UNDU 29.09.2004 19:35:30 | |
---|
Öö mä tein ton jo viikonloppuna keikalla...fitty mikä spede. Kyll se vaan teki, mä olin paikalla two wheels and a leatherseat |
paavi 29.09.2004 19:46:15 | |
---|
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
käki 29.09.2004 21:40:43 | |
---|
Viina, huumeet, tupakka, kahvi ja Manowar tappavat. |
Ylläri 29.09.2004 21:50:47 (muokattu 29.09.2004 21:52:54) | |
---|
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Wil-J 29.09.2004 21:53:34 | |
---|
On Ylläri karua katsottavaa :D |
Ylläri 29.09.2004 22:10:38 | |
---|
On Ylläri karua katsottavaa :D Oli se aika karua kuunneltavaakin... Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
rattledad 29.09.2004 22:13:34 | |
---|
Tässä pari kuvaa meikäläisestä tositoimissa, nykyään olen onneksi vähän sutjakammassa kunnossa Hyi hitto. Mä luulin että prs:n kulumat oli tulleet vyönsoljesta... "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Ylläri 29.09.2004 22:18:39 | |
---|
Hyi hitto. Mä luulin että prs:n kulumat oli tulleet vyönsoljesta... Hä hää!:D Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
hemmo 29.09.2004 22:27:11 | |
---|
Hyi hitto. Mä luulin että prs:n kulumat oli tulleet vyönsoljesta... Niin, joo, se olikin Yllärin se loppuunnussittu PRS:n sbasso mikä oli myynnissä, jossain, joskus. 8-= "Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva |
Ylläri 29.09.2004 23:07:20 | |
---|
Niin, joo, se olikin Yllärin se loppuunnussittu PRS:n sbasso mikä oli myynnissä, jossain, joskus. 8-= Viime kuuleman mukaan se kiertelee tällä hetkellä noita itärajan bordellimotelleja. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
paavi 29.09.2004 23:55:31 | |
---|
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Ylläri 30.09.2004 00:30:12 (muokattu 30.09.2004 00:30:52) | |
---|
Oliko toi Bottalta? Näytti ainakin pikkasen siltä. Ei, se oli joku VPK-talo tai vastaava Kauniaisissa. Olen minä kyllä Bottallakin soittanut alasti joten ei siinä mitään. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Johannes_t 30.09.2004 07:09:03 | |
---|
Ylläri! Olen sanaton, riemusta mykkä. Huumoria kansalle, ymmärsi se sitä tai ei. Noista kuvista tulee takuuvarmasti hyvälle mielelle, oli minkälainen känkkä-ränkkä-alatalo tahansa! Kiitos! |
Ylläri 30.09.2004 12:24:10 | |
---|
I aim to please. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Ylläri! Olen sanaton, riemusta mykkä. Huumoria kansalle, ymmärsi se sitä tai ei. Noista kuvista tulee takuuvarmasti hyvälle mielelle, oli minkälainen känkkä-ränkkä-alatalo tahansa! Kiitos! Juu. Missähän ystävämme Pallisti luuraa, luulisi kiinnostavan. Siis osallistuminen talkoisiin. |
Silvio Dante 01.10.2004 13:09:17 | |
---|
Töölö! Mutta meikäläinen jättää nyt noi hommat muille, ei meitsin kropalla enää pyöritä au nature. Töölö, yes! Mutta sitä ennehän oli Honky Tonk, Storyville ja ennenkaikkea Käpylä. Budureissu liippas aika läheltä. Menee jonkin verran ohi aiheen ja on todella tyhmää sisäpiirimuisteluläppää. Mutta kyllä silloin oli kivaa. Just when I thought I was out, they pull me back in! |
sirdickyj 01.10.2004 17:08:14 | |
---|
Töölö, yes! Mutta sitä ennehän oli Honky Tonk, Storyville ja ennenkaikkea Käpylä. Budureissu liippas aika läheltä. Menee jonkin verran ohi aiheen ja on todella tyhmää sisäpiirimuisteluläppää. Mutta kyllä silloin oli kivaa. No, sen verran vielä siitä että emme olleet edustavimmillamme koska kesäyönäkin voi olla viileä, jolloin miehen genitaalit reagoivat suojautumalla (valheelisesti) pienen koon suojiin, josta onneksi seurasi se, että poliisiautoa pakoon juostessa ei ns. heiluriliike aiheuttanut kipua eikä toisaalta liiemmin hidastanut vauhtia. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Silvio Dante 01.10.2004 21:18:25 (muokattu 01.10.2004 21:18:56) | |
---|
No, sen verran vielä siitä että emme olleet edustavimmillamme koska kesäyönäkin voi olla viileä, jolloin miehen genitaalit reagoivat suojautumalla (valheelisesti) pienen koon suojiin, josta onneksi seurasi se, että poliisiautoa pakoon juostessa ei ns. heiluriliike aiheuttanut kipua eikä toisaalta liiemmin hidastanut vauhtia. 'ttu, 'kele, 'tana. Aika tekee konnankoukkuja vanhan miehen muistille. Olihan siellä Koskelantiellä myös joku yödösä ja hesarin jakaja + kytät. Voi hemmetti. (Ö, sekö-meni-sillä-lailla-se-homma = Nyt lähtee käsistä) Just when I thought I was out, they pull me back in! |
ulleli 03.10.2004 20:40:21 | |
---|
Kuka lähtee mukaan basistikalenteriin? Mä oon tosissani. :D Mulle yks uunituoreena!! :D Mihin mä voin maksaa? ;) "Ponzuur lö zotilaz, mine poistu, kerto exit, silvuplee" |
Keny 03.10.2004 20:43:47 | |
---|
Mulle yks uunituoreena!! :D Mihin mä voin maksaa? ;) Tänne vaan..;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |