Aapo 08.01.2003 18:30:31 | |
---|
Pitäisi monistaa demo-/promokäyttöön cd-single. Kannet on tehty ja hienot tulikin. Biisitkin (omaa tuotantoa) miksausta vaille valmiina. Tarkoitus olisi polttaa itse sopiva määrä levyjä, mutta kun nuo kaupan levyt ovat järjestään niin helevetin rumia. Ihmeellisen värisiä vähintään, ja isolla valmistajan logo. Osaisitteko suositella jotain merkkiä, tai firmaa josta löytyisi vähän tyylikkäämpiä lättyjä? Paras olisi tietysti sellainen, jossa ei lue yhtään mitään. Hyvännäköistä jälkeä tulisi tietysti, jos teettäisi levyt ihan omilla painatuksilla. Homma arveluttaa kuitenkin seuraavista syistä: 1. Hintaa tulee lisää, kun maksetaan ne monistamon katteet ja... 2. minimitilaus (50) on enemmän mitä tarvitaan. 3. Teostoilmoituksia sun muuta byrokratiaa ei tässä vaiheessa huvittaisi tehdä. Paperisotaa viivyttäisi mieluummin siihen asti, kunnes siitä on jotain hyötyäkin (radiosoitto/levytyssopimus/tms.) |
Blanco-levyjä saa kaikista tietokoneliikkeistä ainakin semmoisina tuubeina, hommaa kuoret sitten erikseen jos tarvitsee. Levyn pinnan painatuksen voi hoitaa kotikoneen printterillä ja cd-tarraseteillä. Niitä myy halvalla esim. Biltema ja kalliilla tietokonekaupat. Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
Aapo 08.01.2003 19:21:04 | |
---|
Blanco-levyjä saa kaikista tietokoneliikkeistä ainakin semmoisina tuubeina, hommaa kuoret sitten erikseen jos tarvitsee. Levyn pinnan painatuksen voi hoitaa kotikoneen printterillä ja cd-tarraseteillä. Niitä myy halvalla esim. Biltema ja kalliilla tietokonekaupat. Jep, kiitti vinkeistä. Minkälaisia kokemuksia porukalla on niistä cd-tarroista? Onko niitä erilaisia/erilaatuisia? Demon ulkonäkö lienee sivuseikka siinä vaiheessa, jos levy ei tarran takia pyöri soittimessa. |
Fortune 08.01.2003 19:29:36 | |
---|
Jep, kiitti vinkeistä. Minkälaisia kokemuksia porukalla on niistä cd-tarroista? Onko niitä erilaisia/erilaatuisia? Demon ulkonäkö lienee sivuseikka siinä vaiheessa, jos levy ei tarran takia pyöri soittimessa. Pyörii se, jollei tarra irtoa ja se on sitten lähinnä tarran liimaajasta kiinni, en ole vielä saanut yhtään irtoamaan (Bilteman tarroja). Kaikki lisäsuoja cd-levyn etikettipuolella on muutenkin vain plussaa, kun sillä puolella ne naarmut todennäköisemmin vaikuttavat. Lukupinnassa on paksumpi kerros muovia.
Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
fridgebuzz 09.01.2003 10:13:00 | |
---|
Minkälaisia kokemuksia porukalla on niistä cd-tarroista? Onko niitä erilaisia/erilaatuisia? Demon ulkonäkö lienee sivuseikka siinä vaiheessa, jos levy ei tarran takia pyöri soittimessa. Onhan se levy tyylikkäämmän ja "ammattimaisemman" näköinen huomattavasti kun siinä on vaikka pelkästään valkoinen tarra päällä, kun sitten että siinä lukisi jotain. "I am a bomb technician, if you see me running try to keep up." |
Fortune 09.01.2003 12:02:09 | |
---|
Niitä pahvisia cd-koteloitakin saa varmasti irtotavarana jostain. Semmoiseen sitten tekee tussilla uniikkikansitaiteen :) Hieno on ja sopii kirjekuoreen hyvin. Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
PJS 09.01.2003 12:22:27 | |
---|
Niitä pahvisia cd-koteloitakin saa varmasti irtotavarana jostain. Semmoiseen sitten tekee tussilla uniikkikansitaiteen :) Hieno on ja sopii kirjekuoreen hyvin. itsekin olen miettinyt omille levyilleni sitä vaihtoehtoa. joka levyyn pistäis nimmarin (narsisti kun olen) ja mustalla tussilla jonkun piirroksen, esim. mun bravuurin eli kitaraa soittelevan tikkuukon. olis se vaan aika tyylikäs. |
Mohla 09.01.2003 13:15:26 | |
---|
Trax-data merkillä on ainakin olemassa niitä blancoja joissa tulee kannetkin mukana. En vain tiedä mistä niitä saa (Helsingistä jostain?) ,mutta olen kavereilla nähnyt, että ainakin niitä jossainpäin Suomea on. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |