vincent 29.09.2004 21:07:51 | |
---|
olettekos kuulleet? hieno homma! hevi määrää... ...mutta ketä? |
NHR 29.09.2004 21:15:52 | |
---|
Jay Lenon paikan, vai? Ihan cool. Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
Phobophile 29.09.2004 21:22:47 | |
---|
Ui saatana! Mutta mikäs Lenolle tapahtuu? Ja kuka tulee Kounänin paikalle? Ahaa ahaa, mä potkin sua mahaa |
NHR 29.09.2004 21:30:20 (muokattu 29.09.2004 21:32:59) | |
---|
Ja kuka tulee Kounänin paikalle? Varmaan sitten se jätkä, jonka ohjelmapaikka on nyt Conanin jälkeen. Mitä se Conan siinä shownsa lopussa aina sanoo, Last Call with Carson Daly? EDIT: En minä tiedä, tuli vaan mieleen. Ja joku uusi kyky pääsis sitten vastaavasti juontaan sitä Last Callia... Oijoi, toi oli loistavaa! Nauraisin jos osaisin. - MrQ |
Tympee Huttunen 30.09.2004 10:56:37 | |
---|
Ei välttämättä mikään hyvä uutinen tämä. Aikaisempi lähetysaika varmasti siistii Conanin show:ta. "Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu" |
vincent 30.09.2004 12:46:19 | |
---|
Ei välttämättä mikään hyvä uutinen tämä. no ajattelin ihan epäitsekkäästi äijän urakehityksen kannalta... hevi määrää... ...mutta ketä? |
no ajattelin ihan epäitsekkäästi äijän urakehityksen kannalta... No ei se mitään. Ensi kerralla sitten paremmin. "Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin
ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol,
kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu" |
Angus 30.09.2004 12:59:36 | |
---|
Ei välttämättä mikään hyvä uutinen tämä. Aikaisempi lähetysaika varmasti siistii Conanin show:ta. Toivottavasti ei näin käy. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |