hörhö 27.09.2004 13:01:43 (muokattu 27.09.2004 13:02:10) | |
---|
Alon siis vähän käivelö näiden koneiden kanssa. Siis millä ohjelmalla ja miten saan DVD:n koneelleni ripattua? Ja kyseessä ei ole oikeasti mitään moraalinvastaista toimintaa. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
hörhö 27.09.2004 13:36:41 | |
---|
No nyt itseasiassa onnistuikin, mutta pitäisikö Video-CD:n teko tuosta nyt mennä miten? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Mohla 27.09.2004 13:56:59 | |
---|
Eli siis semmonen mitä suurin osa DVD-soittimista lukee? Ainakin Nerossa on ominaisuutena suoraan valikossa se "make video-cd". Tosin tässä sitten riippuu videon pakkauksesta, että paljonko se vie tilaa. Jos on pitkä leffa ja hyvätasoinen kuva, niin ei välttämättä mahdu yhdelle CD:lle. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
hörhö 27.09.2004 13:59:21 | |
---|
Eli siis semmonen mitä suurin osa DVD-soittimista lukee? Ainakin Nerossa on ominaisuutena suoraan valikossa se "make video-cd". Tosin tässä sitten riippuu videon pakkauksesta, että paljonko se vie tilaa. Jos on pitkä leffa ja hyvätasoinen kuva, niin ei välttämättä mahdu yhdelle CD:lle. Mitenkäs tuo muoto? Rippausohjelma teki .ifo ja .vob tiedostoja, eli samanlaisia, kuin dvd-tä katselisi resurssienhallinnasta. Eli säätääkö nero nekin oikein? "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Niskamies 27.09.2004 15:10:54 | |
---|
Oon pari omaa DVD:tä ripannyut koneelle, mutta se vie tilaa noin 6-7 gigaa. Miten saisin noi konvertoitua vaikka aveiksi? Tai millä ohjelmalla, kun alusta on Mac OS. Meitsi on meshissä. |
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |