Aihe: Bill Lawrence mikit
1
kalkkuna
03.10.2004 01:47:16
Olen kuullut vaan hyvää ja meinasin itsekin ostaa, päädyin kuitenkin lindy fralineihin... Hinnat eivät ole pahat, luulen että tuo postitus voisi hoitua nopeammin, jos pyytäisi heitä postittamaan mikit nopeamman postitusfirman kautta, esim. UPS, FedEx tai DHL.

Ja jos ei voi maksaa paypalilla, luulen että niille käy Western union, mutta se selviää s-postitse, kuten kaikki muukin.
Tim
03.10.2004 11:54:31

Se viive tulee kai siitä, että niillä on paljon tilauksia ja vähän henkilökuntaa. Taitavat UPSilla postittaa kaikki tilaukset ulkomaille nykyään.
PayPal ei ole ongelma, mutta se arveluttaa, että maksetaan kuukausia etukäteen. Mutta ei kai tuo mikään huijauspuljukaan ole, kun noin ihmiset kehuvat.
weelie
05.10.2004 09:53:05 (muokattu 05.10.2004 09:55:38)
Mulla on Bill Lawrence Stratosetti. Ollut jo kaksi vuotta. Mutta en ole asennuttanut niitä stratooni vieläkään. Ei ole ollut tarvetta. *Varmasti* pätevät, mutta kun soittelevan vain kotisohvalla, niin en ole kokenut tarvetta kokeilla. Ostin ne huvin vuoksi kun fib.nocaster.com-sivustolla aktiivisesti kirjoittelin/len.

EDIT:
Kiinnostavia edullisia custom-mikkisettejä saisi varmaan täältäkin: http://www.ocduffpickups.com/
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Tim
05.10.2004 10:48:49

Enemmän kiinnostivat tuolla nuo L-500XL ja L-500R mallit. LP tyyliseen kun pitäisi hommata.
Juu näyttää siltä, että pitäisi ruveta tilailemaan. Nyt kun tilais, niin saattais tulla ennen kun on kitara valmis.
Tumppi38
05.10.2004 12:42:45
Enemmän kiinnostivat tuolla nuo L-500XL ja L-500R mallit. LP tyyliseen kun pitäisi hommata.
Juu näyttää siltä, että pitäisi ruveta tilailemaan. Nyt kun tilais, niin saattais tulla ennen kun on kitara valmis.

Mulla on pari vanhaa Bill Lawrence humpparia. Niissä on erittäin hyvä dynamiikka ja erittäin kirkkaat. Mulla tosin on tuo Blade versio joka on aikas kirkas.
The ship is arriving too late to save the drowning witch . . .FZ
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)