Aihe: Hyviä kitarahihnoja..mutta mistä?
1 2
toxic
04.10.2004 16:04:48 (muokattu 04.10.2004 16:05:45)
Kuopion viiking musiikissa oli hyvä nahkahihna(karhea sisäpuoli) noin 15 ekulla. Ja jos se ei ole leveä niin...

Edit: Tiedän, tiedän... Tästä ei ollut mitään apua :)
re infecta
04.10.2004 18:35:35
Toi näyttää hyvältä.. tuoltako ostit ja paljon tuli maksamaan postikuluineen? Jos tuollaisen suomesta löytäisi niin...

Yhteistilauksessa tuli tosiaan tuolta. En muista postikulujen suuruutta.
Etsitään rock-rumpalia. Katso ilmoitukseni!
mikasoi
04.10.2004 21:47:58
Levy`s tekee ihan laadukkaita hihnoja nahkasta. (Helppo muistaa tuosta varkkumerkistä.) Mielestäni 40-50 euroon niitä jo noilla kriteereillä alkaa saamaan. Eli paksu,topattu jne. Reunat on kantattu ja näperretty.

Ainut että sitä lukkohihnan lukkoa oli pirun vaikee saada lähtemään kierteelle kun se nahka on niin monin kerroin sen toisen pään reijjän kohdalla. Meni paskaksi yhden lukon kierteet kun lähti väärille kierteille. Olis kannattanut púristaa esim viilapenkissä varovaisesti eka sitä nahkaa vähän läjään ja sit nopeesti mutteri paikalleen.

Jyväskylästä ostin itse sellaisen sieltä ihan kävelykadun pohjoispäässä olevasta musaliikkeestä. Olisko joku musakulma tai jotai.(?)
Go Billy, Go and drink some jarruneste.
Jäsen X
04.10.2004 22:26:57
Levy`s tekee ihan laadukkaita hihnoja nahkasta. (Helppo muistaa tuosta varkkumerkistä.) Mielestäni 40-50 euroon niitä jo noilla kriteereillä alkaa saamaan. Eli paksu,topattu jne. Reunat on kantattu ja näperretty.

Ainut että sitä lukkohihnan lukkoa oli pirun vaikee saada lähtemään kierteelle kun se nahka on niin monin kerroin sen toisen pään reijjän kohdalla. Meni paskaksi yhden lukon kierteet kun lähti väärille kierteille. Olis kannattanut púristaa esim viilapenkissä varovaisesti eka sitä nahkaa vähän läjään ja sit nopeesti mutteri paikalleen.

Jyväskylästä ostin itse sellaisen sieltä ihan kävelykadun pohjoispäässä olevasta musaliikkeestä. Olisko joku musakulma tai jotai.(?)

Pistetäänpä mieleen.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
zepeteus
05.10.2004 01:13:35
Levys´s on todellakin laadukas hihnamerkki, itseltäkin löytyy pari kolme noita. Minä painoin muuten yhdestä tuollaisesta ensin sen hihnalukon läpi reiän, ja sitten leikkasin terävällä mattoveitsellä niitä nahkalepareita pois kierteiden tieltä. Meni mutteri helposti paikoilleen ja sai kierrettyä tiukkaan.

Hihnoista puhuen, onko kenelläkään näköhavaintoa Dimarzion Cliplok-hihnoista, siis mistään suomalaisesta liikkeestä? Omasta Cliplokista alkaa hajoamaan viimein yksi lukitushakanen, 14 vuoden käytön jälkeen. Vai pitäisikö hakea jostain kameraliikkeestä samanlainen hakanen ja neuloa se tilalle...tekohengitystä toiselle 14 vuodelle :D
Jemppa
05.10.2004 08:42:29
Hihnoista puhuen, onko kenelläkään näköhavaintoa Dimarzion Cliplok-hihnoista, siis mistään suomalaisesta liikkeestä?

Kysäisepäs Levytukusta. Sieltä olen cliplok-remmejä hankkinut.
Mitä tästä napista tapahtuu? Oho...
Jucciz
05.10.2004 10:47:03

Musa Pörssi. Itsekin ostin sieltä samanlaisen hihnan.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Nixzar
05.10.2004 10:53:23
Levys´s on todellakin laadukas hihnamerkki.

Joo mullakin on tuon merkkinen hihna ja hinta oli 30€ hujakoilla. Kuvio on semmonen piikkilankajuttu ja materiaali on sellaista "turvavyötä".
*IHKK #12*
Kitarasankari
05.10.2004 11:08:07
ite ostin jostain helsinkiläisestä pienestä putiikista jossa oli pääasiassa käytettyä tavaraa, siis sellaisen leveän nahkahihnan, maksoi jotain kympin.
Jazz is not dead...it just smells funny...
Fortune
05.10.2004 15:13:01
uskokaa tai älkää mutta noi suorat linkit custom-soundsiin ei toimi.

Juu, mutta osaava löytää, siellä on katsos ihan valikot :)

Nuo Minotaurin hihnat, joita CS myy, ovat kelpoja, itselläni on moinen LP:n kanssa ja on kyllä hyvä. Ei liikkuvia osia ja ompeleita, kaksi nahkapalaa, paksusta nahkasta. Toimii. Eikä varmaan hajoa ikinä.

Hihnalukkoja sai kyllä taistella kiinni, mutta ei niitä nyt enää irtikään saa millään.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusia kuvatuksia!
Invader
05.10.2004 16:31:22
Juu, mutta osaava löytää, siellä on katsos ihan valikot :)

Joo, ja vielä osaavampi heittää urlin copypastella osoiteriville ja painaa entteriä.
"I love listening to jazz, but would I want to play it? Fuck no! You just get a guitar the size of a Chevy on your chest and play the same solo for an hour..." - Dave Mustaine
LassiÖ
05.10.2004 17:15:48
nurmon top-soundis oli alennukses leveitä nahkahihnoja 20€/kpl
Syö, ja testaa uudestaan
Jäsen X
05.10.2004 17:40:57
Joo, ja vielä osaavampi heittää urlin copypastella osoiteriville ja painaa entteriä.

Ei toiminu mulla eilen.
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Invader
05.10.2004 18:45:43
Ei toiminu mulla eilen.

Toimii se kun ottaa siitä urlin alusta sen muusikoiden.netin re-direct-mikälieonkaan-rimpsun pois.

Tämän siis:
http://muusikoiden.net/cgi/goto.php?url=

Hohhoi, menipäs oikeen kunnolla off-topiciksi...
"I love listening to jazz, but would I want to play it? Fuck no! You just get a guitar the size of a Chevy on your chest and play the same solo for an hour..." - Dave Mustaine
Jäsen X
05.10.2004 19:09:01

Hohhoi, menipäs oikeen kunnolla off-topiciksi...

Jotain uutta?? :D
pekkaautio
06.10.2004 19:58:58
Itse ostin Seinäjoen Hyllykalliolta Top soundista. Varmasti niitä löytyy asiantuntevista liikkeistä ympäri Suomen, tuolla Top soundissa vain on hyvät valikoimat ja asialliset ja asiantuntevat myyjät. Kiva asioida.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)