Aihe: mistä heavy metal soundi
1 2 3
tommiot
03.10.2004 20:59:35
Helvetiläinen millainen myyjä...

Nojuu, ei me kuitenkaan oltu mitään ostamassa, alustavia testejä vaan. Mutta eihän siinä mitään, huonomman kuvan vaan antoi kun pisti sillä testaamaan, koska mä en mitään sirkkeliä tarvitse, eikä tää kaverikaan...
Pastilli?
Super-Jari
03.10.2004 21:01:05
Nojuu, ei me kuitenkaan oltu mitään ostamassa, alustavia testejä vaan. Mutta eihän siinä mitään, huonomman kuvan vaan antoi kun pisti sillä testaamaan, koska mä en mitään sirkkeliä tarvitse, eikä tää kaverikaan...

Ei se recto ihan sirkkeli ole. Muistuttaa enemmän tiiliseinää.
tommiot
03.10.2004 21:02:06
Ei se recto ihan sirkkeli ole. Muistuttaa enemmän tiiliseinää.

Kyllä siitä aika sirkkelin sai sillä SM7:lla.
Pastilli?
mathias
03.10.2004 21:03:01 (muokattu 03.10.2004 21:03:23)
Sitten vielä se paras Bossin distortionpedaali, MD-2 eli Mega Distortion

Minä en ole tuohon kovinkaan tykästynyt. En ole oikein löytänyt mieleistä soundia. Boss HM-3 ja Marshallin Jackhammer ovat kyllä toimineet ihan kivasti. Vähän vielä kun EQ:lla muokkaa mieleisekseen.

Tuo Metal Master on kieltämättä kiinnostanut jo pitemmän aikaa. Niin monet sitä kehuvat ja ääninäytteet kuullostavat lupaavilta.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Ben_D
03.10.2004 21:26:14

Ei Rectoon, 5150:aan, ENGL Powerball/Fireballiin, JCM-800:een tarvi mun mielestä säröpedaaleita. Overdrivet ovat sitten eri asia.
Super-Jari
03.10.2004 21:28:50
Ei Rectoon, 5150:aan, ENGL Powerball/Fireballiin, JCM-800:een tarvi mun mielestä säröpedaaleita. Overdrivet ovat sitten eri asia.

Duden kamat http://muusikoiden.net/dyn/members/26406.jpg ei vaan kovin lähellä tuota listaa. Taitaa pedaalipuolelle mennä ellei sitten rahaa ole reippaasti käytössä.
Ben_D
03.10.2004 21:29:59

Duden kamat http://muusikoiden.net/dyn/members/26406.jpg ei vaan kovin lähellä tuota listaa. Taitaa pedaalipuolelle mennä ellei sitten rahaa ole reippaasti käytössä.

Juu ei mä vaan meinasin kun ne olivat Levytukussa antaneet Recton testivahvariksi säröpedaalia kokeillessa.
Super-Jari
03.10.2004 21:30:58
Juu ei mä vaan meinasin kun ne olivat Levytukussa antaneet Recton testivahvariksi säröpedaalia kokeillessa.

hehe.. myyjä taitaa olla pelimiehiä :)=
tommiot
03.10.2004 21:33:03
hehe.. myyjä taitaa olla pelimiehiä :)=

Joo'o, aina kun Levytukusta on jotain kysynyt niin on jälkeenpäin vielä joltain muulta varmuuden vuoksi kysyä uudestaan... Ei oo kovin luotettavia vastauksia tullut. Sanoivat esimerkiksi että RG-320 kestää tosi hyvin se floikka... no täällä on useammalla kaverilla hajonnut kun on ollut alle vuoden käytössä. Asioin mielummin vaikka Musamaailmassa, sieltäkin olen saanut parempaa palvelua...
Pastilli?
LTD
03.10.2004 21:36:11
Aloittajalle, hyvä hevisäröt löydät mm. Ibanezin SM7 Smash Boxista.

Täältä myös ääni Ibanezin SM7 Smash Boxille! Ostin samaan aikaan tämän ja Metal Zonen. Kyllä siinä vain niin kävi, että Metal Zone jäi nurkkaan pölyttymään (kunnes kaveri otti sen käyttöön). Smash Boxissa on mun mielestä luonnollisempi särö. Suosittelen!
hä?
Ben_D
03.10.2004 21:44:25

No niinhän se on. Tottahan toki mainitsemillasi vahvistimilla saa loistavat soundit. Mutta minulla ainakin on tilanne semmoinen, että asun kerrostalossa, eikä tällä hetkellä ole rahaa eikä tarvettakaan moisiin laitteisiin. Joten on tyydyttävä niihin välineisiin, mihin on varaa.

Juu tottakai. En sitä tarkoittanut, että sun pitäis kallis putkivehje hommata. Noi myyjät on välillä vaan melkosia kusettajia jos ostaja on aloittelija tms.
PoLFus
03.10.2004 21:45:14

Kun hakkaa isolla lekalla sibelius-monumenttia, lähtee aika kova heavy-metal meteli.
"Mä en ota sulta ******!" - macro
rpel
03.10.2004 21:45:33
Täältä löytyy SM7 ja kyllä tuo nimensä mukaisesti aika mättölaatikko on. Eli ei tarvitse olla overdrive puolessakaan välissä niin on jo melko messevät säröt. Metalliin toki omiaan mutta Iron Maiden-soundia hakiessani käytän ihan vahvistimen omaa säröä.
mathias
03.10.2004 21:49:48
Juu tottakai. En sitä tarkoittanut, että sun pitäis kallis putkivehje hommata. Noi myyjät on välillä vaan melkosia kusettajia jos ostaja on aloittelija tms.

Joo, ymmärsin kyllä kommenttisi. Tuo vasta-alkajien kusettaminen on kyllä valitettavan yleistä.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
66.7
03.10.2004 22:06:54
Niin ja se hevisoundihan löytyy Bossin hm-2 pedaalista.

Puollan. Kysykää vaikka Entombedin poijilta.
Super-Jari
03.10.2004 22:07:45

Se ei ole "poikien" soundi.
Ben_D
03.10.2004 22:12:17

Tai Chaosbreedin.
mathias
03.10.2004 22:17:12
Tai Chaosbreedin.

Kuten Infernon haastattelussa sanoivat; "HM-2. Kaikki muu voi olla mitä on, mutta kitarassa pitää olla HM-2 -pedaali. Ja nupit kaakossa.".
Super-Jari
03.10.2004 22:18:27
Kuten Infernon haastattelussa sanoivat; "HM-2. Kaikki muu voi olla mitä on, mutta kitarassa pitää olla HM-2 -pedaali. Ja nupit kaakossa.".

Hyvä paskasoundi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)