Henko 02.10.2004 13:34:37 | |
---|
Viihtyykö porukka hyvin ilman vaatteita? Vaikka mulla ei ookaan mitään tarvetta esitellä itteeni yleisillä paikoilla, mun mielestä ainakin on aika luonnollista olla alasti muuallakin ku saunassa. If it's too loud, you're too old. |
Alttoviulisti 02.10.2004 14:17:47 | |
---|
No en mä kauhian hyvin viihdy ilman vaatteit, kyl mä alkkarit pääl hypin useinki, mut ei alasti. |
Hohhoijaa 02.10.2004 14:43:16 | |
---|
En viihdy I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit! IMIK #17/IHKK #17/Pastilli |
Kärpäsruoska 02.10.2004 16:25:31 | |
---|
En viihdy. Pelkkä T-paita ylävartalon suojana tuntuu jo tarpeeks alastomalta. Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
hanuristi 02.10.2004 16:46:36 | |
---|
Ainakin viihdyin ilmeisen hyvin eilissä iltana pihalla puhelimessa iliman vaatteita.. Okei, alushousut oli jalassa. "Mä voisin tatuoida Hanuristin hanurin mun naamaan." -Locrian
IHKK #1 , MEKKALA #6 |
Da Make 02.10.2004 17:20:17 | |
---|
En viihdy alastomana. Vähintään boxerit kehiin jos on muita kuin minä itse paikalla. |
himassa tulee joskus oleiltua hyvin vähissä vaatteissa. mitä sitä turhaan pukea jos ei ole ketään häiriintymässä. mutta täysin alasti en kuitenkaan viihdy. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Jani The Rock 02.10.2004 17:40:45 | |
---|
Mikäs alasti on ollessa. En tunne häpeää. Kotona alasti oleilu on kyllä jonkinverran rajoittunut, kun talossa on kolme koiraa joilla kaikilla on helvetin kylmä kuono. Don`t mess with the countryboys |
Da Make 02.10.2004 18:09:42 | |
---|
Jos on alasti, niin kitarat ja tuolit yms. tuntuvat ikävän viileiltä ihoavasten. Heh, voisin kuvitella jonkun näistä m.netin naturalisteista vetävän esim. jotain armotonta tapping sooloa ikkunan edessä munasillaan... |
Rattata 02.10.2004 18:24:37 | |
---|
En sanoisi että tykkään oleilla alasti. Mutta eipä pieni viuhahtelu hirveästi haittaa. Monta kertaa kun vaikka suihkuun mennessä ja suihkusta tullessa tulee käveltyä "komeesti" ilkosillaan kotona ja sitten jälkikäteen huomaa kuinka suora yhteys olikaan jälleen naapuritaloista. Mutta jos jotakin se häiritsee, niin eipä ole mun ongelma. Mutta yleensä vähintään boxerit. "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 IHKK #18 |
Seppe 02.10.2004 19:39:06 | |
---|
Kyllä sitä himassa tulee sillointällöin hyörittyä ilman mitään.. Terveys on pohjimmiltaan hitain tapa tehdä kuolemaa |
Kassu 02.10.2004 21:35:52 | |
---|
En tähän hätään keksi yhtään hyvää syytä ottaa vaatteita pois yleisellä paikalla. |
depe 02.10.2004 23:31:53 | |
---|
Ei alasti ole kivaa, kuin joissain sopivissa tilanteissa. U know what I mean... esim. siis saunassa. Mutta oikeastaan kalsarit jalassa on ihan hauska hillua viikonloppuisin iltapäivään. Nykyisin tätä rajoittaa vähän uusi asuinpaikkani, missä naapurit näkee aika hyvin ikkunoista sisään, jos ei ole verhot edessä. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
BaariMikko 03.10.2004 20:22:56 | |
---|
Eipä sitä nukkuessaankaan yleensä viitsi pitää kalsareita enempää, tulee turhan kuuma muuten. Ja itsekseen kun on himassa, niin miksi pukeutua vain pukeutumisen vuoksi? Rahat vai kolmipyörä?
Pastilli? |
Tympee Huttunen 03.10.2004 20:33:14 | |
---|
Ei häiritse. Tulee usein liikuttua alasti. Varmaan jotain paljastelijan vikaa on, kun ei sitä verhojakaan jaksa laittaa kiinni. Jokainen alaston ihminen on kaunis, mutta maailma olisi niin paljon tylsempi paikka, jos kaikki olisi alasti. Siihen sen alastomuuden viehätys perustuukin, että se on niin harvinaista herkkua. Olen kehitellyt sellasta teoriaa, että jos lapsesta asti opetettaisiin vaikka, että nenä pitäisi aina olla jotenkin piilossa, niin siitä tulisi kielletty ja haluttu hedelmä. Seksuaalisten himojen kohde. "Osa kirjeestä Macrolle:...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot a |
Viceroy 03.10.2004 20:46:33 | |
---|
Siihen sen alastomuuden viehätys perustuukin, että se on niin harvinaista herkkua. Olen kehitellyt sellasta teoriaa, että jos lapsesta asti opetettaisiin vaikka, että nenä pitäisi aina olla jotenkin piilossa, niin siitä tulisi kielletty ja haluttu hedelmä. Seksuaalisten himojen kohde. Näin juuri! Joskus sata vuotta sitten kaikki äijät olivat ihan nesteissä, jos naisen nilkka vähän vilahti (vrt. esim. arabikulttuuri ja naisen vaatetus)... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
seitikki 03.10.2004 22:24:47 | |
---|
Harvoin alasti hillun huvikseni, mutta kotosalla viihdyn alkkareilla, jos on lämmin olla. elämys se on elämäkin, mutta oppikaa nyt jo jumalauta kirjoittamaan minun nimeni pienellä! |
Jormaz 04.10.2004 00:48:36 | |
---|
Kännissä kun on niin housut saa kyytiä helposti. Se on vaan hauskaa juosta ulkona alasti. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
Rattata 04.10.2004 07:57:57 | |
---|
Kännissä kun on niin housut saa kyytiä helposti. Se on vaan hauskaa juosta ulkona alasti. Nauroin tälle. "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 IHKK #18 |
Black widow 04.10.2004 10:22:35 | |
---|
Ulkosalla tulee juostua rintsikat ja alkkarit päällä jos on vaatteet kuivamassa pyykkinarulla...asun siis metsän keskellä omakotitalossa, jossa suurin yleisö koostuu linnuista ja lehmistä...mutta en ole alastomuus-fani...joskus vaan pitää antaa sisäisen luonnonlapsen tulla pintaan ja koikkelehtia huoneessa alastomana...ei oo naapureita kattelemassa. I'm my own enemy! |