Aihe: Järjettömän kylmää..
1 2 3
E-Juhani
08.01.2003 19:56:45

Valitettavasti kyllä. YUP:ta katsomassa joskus 5 vuotta (?) sitten ja yleisönä olimme minä ja 2 kaveriani. Loput ihmiset olivat diskossa pomppimassa ja ulkona tappelemassa naapurikuntalaisten kanssa :)

Eipä mahda Martikaisen poppoo ko. keikkapaikalle vaivautua enää ;)

Itse asiassa minulla taitaa tulla vielä pitempi aika siitä kun olen siellä viimeksi käynyt. Taitaa olla hyvin yleistä että siellä pieniä rähinöitä syntyy tai voiko sanoa että pieniä ?.:) Porukkaa siellä ilmeiseti käy aika laajalta alueelta Suomenmaan. Kesäaikaanhan se on vain ilmeisesti toiminassa, nuorenpana kun siellä kävin, aika hyviä menoja siellä kylläkin silloin oli.
Repent
09.01.2003 09:23:47
Oo se elämä ihmeellistä.Täällä Keski-Suomessa oli toissapäivänä -32 ja eilen -2.Nyt on taas -20.Kyllä tää miestä syö.Hetken jo luulin et nyt tuli kesä, mutta ei...
Muista ehkäisy!
Viceroy
09.01.2003 10:20:14

Mä meen maanantaina armeijaan
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
E-Juhani
09.01.2003 23:46:17
Mä meen maanantaina armeijaan

Ei muuta kuin alikessuna takasi nääs nykyään tuo intissä oloaika niin lyhyt.Ei se nyt niin kauheaa se olo siellä ole
vaikka monet niin puhuvatkin,ja siellähän on mahdollisuus pyrkiä johokin erikoiskolutushaaraan niin varmaan pääsee
helpomalla ,vinkkinä vain. lykka till.
E-Juhani
09.01.2003 23:59:02
Niin tuli tuossa mieleen että moniko teistä jo intin käyneistä valitsi jonkun erikois koulutushaaran tai tuli
upseerismiehenä takaisin.Itsellä koulutukset tähän mennessä
KRHK-PTRKulj-Sissi.että onhan noita tullut hankittua.Tämä ei nyt kyllä aivan liity aiheeseen tai kylläpä sittekin kyllähän siellä paljon ulkoilmassa liikutaan kylmässäkin.
WyW
10.01.2003 14:35:32

Aamulla mittari näytti -26'C. Tulin pyörällä töihin. Vitutti.

Kohta takas :(
askomiko
11.01.2003 00:02:49 (muokattu 11.01.2003 00:04:08)
Olin ampumaradalla päivän, -34. Onneksi seuraavan päivän hiintolenkki oli lämpimämpi, jopa mukavan leppoisa, -30.

Ainiin, vuonna 1943 Amöriikassa North Dakotassa tuli lämpöaalto ripeästi, -20c -> +7c kahdessa minuutissa. Jotta toivoa on!
Loppu vainen.
E-Juhani
19.01.2003 19:24:42
Niinpä niin. Pakkasta ja pyryä ja lämmintäkin ilmaa vuoropäivin . Saispa tuo aurinkokin pilkistää välissä, pikkasen ahistaa tämä pimeys varsinkin yö-vuorossa.
Mites teitillä ?. :-/
Epäjärjestelmällistyttämättömyydellisyydellänsäkäänkö.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)