Aihe: Punkit, prkl!
1 2 3 4 58 9 10 11 12 13 14 15
Hohhoijaa
28.09.2004 18:43:35 (muokattu 28.09.2004 18:43:50)
edit: eimitääänännnnnn
Kirkan paska, ei siis hai. Pastilli?
Ola_90
02.10.2004 20:33:16
Jepjep, mutta vapaus on suuri vankila.

Valaiseppas vähäsen..?
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
Jani The Rock
02.10.2004 20:38:53

Valaiseppas vähäsen..?

Eikös se Miljoonan Pelle oo sanonut tolleen jossain biisissään. Ja siinä hän on täysin oikeassa. Vaikka olisit kuinka "vapaa" hyvänsä, niin jossain on kumminkin semmoinen raja-aita, jota et pysty ylittämään. Se johtuu jo ihan tästä yhteiskuntarakenteestakin. Ja jos nyt ei halua ajatella ihan niin pitkälle, niin punkissakin on omat sääntönsä ja rajoituksensa. Ei ihminen pysty olemaan vapaa minkään lokeron sisällä.
Don`t mess with the countryboys
Kapina
03.10.2004 12:43:49
Eikös se Miljoonan Pelle oo sanonut tolleen jossain biisissään. Ja siinä hän on täysin oikeassa. Vaikka olisit kuinka "vapaa" hyvänsä, niin jossain on kumminkin semmoinen raja-aita, jota et pysty ylittämään. Se johtuu jo ihan tästä yhteiskuntarakenteestakin. Ja jos nyt ei halua ajatella ihan niin pitkälle, niin punkissakin on omat sääntönsä ja rajoituksensa. Ei ihminen pysty olemaan vapaa minkään lokeron sisällä.

Plussaa Janille!
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
Ola_90
03.10.2004 19:39:11
Kyllä nyt annoit Jani niin hyvän vastauksen että piti meikäläisenkin plussa heittää. Aloin ajattelemaan vähän enemmän asiaa ja tottahan tuo on. Paitövei, missäs biisissä Tiili on noin laulanut? Ei nyt ainakaan satu mieleen.
Kapina
03.10.2004 20:11:05 (muokattu 03.10.2004 20:21:40)
Kyllä nyt annoit Jani niin hyvän vastauksen että piti meikäläisenkin plussa heittää. Aloin ajattelemaan vähän enemmän asiaa ja tottahan tuo on. Paitövei, missäs biisissä Tiili on noin laulanut? Ei nyt ainakaan satu mieleen.

Samannimisessä biisissä. "Vapaus on suuri vankila... Rakkaus vain pelkkää unelmaa... Ystävyys... Joskus vaikeempaa kuin yksinäisyys..." Pitää sen verran vielä lisätä tohon Janin tekstiin, että oikeastaanhan se niin on, että mikä tahansa äärilaita, oli tarkoitusperät miten hyvät tahansa, muuttuu sellaiseksi lokeroksi... Sen takia itsekin vähän vierastan "ääripunkkareita"... Tai kaikkea "ääri-jotain"... Se ei silti tarkoita, ettei minulla voisi olla mielipiteitä. Kummallisiakin.
Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan!
Ola_90
04.10.2004 18:57:36
Jumalaut, saarnaa ihmeessä lisääkin vaan koska tuo teksti oli täyttä asiaa.
pliksu
04.10.2004 22:05:45
Näin se homma menee, hieno kommentointi.
Rattata
05.10.2004 08:32:22
Olipa hyvää tekstiä Janilta. Itse ajattelen aika paljon samoin.
"Take seven pastilli? and call me in the morning" IMIK #23 IHKK #18
punkygirl
05.10.2004 21:38:16 (muokattu 05.10.2004 21:39:41)
.......
Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä.
pliksu
06.10.2004 18:29:51 (muokattu 06.10.2004 18:30:56)
.......

Mikäli tuo oli punkygirliltä jonkinsortin kannanotto. Voin luvata hänelle, että tuohon yllämainittuun meininkiin tulee takuuvarmasti törmäämään, jos aikoo yhtään pintaa syvemmälle nykysceneen porautua.
punkygirl
06.10.2004 19:38:23
Mikäli tuo oli punkygirliltä jonkinsortin kannanotto. Voin luvata hänelle, että tuohon yllämainittuun meininkiin tulee takuuvarmasti törmäämään, jos aikoo yhtään pintaa syvemmälle nykysceneen porautua.

mä kirjotin tohon yhen jutun, mut muokkasin sitä ku en halunnukaan pistää sitä juttua..ja muuten mä kirjotin jo tänne aiheeseen jotain aikasemmin, jos oikeen muistan..
Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä.
Kapina
06.10.2004 21:03:48 (muokattu 06.10.2004 21:05:59)
...yllämainittuun meininkiin tulee takuuvarmasti törmäämään, jos aikoo yhtään pintaa syvemmälle nykysceneen porautua.

Hyvän esimerkkinä vaikkapa se, että itse sain murhaajan leiman kun tajusivat lihansyöjäksi. "Ethän sä voi syödä lihaa! Ei kukaan syö lihaa!" Pitää kait sitä nyt metukkaa ruispalan päälle olla...

Tai sitten jotain tämmösiä älyttömyyksiä, että miten sulla on pitkät hiukset... Ei jumavittu...
Anarkiapurilainen
06.10.2004 22:31:48

Hyvän esimerkkinä vaikkapa se, että itse sain murhaajan leiman kun tajusivat lihansyöjäksi. "Ethän sä voi syödä lihaa! Ei kukaan syö lihaa!" Pitää kait sitä nyt metukkaa ruispalan päälle olla...

Tai sitten jotain tämmösiä älyttömyyksiä, että miten sulla on pitkät hiukset... Ei jumavittu...

Tuollaiset mouhottajat kannattaa jättää omaan arvoonsa, punk-skenen sosiaalisia kiipijöitä ja tekopyhiä jeesustelijoita jotka oikein kilpailevat siitä kuka pääsee heittämään ensimmäisen kiven. (Tietysti rasismiin yms. typeryyksiin pitää puuttua mutta joka paikassa natseja näkevät poliittisesti korrektit hysteerikot ovat aika rasittavia) .Ne "varsinaiset skenetyypit" kenen kanssa olen ollut tekemisissä, soittajia ja keikkajärkkääjiä lähinnä, ovat olleet ihan asiallisia ja mukavia. Riippuu varmaan aika paljon toki paikkakunnasta millainen ilmapiiri keikoilla yms. tilaisuuksissa vallitsee.

Jos alkaa miettimään jotain ihmeen skenesääntöjä ja toimimaan niiden mukaan se johtaa tilanteeseen jossa teet asioita joihin et usko ja lisäksi aina löytyy useita ihmisiä joiden mielestä olet toiminut väärin. Sama pätee myös soittamiseen, trendejä seuraavat bändit ovat aina ajastaan jäljessä.
jackcrow
07.10.2004 05:34:18
samaa mieltä edellisen kanssa. perkele.
Henko
07.10.2004 11:46:18 (muokattu 07.10.2004 11:46:58)

Noi yläpuolella kuvatut skeneilijät on yleensä semmosia, että niitten pitää keksiä jotain millä päteä.
Edit: kai ne sitten joiltain saa sen hyväksyntänsä.
If it's too loud, you're too old.
hanuristi
07.10.2004 11:48:34

Jep."Etkös sä ookkaan enään punkki kun sä oot kasvattanu hiuksia?"Muahhahaha, sehän on juuri hiuksista kiinni...
"Mä voisin tatuoida Hanuristin hanurin mun naamaan." -Locrian IHKK #1 , MEKKALA #6
gnar138
07.10.2004 12:49:10
noi nihkeilyt kannattaa vaan jättää omaan arvoonsa, ei toi koko meininki ole pilalla, vaikka noita pilkunviilaajiakin löytyy.
fuck you heros, i'm about to have a nervous breakdown.
Kapina
07.10.2004 15:52:10
noi nihkeilyt kannattaa vaan jättää omaan arvoonsa, ei toi koko meininki ole pilalla, vaikka noita pilkunviilaajiakin löytyy.

Niinpä niin, pitää keskittyä niihin skenen positiivisiin puoliin, joita on valtavasti... Punkpoliisit kierretään kaukaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)