistä. Senkin huijari. Teikäläisen väitteisii pohjaten: Suomesta saa halvemmalla kuin Suomesta!

Juu siis ostin Jenkeistä tulleen Jenkki kitaran Suomesta halvemmalla kun Suomesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)