Aihe: Tokai ALC-45 Tietoja tarvitaan!
1 2
PoLFus
03.10.2004 21:12:52 (muokattu 03.10.2004 21:15:49)

Eihän se edes näy eteenpäin.

Eikä pulttikaula ole huonompi.

sulla tulee olemaan ongelmia, jos ostat kitarasi ulkonäön perusteella. =)=)
"Mä en ota sulta ******!" - macro
Super-Jari
03.10.2004 21:13:42
sulla tulee olemaan ongelmia, jos ostat kitarasi ulkonäön perusteella. Eli sun tyttöystävällä/vaimolla saa olla helvetin läski perse ja finninen selkä, kunhan on edestäpäin nätti :(

minäkin siis kävisin.
PoLFus
03.10.2004 21:15:05

PoLFus
03.10.2004 21:15:23

minäkin siis kävisin.

kato, se on se sisäinen kauneus ;)
Kassu
03.10.2004 21:16:10
sulla tulee olemaan ongelmia, jos ostat kitarasi ulkonäön perusteella. Eli sun tyttöystävällä/vaimolla saa olla helvetin läski perse ja finninen selkä, kunhan on edestäpäin nätti :(

Idiootti.

Vittu pulttikaula on yhtä hyvä ja käytännöllisempi eikä ole ruma.
Super-Jari
03.10.2004 21:16:31
PoLFus
03.10.2004 21:16:58

Idiootti.

Vittu pulttikaula on yhtä hyvä ja käytännöllisempi eikä ole ruma.

miten käytännöllisempi!? häh. jos et osaa säätää kaularautaa liimakaulaisissa, ei se tee siitä epäkäytännöllisempää.
Kassu
03.10.2004 21:20:01
miten käytännöllisempi!? häh. jos et osaa säätää kaularautaa liimakaulaisissa, ei se tee siitä epäkäytännöllisempää.

Voi se kaula muutenkin vaurioitua.

Niin ja joku voi tykätä toisenlaisestakin kaulasta, pulttikaulaisessa skebassa voi periaatteessa kierrättää kahta kaulaa, vaikka toinen isommilla nauhoilla.
PoLFus
03.10.2004 21:24:46

Niin ja joku voi tykätä toisenlaisestakin kaulasta, pulttikaulaisessa skebassa voi periaatteessa kierrättää kahta kaulaa, vaikka toinen isommilla nauhoilla.

jee
Niskamies
03.10.2004 21:30:52

Mikähän pointti tossakin on? Ei täällä puhuttukkaan että pulttikaulat olisi epäkäytännöllisempiä kuin liimaistet, vaan että lespaan perinteisesti kuuluu liimakaula. Samahan se kyllä on, kun ei toi mahonkiakaan ole nähnyt vaan agathista.
Meitsi on meshissä.
BaariMikko
03.10.2004 21:47:53

No voihan niistä toisenlaisistakin kauloista tykätä juu, mutta kyllä se liimakaula on ihan olennainen osa Les Paulia, soinnin takia.
Rahat vai kolmipyörä?
Pastilli?
BaariMikko
03.10.2004 21:48:31

Mikähän pointti tossakin on? Ei täällä puhuttukkaan että pulttikaulat olisi epäkäytännöllisempiä kuin liimaistet, vaan että lespaan perinteisesti kuuluu liimakaula. Samahan se kyllä on, kun ei toi mahonkiakaan ole nähnyt vaan agathista.

No nythän täällä onkin varsinaiset asiantuntijoiden kokoontumisajot.
Rahat vai kolmipyörä?
Pastilli?
PoLFus
03.10.2004 21:54:09

No voihan niistä toisenlaisistakin kauloista tykätä juu, mutta kyllä se liimakaula on ihan olennainen osa Les Paulia, soinnin takia.

Baarimikko, mä komppaan sua.
Sammakko
03.10.2004 21:57:12

Niskamies ja Axeman on m.netin suurimmat kitarakama-asiantuntijat. Ainakin pätemisen ja neuvomisen perusteella.
"Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno."
Ze Kink
03.10.2004 22:06:20

Komppaan IHAN TÄYSIÄ!!1
Itelläni on tuollanen Als-48BB, eli standardimallinen. Kyllä, on liimakaula, tykkään. Pulttikaulaisia lespoja olen kokeillut, mutta en pidä. Tatsi ja sointi on erilainen ja se on kanssa ruma. Liimakaula is bättre.
"Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)