Super-Jari 29.09.2004 19:32:18 (muokattu 29.09.2004 19:32:31) | |
---|
Onko sinulla omien speksiesi mukaan tehtyä kitaraa? Mistä tilasit? Minkälaisen? Kuvaa jne.. Mitä maksoit? Muuta mitä haluat kertoa valmistajasta tai kitarasta? Tai oletko itse rakentanut kitaran? Kerro siitä.
Minulla ei ole :C Olen kyllä ensivuoden puolella tilaamassa. Kerron siitä sitten. |
DJ Lattialuukkukoira 29.09.2004 19:44:25 | |
---|
Meinasin kesällä ostaa Ruokangas Mojon, omien speksieni mukaan. Olisi tullut Cherry Snburst ja Mint green pleksi kultaosilla. Enpä ostanutkaan kun Torilla käveli vastaan luvattoman halvalla tuo Fender. T3h uuper-1337 pr4y3r
Our Fother, who pwnz heaven, j00 r0ch!
May all our base someday belong to j00!
May j00 pwn earth just like j00 pwn heaven.
Give us this day our warez, mp3z and pr0n trough a phat pipe, 4 m3n. |
Härski 29.09.2004 19:46:21 | |
---|
Vaikea sanoa. Stratocaster HSS mikeillä, helvetin hyvät puut, messinkisatula ja kullatut osat. Väreistä en puhu mitään, koska tänään se voi olla veren punainen, mutta huomenna mitättömän harmaa. |
Vemmy 29.09.2004 19:52:17 | |
---|
Omakuvasta löytyy. Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin. |
Safaweb 29.09.2004 19:55:07 | |
---|
On mulla ite tehty strato. Tein sen Raunon kurssilla viime vuonna. Hinnaksi tuli noin 500 euroa. Se on nyt meikäläisen ykköskitara. http://gamma.nic.fi/~safla/kitarat Nyt on sitten toinen projekti meneillään. Suunnitelma löytyy samaisesta linkistä. Vasaralle tiedoksi, että näille kitaraprojekteille on pyhitetty oma pysyvä threadi elektroniikkaosiossa. |tilu| = nopeus |
Kitaravirtuaali 29.09.2004 20:32:14 | |
---|
Vasaralle tiedoksi, että näille kitaraprojekteille on pyhitetty oma pysyvä threadi elektroniikkaosiossa. Tässä vaan ei olekaan itsetehdyistä kitaroista kyse, vaan teetetyistä. Tilattu kustomi. |
Velli 29.09.2004 20:57:49 | |
---|
Jos vain suinkin osaisin, niin tekisin itse itselleni kitaran ja jos vain suinkin raaskisin käyttää rahaa, niin teetättäisin semmoisen. Myynnissä mm. Jackson RR1. |
Da Make 29.09.2004 21:08:00 (muokattu 29.09.2004 21:08:36) | |
---|
Onko sinulla omien speksiesi mukaan tehtyä kitaraa? Kyllä. Mistä tilasit? Itse kun tein niin... öö... taisin tilata itseltäni. Minkälaisen? Kuvaa jne.. Telecasteri Stratolavalla ja vähän koverrettu otelauta. Duncanin vintaget ja lukittuvat Sperzelit. Ei vieläkään kuvaa... Mitä maksoit? Ööö--- Hardaware taisi pyötiä yhteensä siinä 350e tienoilla. Muuta mitä haluat kertoa valmistajasta tai kitarasta? Helvetin hyvä. Just sellainen kuten piti. Hiukan enemän viistouksia ja kapeampi kuin normi tele, sopii käteen/kylkeen kuin sieni varpaaseen. Duncanit ovat rok mikit! Vehje aka. telestrato pitää vireensäkkin! Ajattelin kyllä jossain vaiheessa tilata Warmothilta Straton tai Soloistin. Katellaan nyt. Ehkä kuitenkin strato. |
Super-Jari 29.09.2004 21:15:13 | |
---|
Da make sai plussan ainoasta threadiin vastaamisesta. |
Da Make 29.09.2004 21:18:21 | |
---|
Da make sai plussan ainoasta threadiin vastaamisesta. Kiitoksia muuten, ja minulla on tapana antaa plussaa sille joka sanoo antaneensa plussa eli ota plussa. + |
Safaweb 29.09.2004 23:18:14 | |
---|
Tässä vaan ei olekaan itsetehdyistä kitaroista kyse, vaan teetetyistä. Tilattu kustomi. Aivan, mutta siellä on lisää kitaroita, kun kysyit myös noista itsetehdyistä. |tilu| = nopeus |
Juzzu 30.09.2004 06:58:18 | |
---|
Onko sinulla omien speksiesi mukaan tehtyä kitaraa?Par kappaletta, kun ovat itse tehtyjä. Kolmas on tekeillä. Tosin 'omat spekset' on vähän niin ja näin, varsinkin ensimmäisessä kitarassa tietyt speksit eivät ole muodostuneet sellaisiksi kuin ne ovat näkemyksen vaan taidon ja taidottomuuden näkemyksettömyyden johdosta - tai sitten mieltymykset ovat muuttuneet. Ehkä tekisin Telen kaulaprofiilista pikkaisen erimallisen, tosin vain pikkaisen. Mistä tilasit?Kuun pimeältä puolelta. Minkälaisen? Kuvaa jne..Tässäpä kuva molemmista http://muusikoiden.net/dyn/members/705_s.gif?1096513803Lisää kuvia täällä http://www.freewebs.com/juzzu/ Mitä maksoit?Telekaasteri maksoi n. 500 euroa ja LP sellaiset 800, tosin tarkkojen hintojen arviointi on vähän hankalaa, riippuu laskentatavasta. Muuta mitä haluat kertoa valmistajasta tai kitarasta?Rakkaudella, verellä ja hiellä tehtyjä tekijäntä näköisiä kitaroita - kaukaa katsoessa näyttävät vielä siedettäviltä mutta ihan zuumaamaan ei kannata ryhtyä. Tekijänsä mielestä soivat helvetin hyvin, nykyinen omistaja voisi muutaman (todella pienen) parannuksen tehdä. Mutta kelläpä se täydellinen soundi olisikaan. Olen kyllä ensivuoden puolella tilaamassa. Kerron siitä sitten. Pöh. Nyt kuitenkin kerrot ensin mistä olet ajatellut tilata ja minkälaista. Ole huoleti, saat muuttaa sitten ens vuonna mielipidettäsi mutta kerro mitä on mielessä nytten ;o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Super-Jari 30.09.2004 07:01:42 | |
---|
Pöh. Nyt kuitenkin kerrot ensin mistä olet ajatellut tilata ja minkälaista. Ole huoleti, saat muuttaa sitten ens vuonna mielipidettäsi mutta kerro mitä on mielessä nytten ;o) Tuolta http://www.ranguitars.com/_en/index.htm Invader malli johon tulee kaikkea kivaa. Kuusikielinen vaihteeksi ja liimakaulalla ja pienillä yksityiskohdilla maustettuna. |
Hohhoijaa 30.09.2004 07:32:45 | |
---|
Kirkan paska, ei siis hai.
Pastilli? |
jari 30.09.2004 07:33:34 | |
---|
ruokangas teki mieleisen kitaran n. vuosi sitten ja edelleen tyytyväinen. löytyy tuolta omakuvasta tuo sunbursti. kitara on lyömäsoitin |
Antti 30.09.2004 08:23:41 | |
---|
Onko sinulla omien speksiesi mukaan tehtyä kitaraa? Kyllä, Flaxwood. Mistä tilasit? Suoraan valmistajalta. Minkälaisen? Kuvaa jne.. Oma kuvasta voi katsoa. Mitä maksoit? En muista.... Muuta mitä haluat kertoa valmistajasta tai kitarasta? Kitara on aiva helvatan hyvä ja sopii minulle kuin nappi silmään. Tai oletko itse rakentanut kitaran? Kerro siitä.
Minulla ei ole :C Olen kyllä ensivuoden puolella tilaamassa. Kerron siitä sitten. Flaxwoodista lähtee Rujo soundi |
Onko sinulla omien speksiesi mukaan tehtyä kitaraa?On, V-Guitars ( http://www.kolumbus.fi/vesa.lempiainen/) Mistä tilasit?Veskulta suoraan kysäisin. Minkälaisen? Kuvaa jne..Kuvaa ei ole, mutta Fenderin puista tehty (runko leppää, kaula vaahteraa), muoto täysin itse piirretty. Mikkivalitsimet itse speksattu (HSH mikit, 5-asentoinen switch + 2 lisäkytkintä, joilla saa humppareista joko etummaisen tai takimmaisen kelan erikseen päälle milloin vaan). Mitä maksoit?3000 mk kymmenen vuotta sitten Muuta mitä haluat kertoa valmistajasta tai kitarasta?Kitara on kerrassaan loistava. Veskun kanssa projektin aikataulu saattaa venyä, kun mies tekee kitaroita lähinnä vakavana harrastuksena. Mutta vastineeksi saa kyllä huolella ja rakkaudella tehdyn kitaran ja kaikesta voi ainakin oman kokemuksen mukaan sopia. Vesku on lisäksi yksi parhaista ruiskumaalareista Suomessa, joten kitaraan saa kyllä aivan juuri sellaisen maalauksen kuin haluaa. |
Mrezzye 30.09.2004 10:47:07 (muokattu 30.09.2004 12:10:47) | |
---|
Amfisound rakensi minulle LP Customin. http://www.cs.helsinki.fi/u/ajeskeli/soittokamat.html On paras! Hintaa tuli 2400 € kera kotelon. Halvemmallakin olisi saanut ilman loimukantta (+ 300€) tms. hienouksia. Amfisoundissa homma toimi jouhevasti ja nopeasti. Myös yhteydenpito oli kiitettävää. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Flash 30.09.2004 12:00:40 (muokattu 30.09.2004 12:02:45) | |
---|
Onko sinulla omien speksiesi mukaan tehtyä kitaraa? Kyllä. Mistä tilasit? Amfisound. Aina hyvä palvelu, ja lähellä kotia. Minkälaisen? Kuvaa jne.. Les Paul Standard (hondurasmahonkia, loimukannella ja Seymour Duncan antiquity mikeillä). Katso oma kuva. On mulla myös Amfisound Stratocaster (katso avatar), mutta se ei ole mun speksien mukaan rakennettu. Mitä maksoit? Jaa-a... Tais olla reilu 2 tonnia. Halvemmilla mikeillä olisi päässyt halvemmalla, mutta mitä sitä kompromissejä tekemään, jos kerran oikein vartavasten rakennuttaa. :) Muuta mitä haluat kertoa valmistajasta tai kitarasta? Kitara (Les Paul) on helvetin hyvä. Sopii just eikä melkein meikäläisen käteen. Saundit on myös hunajata. Amfisoundista ei ole toistaiseksi mitään negatiivista sanottavaa. There Is A Light That Never Goes Out |
Juzzu 30.09.2004 12:05:20 | |
---|
Flash, tuo LP:si voisi olla vaikka omani siskopuoli :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |