Charger 01.10.2004 12:05:27 | |
---|
Niin, onkohan kukaan ostanut tätä uutta hienoa painosta. 2 CD:tä, DVD ja kattava bookletti. En ollutkaan aikoihin kuunnellut Lontoon kutsua, ja -tana ku onkin mainio levy! Toisella levyllä olevia demoja (Vanilla Tapes) en ole joutanut vielä kuuntelemaan. DVD:llä oli ihan mielenkiintoinen dokkari levyn syntyprosessista ja kolmen biisin videot (London Calling, Clampdown ja Train in Vain). |
p130 01.10.2004 13:26:12 | |
---|
Eilen otin talteen, ei ole vielä ehtinyt kuuntelemaan kuin "peruslevyn". Loistavahan se on, siitä ei mihinkään pääse. Pistänkin "Vanilla tapesin" soimaan heti kun pääsen kämpille... Vaikka London Calling löytyi jo aiemminkin levyhyllystä niin tuskinpa rahat menivät hukkaan ;) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
TVCasualty 01.10.2004 17:10:11 | |
---|
En ole vielä, mutta hankintalistalle menee. |
JTS 01.10.2004 18:01:54 | |
---|
Kuullostaa kyllä aika hyvältä paketilta. Täytyy varmaan pistää hankintaan. Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.- |
Joo, on käyty paketti ostamassa, vaikka vinyyliversiona tuo on jo ennestään olikin. Tosin en ole ehtinyt muuta kuin DVDtä alustavasti katsomaan. Osaako joku sanoa, miksi "Train in Vain" kappaleen nimeä ei ole LP:n kanteen pistetty, vaikka se siinä toisen levyn B-puolella on? (ootteko muuten huomannut, että Suomi mainitaan levyn sisäpussissa) Ilmainen viina on valkoisen miehen surma. |
Ola_90 03.10.2004 20:11:34 | |
---|
Osaako joku sanoa, miksi "Train in Vain" kappaleen nimeä ei ole LP:n kanteen pistetty, vaikka se siinä toisen levyn B-puolella on? Täähän on ihan klassikko juttu. Muistaakseni meni niin, että kannet kerittiin painaa jo valmiiksi mutta pojat päättivät sitten vielä yhden kipaleen tekaista mukaan siihen levylle. Eli kyseessä on tavallaan piilobiisi. Noin se juttu mun mielestä meni, korjatkaa jos olen väärässä. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
2541 03.10.2004 20:21:01 | |
---|
Täähän on ihan klassikko juttu. Muistaakseni meni niin, että kannet kerittiin painaa jo valmiiksi mutta pojat päättivät sitten vielä yhden kipaleen tekaista mukaan siihen levylle. Eli kyseessä on tavallaan piilobiisi. Noin se juttu mun mielestä meni, korjatkaa jos olen väärässä. Joo, oikeassa olet. Alunperin biisin piti tulla NME:n ilmaisflexille, mutta viime tipassa päätettiin laittaa levylle. Tosin ainakin Hollanin painokseen biisi ei ehtinyt ja näitä tuotiin varmaan alunperin enemmän Suomeen kuin brittipainoksia (muistellen vanhaa Soundin arviota). Onneksi laitettiin levylle, yksi bändin parhaista kappaleista. |
Bonham 04.10.2004 08:27:30 | |
---|
Joo, on käyty paketti ostamassa, vaikka vinyyliversiona tuo on jo ennestään olikin. Tosin en ole ehtinyt muuta kuin DVDtä alustavasti katsomaan. Osaako joku sanoa, miksi "Train in Vain" kappaleen nimeä ei ole LP:n kanteen pistetty, vaikka se siinä toisen levyn B-puolella on? (ootteko muuten huomannut, että Suomi mainitaan levyn sisäpussissa) Suomi mainitaan kyllä ihan aiheesta... tarinan mukaan esiintyminen Ruisrockissa 1979 (jossa oli ilo olla paikalla) pelasti koko vararikon partaalla olleen yhtyeen... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
käsi 04.10.2004 18:39:01 | |
---|
loitava bändi, oli pakko hommata toi london calling levy hiljattain. oli hieno muisto konsertti tolle clashin edesmenneelle keulahahmolle, jonka nimeä en nyt muista. kohta ne ottaa avaimet pois |
Bonham 04.10.2004 19:48:01 | |
---|
loitava bändi, oli pakko hommata toi london calling levy hiljattain. oli hieno muisto konsertti tolle clashin edesmenneelle keulahahmolle, jonka nimeä en nyt muista. Viittaat ilmeisesti Joe Strummeriin? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
käsi 04.10.2004 20:29:11 | |
---|
joo just siihen. nimi oli hukassa. kohta ne ottaa avaimet pois |