Aihe: Mikä midipedaali?
1 2 3
Kassu
29.09.2004 18:42:34
Kyllä niskis on m.netin suurin pappa betalar-ihminen.

Jos haluutte tulla juoksemaan meidän takapihalle, heittäkää pikaviestiä.
Niskamies
29.09.2004 18:43:35
Kyllä niskis on m.netin suurin pappa betalar-ihminen.

Jos haluutte tulla juoksemaan meidän takapihalle, heittäkää pikaviestiä.

On se hassua kun ostin koko paskan omilla rahoilla mitkä sain duunirahoilla?

Kenenkös rahalla toi marsu on sitten ostettu?
Meitsi on meshissä.
Kassu
29.09.2004 18:44:52 (muokattu 29.09.2004 18:45:28)
On se hassua kun ostin koko paskan omilla rahoilla mitkä sain duunirahoilla?

Kenenkös rahalla toi marsu on sitten ostettu?

Duunia olen itse tehnyt ja rahoillani sen ostanut.

Itseasiassa faija ei ole ostanut mulle kuin yhden soittopelin, synttärilahjaksi. 170 euroa.

Mut meillä on myös etupiha jossa on hyvä nurmikko.

E: Ai niin, aika harva sun ikäinen tienaa rahaa studion vuokraan ja niihin laitteisiin.
ReBeat
29.09.2004 18:51:01

Mulle isi ostaa kaiken.
Tekemällä ei synny musiikkia.
Kassu
29.09.2004 18:52:11
Mulle isi ostaa kaiken.

Pistä pikaviestiä jos haluut tulla isis kaa ottaa meidän isolle takapihalle pesismatsin.
Skebaristi
29.09.2004 21:52:30

Pistä pikaviestiä jos haluut tulla isis kaa ottaa meidän isolle takapihalle pesismatsin.

Elä nyt kehtoo...
"No niin, no joo"
Hohhoijaa
30.09.2004 07:59:11
Ihme vittuilua!

Lukkoa ja bannia!
Kirkan paska, ei siis hai. Pastilli?
Karlsson
30.09.2004 08:12:50
Saisko tän pysyväks?

Niskiksenkään ei tarttis aina yrittää päteä ku tää seisois tossa sivun ekana muistuttamassa meitä hänen überultimaattisesta pätevyydestä joka asiaan.

Oikeesti, mä en oo kuullu varmaa ikuna suurempaa paskajöötiä tippuvan kenenkää suusta kuin ton "pelkästään klassista äänittävä studio". Kannattas lopettaa sen jousihartsin imppaaminen.
Jazz on parasta ja sä ihan tyhmä!
Keny
30.09.2004 08:29:57
Nii mut kato klasarimusa onki palio hionompaa ja palio palio korkeemmalla ku me.Joss on klasari studio niin eihän sinne ny mitään muuta voi mennä vetää.

Klassinen musaa on korkein aste.;-)
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Herra Rapu
30.09.2004 09:34:37

OFF-TOPIC:

Meikäkin on tällä hetkellä MIDI-pedaalin tarpeessa. Digitechin Control 7 lensi juuri roskikseen. Oon kattellu noita MIDI-pedaaleja ja suurin osa näyttäs olevan juurikin noita muovisia leluja. Ground Control Pro ja All Access tuntuu olevan liian hinnakkaita ja isokokoisia.

Onko olemassa muita kestäviä, mutta hieman kompaktimman kokoisia pedaaleja vai pitääkö tässä palkata joku tekemään tuommoinen?
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Herra Rapu
30.09.2004 11:12:52

Rolandit ovat metallikuorisia, tsekkaa GFC-50. Käytettynäkin luulisi löytyvän. Nobelsit ovat myös lujaa tekoa, Rocktronin Midi Mate on myös kompakti, sellainen näkyi olevan Torillakin.

Pelkät metallikuoret ei riitä. Noissa on käsittääkseni kaikissa muovinapit ja nehän ei kestä keikkakäytössä kovin pitkään. Mites toi Englin Z-12, onko kokemuksia?
† FAT = MOTION †
Fortune
30.09.2004 11:20:57
Pelkät metallikuoret ei riitä. Noissa on käsittääkseni kaikissa muovinapit ja nehän ei kestä keikkakäytössä kovin pitkään.

Jaa. Rolandin FC-200 kesti kyllä aika rankkaa potkimista, mutta mitään 10 vuoden testiä en toki tehnyt. Se on aika pätevä kyllä, väitän.

Mutta jos metallikytkimet haluat, niin en tiedä. Minusta Rolandin kytkimet ovat kestävämmän oloisia kuin nuo normikytkimet (metalliset), kun ovat isommat eivätkä löysty. Osuukin paremmin tossulla.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusia kuvatuksia!
Herra Rapu
30.09.2004 13:09:44

Jaa. Rolandin FC-200 kesti kyllä aika rankkaa potkimista, mutta mitään 10 vuoden testiä en toki tehnyt. Se on aika pätevä kyllä, väitän.

Täytyy lähtee vissiin sitte joku päivä tallomaan Rolandia musakauppaan. Ja myyjät diggaa.. :)
† FAT = MOTION †
Mursuviiksi
30.09.2004 13:25:34
Pelkät metallikuoret ei riitä. Noissa on käsittääkseni kaikissa muovinapit ja nehän ei kestä keikkakäytössä kovin pitkään.

Riippuu keikoista. Jos mentaliteetti on, että "kaikki paskaksi", niin varmasti kaiken saa myös paskaksi. Hieman varovaisuutta ja järkeä mukaan, niin ei hajoa ihan noin helposti.
Moussaka on kamalaa.
-Q-
30.09.2004 13:33:50

Midimaten nappien poljettava osuus on itseasiassa semmoisia kumitutteja. Itse kytkennän tekevä osuus on vain kontaktit piirilevyllä jotka tutin pohja yhdistää, jos oikein muistan. Ei siis mekaanisesti kuluvia osia perinteisessä mielessä. Vielä ei ole minkäänlaista ongelmaa ollut värkin kanssa, mutta arvostaisin kyllä kunnon naksnaks nappeja All Access-malliin. Minua eniten ärsyttävä puute tuossa laitteessa on erillisten bankin-vaihto nappien puute. Täytyy ensin polkaista ns. shift nappia jonka jälkeen 1 ja 2 nappi vaihtaa bankkia.
Niskamies
30.09.2004 13:41:31
Nyt sain midi maten, pitänee testata ja kommentoida sen jälkeen. Pitänee hommata erillinen kytkin tap tempoa varten kun ei tässäkään näytä sellasta olevan:(
Meitsi on meshissä.
Niskamies
30.09.2004 14:20:26
Noniin, ei mitään valitettavaa tähän mennessä, paitsi että napit eivät todellakaan sovellu sukkien kanssa soittoon, kengät on aikalailla välttämättömyys.
Meitsi on meshissä.
Herra Rapu
30.09.2004 15:57:33 (muokattu 30.09.2004 16:00:00)

Riippuu keikoista. Jos mentaliteetti on, että "kaikki paskaksi", niin varmasti kaiken saa myös paskaksi. Hieman varovaisuutta ja järkeä mukaan, niin ei hajoa ihan noin helposti.

Joo no mentaliteetti ei ole kaikki paskaksi vaan että kamojen mitä hommaa pitäisi kestää jatkuvassa keikkakäytössä. Tosin jos olis hirmusesti massia niin ostaisin uuden Control Sevenin ja ajaisin sen loppuun. Mutta nyt olis hakusessa hieman jämäkämpi verme naksnaks-nappuloiden kera. Kaikki Digitechin valmistamat pedaalit ovat alkaneet tökkiä muutaman vuoden käytön jälkeen mitä oon testannu. Never buy a Digitech pedal! :)

Midimaten nappien poljettava osuus on itseasiassa semmoisia kumitutteja. Itse kytkennän tekevä osuus on vain kontaktit piirilevyllä jotka tutin pohja yhdistää, jos oikein muistan. Ei siis mekaanisesti kuluvia osia perinteisessä mielessä. Vielä ei ole minkäänlaista ongelmaa ollut värkin kanssa, mutta arvostaisin kyllä kunnon naksnaks nappeja All Access-malliin. Minua eniten ärsyttävä puute tuossa laitteessa on erillisten bankin-vaihto nappien puute. Täytyy ensin polkaista ns. shift nappia jonka jälkeen 1 ja 2 nappi vaihtaa bankkia.

Midimate ois ollu yks vaihtoehto, mutta tuo nappien määrä vähän tuppaa rajoittamaan niinkuin sanoit.

Edittiä..
† FAT = MOTION †
Fortune
01.10.2004 11:33:47
Jos Rolandin polkimia vertaa Digitecheihin, niin ovathan ne ihan eri järeysluokkaa. Ne Digitechin polkimien namiskat ovat järkyttävän huonosti suunniteltuja.

Minun FC-200:seni päällä seisoi kolme yliluutnanttia tanssien, eikä hajonnut. Flangerin saivat tosin päälle ennen kuin tuuppasin ne pois siitä heilumasta.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Uusia kuvatuksia!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)