Aihe: Uriah Heep Suomeen.
1 2
Skebaholikko
02.10.2004 17:29:44

Hyvän keikan tääl Lappeenrannassa eile Doriksessa vetivät. Etenkin kerslake oli patteristossa hirmukunnossa, ja nää äijäthän on aika kunikaita vetämään stemmoja, Bird Of Preynkin alku tuli kuin levyllä ikään. Ja Stealinhän määrää kovasti. Kaiken lisäksi miulla on ny Mick Boxin rouheesti kärjestä kulutettu pleku ja äijien settilista, joten lälläslää! *halpaa pätemistä*
Satan: "Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!" Bart: "Yes, sir!"
Dozer
03.10.2004 14:08:36
Lappeenrannan keikka oli tosiaan erittäin ROCK. Harvoin näkee mitään noin mahtavaa, kun Uriah Heep esiintyy suoraan nenän edessä ja luo klubille sellaisen tunnelman, että ei paremmasta väliä. Itse pidin eniten ehkä July Morningista, joka suorastaan räjäytti tajuntani livenä.
Uriah Heep on kyllä sellainen bändi, joka pitää livenä nähdä. Oli nimittäin äijillä niin eri meininki kuin levyillä että huh.
Ja lälläslää..minullapa onkin nyt Mick Boxin ja Lee Kerslaken nimmarit Look At Yourself levyn kannessa. =D

...Niin ja olihan se Easy Living heti ensimmäisenä biisinä aika raju aloitus.
Angus
03.10.2004 16:41:20

Kuvia Rauman keikalta:

http://koti.mbnet.fi/~janmon/
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
shagriml
03.10.2004 18:41:35

tavastialle oon tänää menossa heitä kattoo, toivottavasti tulee hyvä keikka.....
reissaaja
04.10.2004 00:10:24
Joo, en nähnyt lappeen Rannassa (vaikka täällä olenkin), enkä muuallakaan.

Johonkin toiseen aikaan olisi voinut olla ihan kiinnostavaakin käydä katsomassa setiä rokkaamassa, muttakun 2 iltaa aikaisemmin oli käynyt huutamassa äänensä käheäksi 20 vuoden epätoivoisen odotuksen jälkeen erään toisen (myös 70-luvunkin) Bändin keikalla Globenissa yhdessä 14000 muun kanssa, täydellisyyttä hipovan konsertin jälkeen, niin...

...olisihan se ollut vähän hassua mennä katsomaan, kun nämä sedät vielä jaksaa heilua jossain pikkukylän pikkudiskossa. Olisin varmaan nauranut itseni pihalle viiden minuutin sisälle (väsynyt kun olin...)!

ei millään pahalla, ehkä vielä joskus...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)