omarklah 30.09.2004 11:54:41 (muokattu 30.09.2004 11:55:09) | |
---|
Tuli muisteltua menneitä.. Joskus -75 jälkeen oli Royals tulossa keikalle Siikaisiin (50km Porista metsään). Hankittiin liput ja kyyti ja kuuntelemaan. Vaan lavalle ei tullutkaan ensin Royals, vaan yllättäin Rockpile. Dave Edmunds ei silloin ollut messissä - vaan maukkaalta se kuullosti ilmankin. Ja tulihan se Royalskin sitten aikanaan ja kuullosti helvetin hyvältä sekin. Ja me olimme hyvin tyytyväisiä illan antiin :o) Tää sit sanois tälleen... |
Larry 30.09.2004 12:58:10 | |
---|
Guitar Slingersiä olin kattomassa Tavastialla joskus -95 ja lämppärinä oli joku tuntematon Egotrippi, johon tykästyin kovasti ja poppoo kuuluukin nyt lempparibändeihini. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Lonesome 30.09.2004 12:58:53 | |
---|
Vaan lavalle ei tullutkaan ensin Royals, vaan yllättäin Rockpile. Dave Edmunds ei silloin ollut messissä - vaan maukkaalta se kuullosti ilmankin. Ei sais enää kiusata meikää näillä muisteluilla. Mä en oo nähnyt edes Royalsia livenä, vaikka Alppua palvoinkin silloin 12-vuotiaana. :) Mihis se Dave jäi? Kaljalle varmaan. ;) Eikös ne ollut yhdessä just silloin about v. 77-78 Nick Lowen kanssa Loven studiolla tekemässä Lowen soolo-biisejä, joilla Järvinen soitti. Olikohan tämäkin niitä "helmiä sioille"-keikkoja. Bändikaveri muisteli joskus Maijasen lyöneen Royalsin keikalla basson lavaan ja todenneen, että "mä en teille enää mitään soita". Ei soittanut Royals sitä "kunnon musiikkia" viikonloppu-kännääjille... "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
porcupine 30.09.2004 13:04:33 (muokattu 30.09.2004 15:39:32) | |
---|
Mulle oli ainakin yllätys Grant Lee Buffalon esiintyminen Ruisrockissa joskus yheksytluvun puolenvälin jälkeen. Piti ihan mennä kysymään, että eihän tää oo virhe tän bändin ilmestyminen esiintyjälistalle. Eipä ollut, ja mulla olikin sitten koko eturivi hallussani. Bändi soitti siis päälavalla ja siinä edessä oli max. kymmenen tyyppiä. Hieno keikka, hyvä bändi. Edit. 1996! Ei kukaan, tai kun kerran kaikki muutkin. -Tommi Liimatta |
Bonham 30.09.2004 13:20:49 | |
---|
Marillion 80-luvun alkupuolella Roskildessa... ei mitään hajua koko bändistä (ennen ekan levyn ilmestymistä tämä siis)... osu ja uppos! Sama festari pari vuotta myöhemmin; Linton Kwesi Johnson... osu ja uppos... taas:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
hörhö 30.09.2004 13:22:39 | |
---|
Kerran oli 531 uuden ja kokeellisen jongleerauksen festivaaleilla bileet ja siellä oli yllättäen esiintymässä silloin vielä kovin tuntematon Cleaning Women. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
omarklah 30.09.2004 13:24:03 (muokattu 30.09.2004 13:24:37) | |
---|
Mihis se Dave jäi? Kaljalle varmaan. ;) Eikös ne ollut yhdessä just silloin about v. 77-78 Nick Lowen kanssa Loven studiolla tekemässä Lowen soolo-biisejä, joilla Järvinen soitti Noita aikoja mentiin - muistelisin, että Rockpilellä oli keikka Helsingissä seuraavana päivänä. Tää keikka oli sellainen mistä Melody Makerkin kirjoitti. Pojat olivat kertoneet että heidät vietiin synkkään metsään jääkarhujen keskelle esiintymään alkuperäisväestölle. Tai jotain tuohon suuntaan. Olikohan tämäkin niitä "helmiä sioille"-keikkoja. Kyllä - ainakin Rockpilen osalta. Porukka oli tullut katsomaan Royalsia ja suuri osa yleisöstä tallusteli pihalle, kun lavalle tulikin ulkomaanpellejä... Tää sit sanois tälleen... |
Feggy 30.09.2004 16:01:49 | |
---|
YUP solisteinaan Jonna & Erin eräissä kekkereissä. Less is more. |
Antero 30.09.2004 16:16:55 | |
---|
Ekana tuli mieleen tämän vuoden Bassosoolon SM ja Samuli Edelman kahden basistin kanssa vetääs biisejään. |
musa 30.09.2004 16:25:11 | |
---|
Neljä Baritonia Ruisrockissa 97 oli aika jännä yllätys. "Norsujen välisestä ystävyydestä" |
Wiitala 30.09.2004 19:01:03 | |
---|
Dave Lindholm Jethro Tullin lämppärinä Kulttuuritalolla. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
HaloOfFlies 01.10.2004 18:54:24 | |
---|
Raahen Rantapuistossa kesällä 1997 silloin vielä melko tuntemattomat Zen Cafe ja Charon. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
KTR 01.10.2004 18:55:55 (muokattu 01.10.2004 20:01:02) | |
---|
Dave Lindholm lämppäsi Jethro Tullia kulttuuritalolla. Enpä tiennyt tuosta, mutta olihan tuokin mies kiva nähdä livenä. edit: Kas! Joku muukin oli pistänyt tämän! :) Tästä jäi muuten mieleen yleisöstä kuulunut iloinen huudahdus "SE ON DAVE LINDHOLM!" |
Teijo K. 01.10.2004 19:30:19 | |
---|
Dave Lindholm Jethro Tullin lämppärinä Kulttuuritalolla. Tämä oli muuten hieno tapaus. Hyvin sopi Dave tunnelmaan ennen Tullia. Ja hyvä keikka molemmilta vielä. |
Wiitala 02.10.2004 23:40:32 | |
---|
Tämä oli muuten hieno tapaus. Hyvin sopi Dave tunnelmaan ennen Tullia. Ja hyvä keikka molemmilta vielä. Kyllä, sanoisin että kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Kas! Joku muukin oli pistänyt tämän! Hehheh, suosittu tuo Dave. ; ) Tästä jäi muuten mieleen yleisöstä kuulunut iloinen huudahdus "SE ON DAVE LINDHOLM!" Varmuudeksi teen selväksi että se en ollut minä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Teijo K. 03.10.2004 00:24:56 | |
---|
Tästä jäi muuten mieleen yleisöstä kuulunut iloinen huudahdus "SE ON DAVE LINDHOLM!" Ettei olisi ollut minä. :) Jotain tuollaista kommunikoin avovaimolle siinä ääneen, muistelen. Olinpa siinä seisomapaikalla, lavalta katsoen vasemmalla puolella. |
Sigur Rós Roskildessa 2000. Huhupuheita bändistä olin kuullut mutta musiikkia en nuottiakaan. Alusta lähtien tuntui melkein kaikkien aikojen keikalta. |
Super-Jari 04.10.2004 17:05:02 (muokattu 04.10.2004 17:05:15) | |
---|
Taneli Jarva asteli lavalle kesken Sentencedin keikan viimekesänä Qstockissa ja tempaisi Nepenthen. Olin myyty ja vaivuin koomaan hurmoksesta. Heräsin vasta eilen. |
mr_b 04.10.2004 17:22:38 | |
---|
Paras yllätysesiintyjä kautta aikojen oli kyllä James Brown Vanhalla jonkin mainostoimiston tilaisuudessa, Ja ei, en ollut paikalla :-( Before I talk I should read a book. |
Juntunen 04.10.2004 19:10:58 | |
---|
Taneli Jarva asteli lavalle kesken Sentencedin keikan viimekesänä Qstockissa ja tempaisi Nepenthen. Olin myyty ja vaivuin koomaan hurmoksesta. Heräsin vasta eilen. Ei hitto oliko?! Vähän ois ollu siisti nähdä.. Dian - "Luotaantyöntävää" |