Henko 27.09.2004 11:54:52 | |
---|
Return of the living dead on hyvä leffa. Aattelin vaan muistuttaa. Ja siin on hyvä soundtracki: Crampsia, T.S.O.L:ia, Roky Ericksonia, Damnedia ja vaikka mitä vanhaa hyvää rokkia, punkkia ja deathrockia. If it's too loud, you're too old. |
Rasvaton 30.09.2004 15:12:30 | |
---|
Kaikki ko. "xx of the living dead" leffat on jees, ollaan sitä sitten ostoskeskuksessa tai vanhassa mökissä. Soundtrackkeihin ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. Ilmeisen asiallista ja osuvaa musiikkia leffaan. |
hurme 30.09.2004 16:06:56 | |
---|
Kaikki ko. "xx of the living dead" leffat on jees, ollaan sitä sitten ostoskeskuksessa tai vanhassa mökissä. Soundtrackkeihin ei ole tullut kiinnitettyä huomiota. Ilmeisen asiallista ja osuvaa musiikkia leffaan. Eihän tuo Return of ... kuulu tuohon Romeron trilogiaan? Ni Reba Katabba. |
jigsore 30.09.2004 16:31:07 | |
---|
Eihän tuo Return of ... kuulu tuohon Romeron trilogiaan? Eipä. Ei vissiin ihan joka paikasta löydy tuota kasarihelmeä. Vitun hauskaa mättöä ja tissejäki näkyy. Ja tyly lopetus! Leffassa heitetään jotain juttua noista Romeron leffoista. "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Rasvaton 30.09.2004 18:11:36 | |
---|
Eihän tuo Return of ... kuulu tuohon Romeron trilogiaan? Juu enpä ole varma tuosta, mutta ko. leffat on niin samanlaisia että päässäni luokitelen ne noin. Dario Argenton leffoja kannattaa metsästää myös. |
bedlam 01.10.2004 12:41:21 | |
---|
Juu enpä ole varma tuosta, mutta ko. leffat on niin samanlaisia että päässäni luokitelen ne noin. Return of the Living Dead on melko puhdas komedia, toisin kuin Romeron trilogia. Helvetin hyvä leffa kyllä, itse näin kulttiklassikon vasta viime kesänä ostettuani dvd:n, ja useamman kerran on tullut jo katseltua. http://www.mikseri.net/kiasma |
vexu 01.10.2004 20:43:01 | |
---|
Kieltämättä hyvä on tuo eka Return ja se on todellakin vitsailua koko Romeron hommalle, mutta ei spoof mielessä. MTV3 meinasi aikoinaan esittää sen töllöstä 90-luvulla, mutta sitten vanhat tädit valittivat, viestintäministeriö älähti ja näin leffa jäi esittämättä. Return 2 ei sitten enää toimikkaan niin hyvin ja parhaillaan tehdään jo osia 4 ja 5. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
jigsore 01.10.2004 20:53:25 | |
---|
Return 2 ei sitten enää toimikkaan niin hyvin ja parhaillaan tehdään jo osia 4 ja 5. Mites 3? Mulla on sen juliste seinällä. Jostain vanhasta Fangoriasta otettu. "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Mites 3? Mulla on sen juliste seinällä. Jostain vanhasta Fangoriasta otettu. Fangoriassa oli muuten aika hyviä gorejulisteita. Mullon niitä vielä jonkun verran tallella. If it's too loud, you're too old. |
vexu 03.10.2004 09:32:08 | |
---|
Mites 3? Eipä ole itse tullut kolmosta katsottua. Mitä siitä on tullut luettua niin ei sillä juuri mitään pitäisi olla tekemistä aiempien osien kanssa, mutta zombie-leffana sen pitäisi olla silti aivan pätevä. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Henko 03.10.2004 15:15:56 | |
---|
Eipä ole itse tullut kolmosta katsottua. Mitä siitä on tullut luettua niin ei sillä juuri mitään pitäisi olla tekemistä aiempien osien kanssa, mutta zombie-leffana sen pitäisi olla silti aivan pätevä. Ja onhan se muistaakseni Brian Yuznan ohjaama... If it's too loud, you're too old. |