Aihe: Jean S ?
1 2 3 4 5 6
Have
04.10.2004 10:36:27
Joo, parlamenttaarinen tanssimusiikkipolitbyroo määrittelemään kriteerit ja myöntämään keikkailulupia. Politbyroon jäsenet valittaisiin poliittisten voimasuhteiden mukaan ja lisäksi mukana olisi pari taiteellisesti korkeatasoista asiantuntijajäsentä, jotka varmaan löytyvät tältä palstalta, kun täällä tiedetään asiat aina paremmin kun yleisö. Hähää.

Jouni Backman?
Sperde
04.10.2004 10:48:16
No ei,kuvan olen nähnyt lehdestä,rumia ovat prkl ;-))
Ja teeveesta näin yhen liven,en pitänyt,hyppivät prkl pojat kuin punkkarit,josta(?) johtuen paikoin oli aika f a l s k i a laulantaa...TV on armoton...

No miksi ne sitten soittaa tollasta paskaa kun vaikka toi "Kaikki laivaan" ..."Äidin pikkuppoika" yms???Tekis omia biisejä kun kerran homma taittuu...no jos mä vastaan:rahasta ne tota hommaa tekee,vai luuletko että ne soittaa sellasta musaa kun ne haluais??

Saati että ne bileturakaiset ymmärtäis jotain noista sovituksista?

No v.....ako tästä jauhaa,bändi on kova,soittajat kovia,biisit on kuitenkin mitä on ja koko idea on mitä on,hei jos vaikka virsiä ruvettais seuraavaks vetään samaan malliin,ois ainakin jotain ihan erilaista...kyllä "Suvivirsi"ois komee tolla meinigillä,toisaalta virsissä ei ole b-osia mitä jengi ymmärtäisi laulaa mukana...sehän on kuitenkin se osa-alue mitä turakainen tosta tajuaa?

Mikäs sen hienompaa kun keksii selkeän konseptin millä saa ryhäsiltä rahat pois, (ja kuten sun mielestä, vielä noin paskalla ohjelmistolla) ja jos sen sattuu tekemään vielä noin ammattitaitoisella ryhmällä, niin hatun nosto täältäpäin, ja korkeelle. Ja kun ovat vielä vittumaisen mukavia kundejakin.
Pääasia että jengi tykkää. Taitaa alkaa Weto olla liian Wanhaa....

Juu, kannatta TV-keikoilla ollessa keskittyä otsa rypyssä soittamiseen, hyppiminen ei suotavaa. Sille janne tulkihtavasti, liimaa kannat lattiaan. Näyttää ryhdikkäältä ja arvokkaalta, yleisöä kunnioittaen.

Tv armahtaa, WW ei.
vanhami
04.10.2004 11:20:51 (muokattu 04.10.2004 11:22:06)
Sählinkiä
WanhaWetäjä
04.10.2004 11:34:21 (muokattu 04.10.2004 13:43:41)

Mikäs sen hienompaa kun keksii selkeän konseptin millä saa ryhäsiltä rahat pois, (ja kuten sun mielestä, vielä noin paskalla ohjelmistolla) ja jos sen sattuu tekemään vielä noin ammattitaitoisella ryhmällä, niin hatun nosto täältäpäin, ja korkeelle. Ja kun ovat vielä vittumaisen mukavia kundejakin.
Pääasia että jengi tykkää. Taitaa alkaa Weto olla liian Wanhaa....

Juu, kannatta TV-keikoilla ollessa keskittyä otsa rypyssä soittamiseen, hyppiminen ei suotavaa. Sille janne tulkihtavasti, liimaa kannat lattiaan. Näyttää ryhdikkäältä ja arvokkaalta, yleisöä kunnioittaen.

Tv armahtaa, WW ei.

No ilman muuta rahat pois...paskalla ohjelmistolla tarkoitan noita MUN mielestäni joitakin aivan karmeita biisejä
"kaikkilaivaan,äidin pikkupoika,etc"...jos on ite kohta 30 vuotta kuunnellut/soittanut jos jonkinmoista musaa niin ehkä korva on kehittynyt HIEMAN valikoivaksi ja mikään ei oikeen enää säväytä...varsinkaan noi biisit,onko vaikee tajuta??

Joskus juniorina sitä kuunneltiin ja taivasteltiin noita "voi v...u mikä meininki"-osastoja,ei enää,mä olen Wanha ja Wäsynyt,mä saan päänsärkyä tollasesta rauhattomasta speed-iskelmästä ;-)

Finnhits-kama ja yleensäkin suomenkielinen iskelmä/pop-musa ei ole koskaan kuulunut suosikkimusaani,miksi nyt pitäisi,siksi kun se on niin MUST ???

Pakkohan noita itekkin on soittaa joskus,niin on humppaakin,ja jenkkaa,jopa masurkkaa...ja ymmärrän sen että "tsiinäsh" on tarkotettu ihan muuhun kun kuunteluun,ja se on maaailman paras vanhoja kökköiskelmiä soittava 10-miehinen orkesteri ;-))

Hei kuunnelkaa toi "Kaikki laivaan"biisi 5 kertaa peräkkäin(jos pystytte) ja miettikää olisiko siitä sovituksesta voinut JOTAIN pientä karsia taideteoksen siitä kärsimättä ;-))

EDIT tän topicin aihe oli Jean S....mä vaan kerroin oman mielipiteeni bändistä ja lähinnä sen esittämästä musasta ja sehän näyttää joitakin sylettävän..nää on makuasioita,bändi on hyvä,mun mielestä biisit ei ... jos sallitte...
Epämuusikko
04.10.2004 14:40:05
Hyvä tai ei (mm. laulajat voisi pistää siitä bändistä oitis vaihtoon, pasunisti voisi hoitaa ne osuudet 100-0), Kaikki Laivaan ja Perjantai (Dolly Partonin 9 to 5) kesällä IBBF:llä kolmentoista hengen torviremmin säestämänä meinasi oikeasti aiheuttaa siemensyöksyn meikäläisessä. Mutta sitten joku Kesä-Esa........
Myytävänä Sabian AAX 20" Studio Ride!
Fuzzy Boner
04.10.2004 21:10:35
Mitä kirjoittavatko tänne myös Nissilä ja Metsäketo???

Etkö tienny? Myös Seppo Hovi ja Jari Puhakka ovat vakikirjoittajiamme
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
steelysam
04.10.2004 21:14:17
Jari Puhakka on Jumala.
Fuzzy Boner
04.10.2004 21:16:26
Jari Puhakka on Jumala.

Niin oot muuten säkin:)

Kiinni jäit
steelysam
04.10.2004 21:18:10
Goddamn.....pitihän sitä itte tulla toteamaan.
Fuzzy Boner
04.10.2004 21:19:08
Goddamn.....pitihän sitä itte tulla toteamaan.

Sanos muuta.. Nyt näät mitä jengi tääl muillakin palstoilla avautuu.. Eikse ollu niin että rekisteröitymättömänä ei nää Tm-palstaa.`?

Noh; eiku myrk..eiku kirjottelemaan joka puolelle!
steelysam
04.10.2004 21:21:02
Joo heikosti näki yhtään mitään. Mutta taitaa jäädä tämä tältäiltaa tähän. Pitää vielä pakata. Aamulla nährään.
Fuzzy Boner
04.10.2004 21:22:13
Joo heikosti näki yhtään mitään. Mutta taitaa jäädä tämä tältäiltaa tähän. Pitää vielä pakata. Aamulla nährään.

Jees. Muista uikkarit ja räpylät meshiin! ´:)
steelysam
04.10.2004 21:23:18
Jees. Muista uikkarit ja räpylät meshiin! ´:)

Mulla on lättäjalat.
pekkajau
05.10.2004 11:24:01
Etkö tienny? Myös Seppo Hovi ja Jari Puhakka ovat vakikirjoittajiamme

Hieno homma! Ne pojat ainakin tietää mistä kirjottavat! Vapaan säestyksen mestarit!
There`s no bisnes in showbisnes!
M-Juhana
06.10.2004 09:17:23

Menee 30-40 v naisiin, kun kanki hankeen. Olen kans pari kertaa nähnyt. Toimii "teltassa", ulkoilmalavalla hukkuu fiilis. Niiku Iso-Jussi sano sama ohjelmisto ollut viimeiset 5v ???
NO REMORSE ! -Lemmy-
Sertzo S
06.10.2004 13:50:05 (muokattu 06.10.2004 13:51:01)
Pidän pändistä.
Oulussa soitti Suven Sävel-nimisessä tapahtumassa viime heinäkuun lopulla Lauantain toivotut-niminen oululainen bändi samaa kamaa kuin Jean S. Hyvältä kuulosti ja miksaajakin osasi asiansa, toisin kuin sävellyskilpailun pändin takana olleet mikserihemmot, jotka pilasivat rock-miksausasenteelaan täysin oman kilpailukappaleeni. Kyllä vitutti!
Bilepändeille kaikkea hyvää toivoo Sertzo-setä. Ovat nämä nykyhemmot aivan rautaisia ammattilaisia otteissaan, kuten varsinaisten tanssipuolenkin/iskelmäpuolen nuoremmat osaajat.
c64
06.10.2004 16:35:07
toisin kuin sävellyskilpailun pändin takana olleet mikserihemmot, jotka pilasivat rock-miksausasenteelaan täysin oman kilpailukappaleeni. Kyllä vitutti!

offtopiccia, mutta mistä johtuu näiden joidenkin miksaajakukkojen asenne; vittu me tiedetään miten ääntä tehdään.... Kaikua kun yrität varovasti pyytää lauluun niin ei. Tietysti tämmöset ei sitten toista kertaa ruuvaamaan pääsekään, mutta kuitenkin.
KoskPaavo
06.10.2004 17:28:00
"Pailupändi "nimeä vois alkaa käyttämäänkin, tulee vähän Piirpauke mieleen.
Soittaja selviää aina.
Neljä Ruuvia
06.10.2004 19:39:28
Tosta Nissilä ja Metsis hommasta ,mun on pakko palata viel siihen. Nimittäin toi Nissilä on mulle kyllä oikein tuttu mies. Että ihan huumorilla niinku heitin tollasen kommentin. Huono oli ,myönnetään! Paa Nissilä yksäriviesti jos oikeesti lueskelet näitä joskus :-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)