The Duke 18.08.2004 19:36:52 | |
---|
mikäs tuo kuusamon keikka-video on josta olen kuullu? pvämäärä? Nightclub Kuusamo 24/01/93 It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Aukikco 02.10.2004 14:00:44 | |
---|
Hmm, minulla on suht nopea yhteys ja ftp ja suurin osa noista kingston-videoista koneella. Kunhan pääsen kotiin niin voisin laittaa jakoon. Saakohan tuollaisesta tavarasta laittaa tänne mnetiin imuttelutietoja vai tulkitaanko se törkeäksi waretukseksi? #kingstonwall-kanavalle varmaan voisin myös infota... Minulta siis löytyvät Lepakon keikat '92, 2x93, 94, In Memoriam, Another Piece of Cake ja For All Mankind @ Lista. Mitäs vielä oli, toisessa keskustelussa mainittiin ainakin benjihyppyvideo... Arvostaisin suuresti jos joku jaksaisi uploadata minulta puuttuvaa materiaalia myöskin :) |
Hmm, minulla on suht nopea yhteys ja ftp ja suurin osa noista kingston-videoista koneella. Kunhan pääsen kotiin niin voisin laittaa jakoon. Saakohan tuollaisesta tavarasta laittaa tänne mnetiin imuttelutietoja vai tulkitaanko se törkeäksi waretukseksi? #kingstonwall-kanavalle varmaan voisin myös infota... Minulta siis löytyvät Lepakon keikat '92, 2x93, 94, In Memoriam, Another Piece of Cake ja For All Mankind @ Lista. Mitäs vielä oli, toisessa keskustelussa mainittiin ainakin benjihyppyvideo... Arvostaisin suuresti jos joku jaksaisi uploadata minulta puuttuvaa materiaalia myöskin :) Lakia en ole tarpeeksi lukenut pystyäkseni soveltamaan sitä tähän, mutta omasta (huom! vain omasta...) näkökulmasta tällainen ei ole yhtään sen karmeampi 'rikos' kuin bootlegien treidaus, KUNHAN rahaa ei liikutella (väärien) tahojen välillä, eli käytännön kannalta; ei ollenkaan. En tiedä, onko Kingston Wallin kohdalla annettu 'korkeammalta taholta' (keneltä?) minkäänlaista siunausta vapaaseen treidaukseen... joku tietänee tästäkin enemmän? Nuo Lepakothan ovat semi-pro -kamaa, eli todennäköisesti bändi/crew on siunannut niiden tekemisen, levitys toki on asia erikseen. //Spekulointi-off Nimimerkki Roberto saattaisi omata ihan tietoakin näistä asiosta... Halvalla Halvalta ! |
Roberto 02.10.2004 20:13:14 | |
---|
Lakia en ole tarpeeksi lukenut pystyäkseni soveltamaan sitä tähän, mutta omasta (huom! vain omasta...) näkökulmasta tällainen ei ole yhtään sen karmeampi 'rikos' kuin bootlegien treidaus, KUNHAN rahaa ei liikutella (väärien) tahojen välillä, eli käytännön kannalta; ei ollenkaan. En tiedä, onko Kingston Wallin kohdalla annettu 'korkeammalta taholta' (keneltä?) minkäänlaista siunausta vapaaseen treidaukseen... joku tietänee tästäkin enemmän? Nuo Lepakothan ovat semi-pro -kamaa, eli todennäköisesti bändi/crew on siunannut niiden tekemisen, levitys toki on asia erikseen. //Spekulointi-off Nimimerkki Roberto saattaisi omata ihan tietoakin näistä asiosta... Rahat meille, hämyt teille. No ei, siinähän säädätte :) Se on BMG joka soittelee perään jos joku, vaan tuskinpa viitsivät. |
PomppoK 03.10.2004 05:32:05 | |
---|
Rahat meille, hämyt teille. No ei, siinähän säädätte :) Se on BMG joka soittelee perään jos joku, vaan tuskinpa viitsivät. Melko avoimestihan täällä ollaan näitä treidailtu tähänkin mennessä, ja useat lakipykälät ovatkin tahdonalaisia; lopulta se yleinen käytäntö määrää, myös tuomarin edessä. Tätä ei kuitenkaan pidä tulkita kehoituksena mihinkään suuntaan. BMG? Heillekö on langettu oikeudet KW-materiaaliin viimekädessä? Taholle, joka yhä panttaa virallista KW-livealbumia...? :) Halvalla Halvalta ! |
Roberto 03.10.2004 12:03:10 | |
---|
BMG? Heillekö on langettu oikeudet KW-materiaaliin viimekädessä? Taholle, joka yhä panttaa virallista KW-livealbumia...? :) Jepjep. Ostivat Zen Gardenin aikanaan. |
Aukikco 07.10.2004 22:03:46 (muokattu 08.10.2004 11:18:44) | |
---|
Jeps, eli ftp ip-osoitteessa 84.230.65.32 on toiminnassa. Käyttäjänimenä kingston ja salasanana, yllättäen, kingston! Tuolla on myös upload-hakemisto, arvostaisin TODELLA suuresti jos joku viitsisi lähettää minulle jotain mahdollisesti puuttuvaa materiaalia. Kiitän. Ja ftp:ltä löytyvät siis seuraavat: Kingston Wall - Another Piece Of Cake.avi Kingston Wall - For All Mankind (Live @ Top40).mpg Kingston Wall - In Memoriam.avi Kingston Wall - Live @ Lepakko 2.10.1992.avi Kingston Wall - Live @ Lepakko 5.11.1993 - 1.avi Kingston Wall - Live @ Lepakko 5.11.1993 - 2.avi Kingston Wall - Live @ Lepakko 5.12.1994.avi Kingston Wall - Live @ Lepakko 27.3.1993.avi Lisäksi löytyy Kingston.Wall.Lepakko92.FinReactor.avi mutta en tiedä mikä tuossa on vikana, ei näytä olevan avi-tiedosto ollenkaan eikä ainakaan minulla toimi. Lieneeköhän tuo muutenkin juuri tuo 2.10.92 -keikka? Hjälp. EDIT: Päivitin sisältölistaa. |
JM 07.10.2004 22:54:55 | |
---|
Mahtava idea, ja suuret kiitokset tuosta sivusta. Heti pistin videota lataukseen.. Plussan arvoinen juttu. |
Aukikco 07.10.2004 23:34:41 | |
---|
Hum, näyttää siltä että noiden tiedostojen lataus jostain syystä katkeaa välillä. Kokeilkaa resumea tai jotain, minulla ei ole mitään hajua mistä ko. ongelma voi johtua. |
AoA 08.10.2004 10:49:54 | |
---|
Hum, näyttää siltä että noiden tiedostojen lataus jostain syystä katkeaa välillä. Kokeilkaa resumea tai jotain, minulla ei ole mitään hajua mistä ko. ongelma voi johtua. Tulikos sulle se lepakko 1992 loppuun asti? -Anssi |
Aukikco 08.10.2004 11:17:41 | |
---|
Joo, tuli. Kiitän paljon :) |
Milkop 08.10.2004 12:01:18 (muokattu 08.10.2004 12:21:47) | |
---|
Nyt on päästävä kämpille ja äkkiä latailemaan. Kiitokset näistä. Annoinpa plussaakin vielä. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Aukikco 08.10.2004 13:27:14 | |
---|
Humm, offtopic, mutta haluaako joku selittää ton plussasysteemin mulle? |
Bonham 08.10.2004 13:53:35 | |
---|
Humm, offtopic, mutta haluaako joku selittää ton plussasysteemin mulle? Painat sitä plussan kuvaa siinä oikealla... viestin kirjoittaja saa sivulleen plussan lisää... ei siitä mitään käytännön merkitystä ole. Eikä kirjoittaja edes tiedä miestä viestistä se tuli... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Aukikco 08.10.2004 15:01:25 | |
---|
Hum, en minä vaan näe mitään plussia kenkään omilla sivuilla :o |
Bonham 08.10.2004 15:10:07 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Aukikco 08.10.2004 15:53:26 | |
---|
Ok, enpä kyllä silti löydä sitä sivua josta tuohon pitäisi päästä muuten kuin tämän keskustelun kautta :) |
Bonham 08.10.2004 16:34:12 | |
---|
Ok, enpä kyllä silti löydä sitä sivua josta tuohon pitäisi päästä muuten kuin tämän keskustelun kautta :) En kanssa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Nopeejanis 12.10.2004 21:42:57 | |
---|
Onko In Memoriam kaikilla muillakin paskana vai olenko ainoa? |
Diablero 13.10.2004 20:39:43 | |
---|
Onko In Memoriam kaikilla muillakin paskana vai olenko ainoa? Toimii se mulla ainakia. Mitennii paskana? Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |