kakki 21.09.2004 21:56:01 (muokattu 03.10.2004 12:38:01) | |
---|
Tässä kitaristina yrittäny vuosien varrella säätää niin, että sais persoonallista voimaa kitrasoundiin. Oon käyttäny Marshall:n 1525 2x15 tuuman (500 W) harmaata (jubileum?)lootaa ja ääntä irtoo (syöpi vahvistimen). Löysin sitten kitaralle paremman kaapin ja myyn ton entisen. Basistit soitellu innoissaan, eikä 500 euron hintapyyntö hirvitä. Oonkohan nyt myymässä liian halvalla? tietäsköhän joku, kun ei vastaavasta oikein osattu soitin-Huttusessakaan sanoa, muuta kun n. 500 euroo. Myyn sen mahdollisimman pian. Kertokaa nyt. Ostajaan ei varmaan voi luottaa. En tarkota ihmisenä, mut no.. Kun ostin auton, maksoin siitä murto-osan todellisesta arvosta, ja tuli sellainen olo, että minä huiputin, vaikka myyjä itse halusi pitää sitä hintaa, tinginkin vielä.. |
vanttera 22.09.2004 06:22:01 | |
---|
Maksan 600. ;I Heti, mistä nouto? "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
kakki 22.09.2004 14:10:32 | |
---|
Ai nouto heti! Marsun edustuksesta sanottiin tänään (Helsingin F-musiikki) ettei tommosia lootia oo tehty enää -80-luvun jälkeen. Siis harvinainen on.Kai se 600 käy. Soittele mulle p. 040 - 573 13 88, niin katotaan. se on mulla treenikämpällä Vuosaaressa ja mennään tänään rumpalin kans sinne. Yksi toinenkin ostajaehdokas käy sitä vilasemassa. |
kakki 22.09.2004 14:22:59 | |
---|
Maksan 600. ;I Heti, mistä nouto? Tänään kuuden hujakkeilla Vuosaaressa treenikämpällä. Soita mulle 040 - 5731388. |
Karlsson 22.09.2004 14:54:47 | |
---|
Tänään kuuden hujakkeilla Vuosaaressa treenikämpällä. Soita mulle 040 - 5731388. Hah, Vandera luuhaa Turussa. Ei taida keretä... Mersukuski |
kakki 22.09.2004 16:16:02 | |
---|
Maksan 600. ;I Heti, mistä nouto? entäs se että tuun kahdessa oliko mse nyt minuutissa? Hans won Diamond |
vanttera 22.09.2004 18:23:45 | |
---|
Tänään kuuden hujakkeilla Vuosaaressa treenikämpällä. Soita mulle 040 - 5731388. Niin totaa, mä asun tosiaan Turkussa. Onkos sulla hätää ton kanssa? "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
kakki 22.09.2004 20:51:35 | |
---|
Niin totaa, mä asun tosiaan Turkussa. Onkos sulla hätää ton kanssa? Eikkä ole hätä vaan kiire. Elämän aikana hankitut soittokapistukset on niin rakkaita, ellen nyt myy, en myy ikinä. Tämä pitää nyt saada myytyä, muuten tulee itku. Tarjosit 600 ja se on ok, mutta en tiedä enkä tunne, meinaatko tosiaan ostaa sen. Sanonko toiselle ostajalle, etten myy, koska toinen tarjosi enemän? Oli vaan yllättävää että keskustelupalstalla joku tarjoutuikin ostamaan. eippä muuta. Hans won Diamond |
vanttera 22.09.2004 21:08:14 | |
---|
Sanonko toiselle ostajalle, etten myy, koska toinen tarjosi enemän? Sen saat ite päättää, kyllä mä sen haen heti kun aikataulut passaa. Ihan millä hetkellä hyvänsä en lähde sinnepäin ajelemaan. Eli jos pystyt odottamaan, odota. Oli vaan yllättävää että keskustelupalstalla joku tarjoutuikin ostamaan. eippä muuta. Nooh, mä niin harvoin tota toria lueskelen. Tästä eteenpäin hoidamme asiaa pikaviestein. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
kakki 23.09.2004 00:14:23 | |
---|
Sen saat ite päättää, kyllä mä sen haen heti kun aikataulut passaa. Ihan millä hetkellä hyvänsä en lähde sinnepäin ajelemaan. Eli jos pystyt odottamaan, odota.
Nooh, mä niin harvoin tota toria lueskelen. Tästä eteenpäin hoidamme asiaa pikaviestein. OK, jos ei mitään ihmettä tapahdu, niin la 25.9. eteenpäin olen Helzinkissä, ja kaappikin on. Huomenna lähden Tampereelle. Ötyä Hans won Diamond |
kakki 27.09.2004 18:25:32 | |
---|
Sen saat ite päättää, kyllä mä sen haen heti kun aikataulut passaa. Ihan millä hetkellä hyvänsä en lähde sinnepäin ajelemaan. Eli jos pystyt odottamaan, odota.
Nooh, mä niin harvoin tota toria lueskelen. Tästä eteenpäin hoidamme asiaa pikaviestein. Täs nyt on sellanen tilanne, että toinen ostaja odottaa, ja lupasin et alkuviikolla, ellet sinä käy, niin myyn ton kaapin hälle. Tässä on vähä kiire, kun rahotusta tarvii äkkiä. Aion remontoida kitarapajalla ton mun vanhan straton ja meinasin viedä sen jo tällä viikolla hoitoon. Pitää ostaa vielä tässä just näinä aikoina hyvä käytetty miksauspöytä. Bassolootasta saadut rahat on tärkeet. Mutta soittele, jos tällä viikolla pääset. Hans won Diamond |
Karlsson 28.09.2004 10:14:06 | |
---|
Täs nyt on sellanen tilanne, että toinen ostaja odottaa, ja lupasin et alkuviikolla, ellet sinä käy, niin myyn ton kaapin hälle. Tässä on vähä kiire, kun rahotusta tarvii äkkiä. Aion remontoida kitarapajalla ton mun vanhan straton ja meinasin viedä sen jo tällä viikolla hoitoon. Pitää ostaa vielä tässä just näinä aikoina hyvä käytetty miksauspöytä. Bassolootasta saadut rahat on tärkeet. Mutta soittele, jos tällä viikolla pääset. Pikaviestillä voisitte nää hoitaa niinko. Mersukuski |
vanttera 28.09.2004 14:47:41 | |
---|
Pikaviestillä voisitte nää hoitaa niinko. Joo, kaikki ei vaan osaa. Sitten isit ihmettelee kun meidän Ellalla on 2 tonnin puhelinlasku. "Emmää paljoo ees oo soitellu, haista vittu!!" -Pelsi |
M.Hanski 28.09.2004 14:49:51 | |
---|
Lukko päälle ja avain kaivoon. Se pittee tietee! |
kakki 28.09.2004 21:44:52 | |
---|
Pikaviestillä voisitte nää hoitaa niinko. Voe, voe; sano savolainen. Hans won Diamond |
Teijo K. 28.09.2004 22:26:47 | |
---|
Joo, kaikki ei vaan osaa. Kitaristit. Tulee tänne kakkimaan. |
kakki 30.09.2004 18:39:08 | |
---|
Kitaristit. Tulee tänne kakkimaan. Tuli potra kakka! Hans won Diamond |
kakki 03.10.2004 12:51:11 | |
---|
No, Kyselin aluksi, paljoko pitäs hintaa sillä lootalla, kun te basistit olette alanne asiantuntijoita. Siis paljonko kehtaisin pyytää siitä kaapista, tietääkö kukaan vastaavasta jne. Kukaan ei vastaa suoraan, erilaisia kannanottoja sekä nokkelia kommentteja tällä linjalla. Vastausta kysymykseeni en ole saanut edelleenkään. Tämä basistien keskustelulinja vaikuttaa niin kotoisalta - Kuin olisin synnyinkodissani sydänmaalla Savon. Mutta kiitoksia kuitenkin teille kovasti t: Helsinkiläinen Kitaristi Kaavilta Hans won Diamond |
No, Kyselin aluksi, paljoko pitäs hintaa sillä lootalla, kun te basistit olette alanne asiantuntijoita. Siis paljonko kehtaisin pyytää siitä kaapista, tietääkö kukaan vastaavasta jne. Kukaan ei vastaa suoraan, erilaisia kannanottoja sekä nokkelia kommentteja tällä linjalla. Vastausta kysymykseeni en ole saanut edelleenkään. Tämä basistien keskustelulinja vaikuttaa niin kotoisalta - Kuin olisin synnyinkodissani sydänmaalla Savon. Mutta kiitoksia kuitenkin teille kovasti t: Helsinkiläinen Kitaristi Kaavilta 2 x 15" ei ole ollut vähään aikaan "in" ja se laskee haluttavuutta, eli hintaa. Yllä vilahti 600 €. Kyllä se on oikealla tontilla. Tarkkaa hintaa ei voi basistitkaan antaa kamoille näkemättä ja kokeilematta. |