Aihe: National Napalm Syndicate - Nyt pamahti uutta demoa!
1 2
Deathrace King
29.09.2004 18:51:50

Ihan kivaa kamaa.
Tuo Veskuhan nyt on aika kova tekijä, sentään aito kasarijätkä eikä mikään nykywannabe :)

Joo, se on kunnon rässiäijiä. Ei muuten ole enää soittanut tuossa vuosien 86-87 jälkeen, supportaa vaan bändiä kovasti.
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr).
Aegis
30.09.2004 14:41:25
Mitä sitten odotit? Oletko kuullut bändin pitkäsoiton vuodelta -89?

EDIT: Hyvää menoa myös toi toinen kipale.

Olen vanhoja demoja muistaakseni kuullut mutten täyspitkää. Jotenkin vaan ajattelin että näin pitkän tauon jälkeen olisi luullut että vanhat konkarit tulee ja näyttää meille junnuille. Mutta eivät sitten näyttäneetkään. Kuten monen muun bändin kanssa kävi: ei vaan lähde.

Kannattaa muuten tsekata muistaakseni Kouvolasta tuleva bändi nimeltään Neutron Hammer. Bändillä ei taida olla nettisivuja, mutta joistain distroista pitäisi löytyä. Loistavaa kamaa, vanhaan Sodomiin vertaavat, mutta en vahvista väitettä kun ihan vanhimmat levytykset eivät ole vielä tutuksi tulleet. No kylläpäs taas liittyi asiaan.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
30.09.2004 17:28:59

Olen vanhoja demoja muistaakseni kuullut mutten täyspitkää. Jotenkin vaan ajattelin että näin pitkän tauon jälkeen olisi luullut että vanhat konkarit tulee ja näyttää meille junnuille. Mutta eivät sitten näyttäneetkään. Kuten monen muun bändin kanssa kävi: ei vaan lähde

Mun mielestä ne just nimenomaan näytti junnuille, kuinka vanhan koulukunnan pikametallia väännetään.
Ben_D
30.09.2004 20:30:07 (muokattu 30.09.2004 20:33:23)

http://personal.inet.fi/koti/ruokan … s/kuvia/NNS%20demonteossa%2087.html

Pakko kuunnella!

Niin.. Se oli sellasta sillon. Oli Anthrax sortseja, otsatukkia, pillifarkkuja, farkkurotseja, varsilenkkareita, flanelli ruutupaitoja ja ties mitä.

EDIT: Heh, A.R.G:n ikuisuuksien vanha paita päällä -> http://personal.inet.fi/koti/ruokan … as/kuvia/Nasun%20kans%20meilla.html
Tympee Huttunen
01.10.2004 09:20:32
Hieno juttu tämä. Milloinkohan tulee myös Protected Illusion ja Dirty Damage:)?
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot a
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)