kattelin tossa vähän aika sitten 4pop ohjelmaa, jossa sanottiin bändin tulevan seuraavalla kiertueellaan suomeenkin. Ketään tulossa kattomaan? Entä milloinkohan kyseinen tapahtuma on? Minkä taakseen jättää sen peräsuolestaan löytää. |
Bonham 05.10.2004 12:09:38 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
hirvoksi 05.10.2004 12:19:08 | |
---|
Jep. Ja liputkin meni justiinsa ... - Pete "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
samulijp 05.10.2004 12:51:27 | |
---|
Joku vois alkaa mun lippuagentiksi. Ei tässä touhussa ole mitään järkeä kun liput menee aina sekunnissa. Neuvostoliitto meininki. Jonota makuupussin kanssa ja jää ilman lippua kun ekana tiskillä olija on vittuillakseen keksinyt kysellä kaiken mahdollisen oopperasta. .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
weelie 05.10.2004 13:03:38 | |
---|
Joku vois alkaa mun lippuagentiksi. Ei tässä touhussa ole mitään järkeä kun liput menee aina sekunnissa. Neuvostoliitto meininki. Jonota makuupussin kanssa ja jää ilman lippua kun ekana tiskillä olija on vittuillakseen keksinyt kysellä kaiken mahdollisen oopperasta. Amen! Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
psykoosi 05.10.2004 13:30:25 | |
---|
viddu, mä heräsin just koomasta Minkä taakseen jättää sen peräsuolestaan löytää. |
Tellervo 05.10.2004 15:20:47 | |
---|
Joo, olisin mennyt jos olisin ollut hereillä ajoissa ja niin aikaansaapa että jaksaisin jonottaa kassalla/puhelimessa. En jaksa/ehdi, joten kaikki menee nykyään sivu suun. Jospa vaikka itkaisisi vähän. Lost in translation |