1.sam 2.hemmo 3.arva 4.puppe
37.marcus miller Sam ja arva on kyllä hyviä. Muita nuista en ole kuullut. "Et ole mikään seuramies." -Guderian |
Karlsson 04.10.2004 10:03:06 | |
---|
Ai,ai niitä eddie gomezin sooloja varsinkin chick corea three guarters levyllä, huh huh!! Meinaa tulla kuset joka kerta housuun ku kuuntelee eddien sooloja ja muutenkin hänen soittamistaan. Ja se SOUNDI!! Mä olen friikkailut huilisti Jeremy Steigin kanssa tehtyjen levyjen tahdissa. Voinee sanoa, että Eddie pistää "pahaa". Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
Wil-J 04.10.2004 14:42:37 | |
---|
Jep, Fyffe. Joka taisi kyllä poistua bändistä jo viime vuonna. Vaan kyllä Zenderkin aikanaan piiskasi varsin tanssittavaa groovea.. Molemmat kyllä aivan loistavia kavereita. Erityisesti ihailen Zenderiä! |
hemmo 04.10.2004 14:55:47 | |
---|
Luulisin että Fyffe. Kuuntelin itekkin juuri biisiä, onhan toi mahtavaa bassottelua. Sori, mut minnuu naurattaa toi nimi: Fyffe. Vähän niinko mie olisin: Hemmo Hillo. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
Karlsson 04.10.2004 15:03:31 | |
---|
Sori, mut minnuu naurattaa toi nimi: Fyffe. Vähän niinko mie olisin: Hemmo Hillo. Siehä oot? Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä! |
hemmo 04.10.2004 15:05:16 | |
---|
Siehä oot? Eikäko mie oon: Hemmo Hynä. "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |