Aihe: Slash
1 2 3 4 5 6 7 817 18 19 20 21
Hohhoijaa
12.09.2004 17:30:15
No kun kaikki haluu olla niinku Slash!(EDIT: Tai ainakin monet aloittelijat)

No minä ainaskii! Ja LP on muutenkin upee keppi.
MAINOS! Liity sinäkin Ihan Mukavien Ihmisten Kiltaan! Liittyminen on 100% ilmaista ja kaupan päälle useita erilaisia etuja! (no ei sentään!) Älä jätä tilaisuutta, vaan lähetä saman tien el bastardolle pikaviestiä!
tommiot
12.09.2004 17:35:05 (muokattu 12.09.2004 17:35:41)
No minä ainaskii! Ja LP on muutenkin upee keppi.

Minä ja! Nyt kun oon viimeaikoina tässä alkanu enemmänkin kuuntelemaan GNR, Velvet Revolver ym. niin on iskeny LP-kuume :) Mutta en nyt tiedä, ei jaksa alkaa heti vaihtamaan kitaraa kun alkaa tekemään mieli jotain toisenlaista...
Hohhoijaa
12.09.2004 17:48:08 (muokattu 12.09.2004 17:49:52)
Sitten kun rahat riittää, olen Tokai tai Epiphone Les Paulin onnellinen omistaja.

Toivottavasti pian. Alkaa vähitellen Squierin Stratoritsa v*tuttaa.
MAINOS! Liity sinäkin Ihan Mukavien Ihmisten Kiltaan! Liittyminen on 100% ilmaista ja kaupan päälle useita erilaisia etuja! (no ei sentään!) Älä jätä tilaisuutta, vaan lähetä saman tien el bastardolle pikaviestiä!
Kre-per
12.09.2004 22:53:07
Samassa jamassa olen edellisen kanssa. Slashistä pakko sanoa että huhhahhei mikä äijä. Joskus 90 -luvun puolessa välissä näin mtv:ltä gnr:n november rainin musavideon ja se viimenen soolo tiputti mut melkein polvilleni. On se kova jätkä...
Prome
16.09.2004 13:16:10
Diggailen kyllä Slashin tyylistä. Koskaan en ole varsinaisesti kopioinut suoraan juttuja kitaristeilta, mutta Slashin jutut kyllä osuvat lähelle omia mieltymyksiä. Joku sanoikin hyvin siitä revittelystä: mies ei todella sorru tilutteluun. Tyylitaju on kohdallaan ja tatsi loistava. Suosikkikitaristejani.

Mitä tuohon Lespaan sitten niin itsekin pitäisi ostaa. Marsu jo löytyykin :)
Peoplez
16.09.2004 22:13:54
mies ei todella sorru tilutteluun.

Kyllähän se tiluttelee suht paljon mutta ne vaan täydentää niitä biisejä. Ikinä ei oo Slashin soolosta tullu semmonen fiilis että "olipa taas turha kitarasoolo".
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
mie
17.09.2004 11:18:25

Kyllähän se tiluttelee suht paljon mutta ne vaan täydentää niitä biisejä. Ikinä ei oo Slashin soolosta tullu semmonen fiilis että "olipa taas turha kitarasoolo".

Nekin nopeat (lue=tilutus) soolot, joita esin Garden Of Edenissä ja muissa nopeissa biiseissä on, hän vetää tunteella ja melodiaa seuraten.
Kamakaavio

Älä ajattele. Pää sekoo.
Prome
18.09.2004 12:25:40

Itse aina luen tiluttamiseksi jonkun järkyttävän tyylitajuttoman skaalansahauksen. Toisaalta se kyllä käsittää paljon muutakin, eli kyllä Slashin vois sanoa todella tiluttavan.

Periaatteessa oltiin molemmat oikeassa :)
Mrezzye
18.09.2004 16:55:39

Kyllä Slashia on tullut diggailtua jo lähemmäs viistoista vuotta. Tyylikästä ja viihdyttävää kitarointia kerta kaikkiaan... Varsinkin Illusionien soolot ovat aivan killereitä.
...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania...
käsi
22.09.2004 16:56:42

eihän slash ole maailman monipuolisin kitaristi, mutta ne jutu joita se soitttaa se on ihan tajuttoman hyvä. ja onhan se aika pystyvä soittaja, sen osoittaa useat vierailut eri bändien levyillä.
hulluus on hulluudessa
Metallica mies
27.09.2004 22:55:22
Todella tyylitajuinen kitaristi, yksi suosikeistani.
saunan takana on kyyvesi.
tahmatassu
28.09.2004 18:20:19
kuulin ton VELVET REVOLVER biisin "slither" ja täytyy kyl sanoo et todella kiva yllätys kuulla tämmöstä rokkia taas vaihteeks..

onks muita "slash faneja" ?

joo mäkin olen slash fani.

näin velvet revolverin ku ne kävi suomes
tosin lyhyyteni takia(tai sitten se johtui niistä mua pidemmistä ihmisistä) slash oli multa näkymättömissä suurimman osan ajasta.
Parantava_Suru
30.09.2004 23:32:47

Onhan Slash meikäläisenkin suosikkeja , Gunnarit ja Velvet Revolver kolahtaa kyllä .
Äijä on varmaan yksi syy siihenkin , miksi soittelen enimmäkseen vanhalla 21-nauhasella jollain-ihmemerkkisellä les paul-kopiolla .
No mitäs sä sitten odotit ?
overtake
01.10.2004 00:23:12
Tyylikästä soittoa. Ei kovin teknistä, mutta hyvä niin. Tyyli korvaa tekniikan tämän miehen kohdalla ja hyvältä kuulostaa.

Eipä tule äkkiseltään paljon coolimpia soittajia mieleen, kuin Slash, silinterin ja Les Paulinsa kanssa. :)
It's such a fine line between stupid, and clever.
Jzci
01.10.2004 11:29:36

Slash on kovin ja tyylikkäin kitaristi ikinä. piste.

siitä tuli vielä mieleen että tsekatkaapa:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=silttu%5E

Tossa on meän bändin toinen kitaristi.
Hohhoijaa
01.10.2004 11:51:55 (muokattu 01.10.2004 11:52:07)
Slash on kovin ja tyylikkäin kitaristi ikinä. piste.

siitä tuli vielä mieleen että tsekatkaapa:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=silttu%5E

Tossa on meän bändin toinen kitaristi.

Wau. Tapas Slashin.

*on kateellinen*
Kirkan paska, ei siis hai. Pastilli? IMIK #17 IHKK #17
- Oka -
01.10.2004 13:12:03
Tyylikästä soittoa. Ei kovin teknistä, mutta hyvä niin. Tyyli korvaa tekniikan tämän miehen kohdalla ja hyvältä kuulostaa.

Eipä tule äkkiseltään paljon coolimpia soittajia mieleen, kuin Slash, silinterin ja Les Paulinsa kanssa. :)

Kyllä miusta ainakin sillä ihan mukavasti tekniikkapuolikin hallussa on. Esim Paradise Cityn lopputilutukset tai sen '92 Tokion keikan November Rainin loppusoolot. Slash on rokkiäijien totaalinen kunkku!!
Crashy
21.12.2007 16:38:20 (muokattu 21.12.2007 16:44:34)
loistava kitaristi! Oon pari vuotta ollu kauhee Slash fani :D

nii ja sitten.. Tää on mun mielestä tilutusta:
http://www.youtube.com/watch?v=aNZihxUenUI

Ja tää taas slashin täyteläinen soolo:
http://www.youtube.com/watch?v=sOwFkTGndGk

Thank you.
"What is it about Guns N' Roses that makes it different to other bands?" "Shit..I guess we just fuckin'..you know..like..fuckin'.." -Slash
Peku911
21.12.2007 20:20:26
Joo kyllähän minäkin hänen suuri ihailijansa olen ja kyllä ei nykymaailmasta paremmalla lavashowlla ja ASENTEELLA soittavaa miestä löydy.

Mutta en sitten tiedä, mutta kyllähän tuo revolveri huonoa musiikkia on(minusta) ja kyllähän siinä uudessa libertad levyllä slashkin sortuu tiluttamaan ja se ei vain toimi hänellä.. "Valitettavasti" itse olen sitä mieltä, että ilman akselia ei kunnon biisejä vain synny ja kun kuuntelee tuon "uuden" Guns N' Rosesin uutta materiaalia niin kyllähän se huomattavasti parempaa on kuin velvetin, mutta nämähän ovat makuasioita.

Mikään ei voita vanhoja Gunnareita..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)