Larry 30.09.2004 12:36:53 | |
---|
Tunnen yhen tytöistä... Mun mielestä ne on lahjakkaita. En tunne yhtään tytöistä ja ne ei ole lahjakkaita.... Mitä sillä on väliä.... skittiä on kuitenkin. Näin sen "sinkun" videon ja tytskit näytti joltain larppaajilta =) Ei mitään kunnon tarttumapintaa kipaleissa. väritön mauton ja kysymykseenne vastaan "Kyllä...panisin" Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
jazzy 01.10.2004 10:42:45 | |
---|
Sen laulajan ääni on niiiiin hämy... Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
Dutteri 01.10.2004 11:18:35 | |
---|
Jaahans... Kuulin vissiin yhen biisin niiltä joskus, mutta ei oikein kolahtanu. Siinä ei mielestäni ollu oikein potkua eikä mitään mistä olisin jaksanu innostua. "ole hiljaa tankkeri!" IMIK #13 Pastilli? |
Rattata 01.10.2004 11:54:49 | |
---|
Sen laulajan ääni on niiiiin hämy... Ihan Maija Vilkkumaan kuulonen. Hämäävää... "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 IHKK #18 |
JCM 01.10.2004 13:18:36 | |
---|
Onko kukaan kuullut tästä varmaankin melko uudesta bändistä? Olen kuullut yhden biisin, Scarletin ja se kuulosti melko hyvältä, jos olisi ollut vielä vähän rokimpi veto niin avot. Laulajalla oli jotenkin kiva ääni. jau, tuo Scarlett justiinsa. Oon kuullu enkä ois välittäny kuulla, ei ollenkaan mun musaa. Mulle tulee aivan kammottava pakokauhu kun kuulen sen. Laulaja ja muutki on nättejä, mutta sillä ei ole mitään väliä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Laurila 01.10.2004 13:34:40 | |
---|
Ihan Maija Vilkkumaan kuulonen. Hämäävää... Totta. Ensimmäistä kertaa heidän biisin kuullessani luulin artistin olevan Maija, kun ääni oli samanlainen, tekstissä oli idistä ja saundissakin paljon samaa. Onneksi kävi paremmin, ja Suomessa onkin yhden sijasta kaksi uudemman polven loistavaa naisartistia |
Hohhoijaa 01.10.2004 13:56:49 | |
---|
Laulajalla on kyllä aika ovela ääni. Kirkan paska, ei siis hai.
Pastilli?
IMIK #17
IHKK #17
JAU JAU JAU!!!!!1 |
Naama-amis 01.10.2004 21:21:33 | |
---|
Eksyin (muutoinkin kyseenalaiseen Jumbo -kauppakeskukseen) ja ko. orkesteri oli esiintymässä. Jouduin melkein pitelemään korvia, jotenkin luotaantyöntävä lauluääni biisitkään kovin vetoavia. Ostetaan 2 lippua Slayerin keikalle. Laita pikaviestiä. |
-jennifer- 02.10.2004 16:58:19 | |
---|
Oon kuullu Scarlettin ja Ikuisen Virran tältä bändiltä... Voisin ostaa levynkin jos nyt rahaa piisais....:) |
Rad Child 02.10.2004 18:51:01 | |
---|
Indica on yllättävän kovaa iskenyt, varsinkin Ikuinen Virta-biisi. Levynkin voisi joskus ostaa. Ue ue fhay goouuhf o lltt chteee,
Huucgcgudoo wuad!
Chugaouh! |
Hohhoijaa 02.10.2004 19:17:42 (muokattu 02.10.2004 19:18:47) | |
---|
Minä juuri tässä pohdin sitä laulajan ääntä, se on niin ovela: onko se kamala vai silkkaa parhautta... I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit! IMIK #17/IHKK #17/Pastilli |
Täytyy sanoa että se Ikuinen Virta-biisi on hyvän kuuloinen. Laulajalla on hyvä ääni mutta se mikä tossa potkii on kertosäkeen taustalaulut. Ne on hyvät silloin kun niiden olemassaoloa ei kunnolla kuule. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Antroid 02.10.2004 23:09:10 | |
---|
Katseleehan niitä nyt sentään ihan mielellään. |
_Petri_ 03.10.2004 00:38:58 | |
---|
Kyllähän tytöillä on hyviä popralleja. Ikuinen virta, Surusilmä ja Lasienkeli ovat ainakin tosi kivoja biisejä. Ei mitään ihmeellistä eikä yllättävää, mutta menevää poppia kuitenkin. Hyvähyvä. Ostan toimivan stereovahvistimen musiikin kuunteluun. Tarjoa! |
shagriml 03.10.2004 18:28:36 | |
---|
pössytteleeköhän tytöt.... tulee nimittäin joka kerta tosta nimestä mieleen "cannabis indica". eipä tuota "indica" sanaa taida muutenkaan esiintyä kuin joidenkin kasvien nimissä ? |
Tympee Huttunen 04.10.2004 14:07:45 | |
---|
pössytteleeköhän tytöt.... tulee nimittäin joka kerta tosta nimestä mieleen "cannabis indica". eipä tuota "indica" sanaa taida muutenkaan esiintyä kuin joidenkin kasvien nimissä ? Tostahan oli juttua jossain Summerissa tms. ja ei ollut tyttöjen mukaan yhteyttä tähän huumausaineeseen. "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot a |
Jalopeura 04.10.2004 14:39:32 | |
---|
Laulaja on kyllä kovin kaunis. |
Rattata 04.10.2004 15:11:28 | |
---|
Laulaja on kyllä kovin kaunis. Niin on. Tulee mieleen vähän Nerdee:n laulaja. Vaikkeivät samannäköisiä olekkaan, mutta kuitenkin. "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 IHKK #18 |
zippiz 04.10.2004 16:00:20 | |
---|
No jaa..Enpä tiedä..Ikuinen virta ehkä paras biisi,tai en oo paljoo kyl kuullu muitakaan..joten en osaa sanoo..Onko siinä ikuinen virta biisin musavideos ville valo,vai kuka se on ku näytti niin villeltä, ku kerran oli telkku päällä ja kävelin ohi,piti ihan pysähtyy.. Ei oo mietoo.. |
Jalopeura 05.10.2004 12:11:41 | |
---|
Niin on. Tulee mieleen vähän Nerdee:n laulaja. Vaikkeivät samannäköisiä olekkaan, mutta kuitenkin. Niin, Emily. Juu-u... |