Aihe: Hyviä tangoja yms
1 2 3 4 5
Zarmo
04.10.2004 11:36:15

Ollaan tässä perustelemassa ns. humppabändiä ja mietitty ohjelmistoa. Ehdotelkaas jotain hyviä tangoja (muitakin saa), joihin löytyisi nuotit helposti. Kokoonpanon olisi tarkoitus olla kitara-basso-rummut-koskettimet.
Vilhelmus: "Sie oot Zarmo hämärä."
Ostakaa miun kiipparikonpo, että saan rahaa muihin kamoihin
baron
04.10.2004 12:07:41

Ollaan tässä perustelemassa ns. humppabändiä ja mietitty ohjelmistoa. Ehdotelkaas jotain hyviä tangoja (muitakin saa), joihin löytyisi nuotit helposti. Kokoonpanon olisi tarkoitus olla kitara-basso-rummut-koskettimet.

Mä tykkään argentiinalaisista:

La cumparsita
A media luz
Adios muchachos
El choclo

Noi on meillä vakkariseteissä.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
oizo
04.10.2004 12:21:49
Meillä ompi ainakin

Sydäntango
Soi maininki hiljainen
Vie meidät rakkauteen
Rannalla

Ihan kivoja soitella... Olet maailmani on kans kova tango.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
vanhami
04.10.2004 15:51:25
Itse veivaan Miller tangoa,
Hiljainen kylätie,
(se loppuunkaluttu satumaa joutuu olemaan standardeissa, vaikka sitä ei vetäisikään)
Valkovuokot
Kohtalon tango
Täysikuu
etc...

Onhan tuota tangonpaskaa härmä väärällään.

Mika
baron
04.10.2004 18:13:26 (muokattu 05.10.2004 10:40:44)

Löytyyhän meiltäkin tarvittaessa:

Satumaa
Kotkan ruusu
Illan viimeinen tango
Tango pelargonia
Punatukkkaiselle tytölleni
Öiset kitarat
Illan varjoon himmeään

Ei mulla mitään periaatteellista suomalaisiakaan tangoja vastaan ole.
(Tiedän, että Öiset kitarat ei ole suomalainen)
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Max
04.10.2004 19:17:41

Edellä mainittujen lisäksi kannattaa katsastaa kipale nimeltä: "Kultainen tango".
HUMPPA TULEE....OTA KOPPI
Justiina.
04.10.2004 20:25:26
Sateen tango ja Punaiset lehdet ovat hienoja ja hyvin tähän vuodenaikaan sopivia tangoja.
Have
04.10.2004 20:56:10 (muokattu 04.10.2004 20:57:02)
Tiedän, että Öiset kitarat ei ole suomalainen

Josef Rixner von Deutschland.
Tankoprinssi
04.10.2004 21:05:33

Guabita ja särkyneitä toiveita. Ja sitten ihan Must on nykyään Elsa ja tango pelargonia.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
04.10.2004 22:36:50

Josef Rixner von Deutschland.

Nächtliche Gitarren
baron
04.10.2004 22:38:00

Guabita ja särkyneitä toiveita. Ja sitten ihan Must on nykyään Elsa ja tango pelargonia.

Mä en voi sille mitään, mutta jos joku kirjoittaa espanjaa väärin, mun on pakko korjata

Guapita!
Meisseli
05.10.2004 00:05:32

ilta välimerellä. kun pilvet poistuu, onnenpäivät, sininen huvimaja, niin ja öiset kitarat.
Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face! -Tony Clifton
klunssila
05.10.2004 09:35:19

Muutamia, joita ei ole vielä mainuttu:
- Pieni sydän
- Anja
- Mun aika mennä on

Niin ja helmenä pohjalla Kake singersin "Tanen tango". Aivan maaginen kitarasoolo, kuka muistaa?!? Ja sanoitus toimii...
baron
05.10.2004 09:43:34

Muutamia, joita ei ole vielä mainuttu:
- Pieni sydän
- Anja
- Mun aika mennä on

Niin ja helmenä pohjalla Kake singersin "Tanen tango". Aivan maaginen kitarasoolo, kuka muistaa?!? Ja sanoitus toimii...

Mulla on niiden älppäri, onko se siinä?
dizzy
05.10.2004 09:46:49
Miller tangoa

On muuten yks hienoimpia tangoja nuinniinkuin haitarilla raapastuna.
klunssila
05.10.2004 09:54:12
Mulla on niiden älppäri, onko se siinä?

Jaahas, riippuu siitä mikä älppäri? Näyttävät myyvän jotakin kokoelmaa anttilan halpatiskissä "re-masteroituna". Siinä sitä ei tainnut olla, en muista. Veikkaan, että löytyy älppäriltä "me halutaan olla neekereitä".
baron
05.10.2004 09:57:20

Jaahas, riippuu siitä mikä älppäri? Näyttävät myyvän jotakin kokoelmaa anttilan halpatiskissä "re-masteroituna". Siinä sitä ei tainnut olla, en muista. Veikkaan, että löytyy älppäriltä "me halutaan olla neekereitä".

Se mulla muistaakseni on ja Tanen tango tuntuu nimeltä tutulta, täytyy kuunnella ja harkita plokkaamista.
rahvas
05.10.2004 10:04:03
Ei tainnut kukaan vielä mainita "Sinitaivas" -tangoa, joka on ainakin laulajalta vaativa, mutta onnistuessaan upea. En kyllä tiedä miltä se kuulostaa ilman haitaria...

Jos vähän uudempaa, niin "Nuoruustango" on mukava kipale, vaikka ei ehkä ihan perustango olekaan.
Have
05.10.2004 10:41:28 (muokattu 05.10.2004 10:43:26)
Nächtliche Gitarren

Jawohl.

Ja jos tykkää vetää pari tangoa pilke silmäkulmassa, niin Kari Kuuvan Tango Pelargonia, joka jo aiemmin mainittiinkin, sekä Veikko Lavin Kaarlon kalossit ovat siihen tarkoitukseen ihan kohdallaan. Niin ja tietysti em. Elsa, kohtalon lapsi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)