Invader 30.09.2004 01:45:53 | |
---|
Mutta täytyy sanoa että tuollaista ei osta kuin perverssi kuolometallisti, tai teinit. Itse en ole kumpikaan, ja mielestäni tuo lapa on ihan jees. Tässä on nyt ihan selkeä paradoksi... "I love listening to jazz, but would I want to play it? Fuck no! You just get a guitar the size of a Chevy on your chest and play the same solo for an hour..." - Dave Mustaine |
fox 30.09.2004 02:11:10 | |
---|
hamerilla on kait...mallinimi standrd? halvahkoja..joku 500 ? Mulla oli yksi vähän laitossa, tuosta hinnasta päätellen tarkoitat korealaista Hameria, jollainen se täällä ollutki oli. Mun mielestä se on "kolho" ja sitä lapaaki on niinkuin turvotettu, että se muistuttaa sukkaa.. Loimuvaahteraviilu kannessa. Rauta vähän "halpaa"..Mutta onhan explooreria muistuttava ulkonäöltään se. Eikäpä siinä mitään isoo huomauttamista äkkiseltään ollut muuta kuin se, että minulle tuli siitä se "kolho fiilis"... |
Juzzu 30.09.2004 06:46:46 (muokattu 30.09.2004 06:48:00) | |
---|
Kyllähän tuon mallinen lapa on alunperin lähtenyt ihan Gibsonin suunnittelun toimesta alunperin Futuran(?) lavaksi. Mutta täytyy sanoa että tuollaista ei osta kuin perverssi kuolometallisti, tai teinit. No sittenhän pitäisi onnitella Gibsonin 50-luvun suunnittelijoita kun tuote on 50v myöhemmin vielä noin nuorekas :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Hohhoijaa 30.09.2004 07:38:07 | |
---|
Kirkan paska, ei siis hai.
Pastilli? |
alphamale 30.09.2004 07:52:55 | |
---|
Täytyy sanoa että suunnittelijat ovat kyllä ylittäneet itsensä- tuo lapa antaa sanalle "ruma" aivan uusia ulottuvuuksia. Muistaakseni Washburnilla olen nähnyt vähän vastaavaa. Mutta täytyy sanoa että tuollaista ei osta kuin perverssi kuolometallisti, tai teinit. Washburnilla on varmaankin vähän vastaavaa ollut niissä Dime-malleissa jotka pohjaa juurikin Deaniin ja Deanin tavaramerkkihän on tuo lapa :) |
Invader 30.09.2004 09:00:13 | |
---|
"I love listening to jazz, but would I want to play it? Fuck no! You just get a guitar the size of a Chevy on your chest and play the same solo for an hour..." - Dave Mustaine |
Hanok 30.09.2004 09:29:14 | |
---|
Mulla oli yksi vähän laitossa, tuosta hinnasta päätellen tarkoitat korealaista Hameria, jollainen se täällä ollutki oli. Noista on tosiaan olemassa Koreassa ja USA:ssa valmistetut versiot. On varmaankin tarpeetonta mainita minkälaisessa suhteessa noiden keskinäinen laatu on. Tässä nyt kuitenkin kuva Hamerin jenkki-Explorerista: http://www.hamerguitars.com/?fa=detail&mid=394&sid=196# Jos en aivan väärässä ole niin siinä Korealaisessa on vielä isompi lapa kuin tässä. Vertailun vuoksi Gibson: http://www.gibson.com/products/gibson/xfactor/Explorer76.html Onhan siinä lavassa eroa mutta ei tuo Hamerin versio minusta pahalta näytä. Olen yhdellä tuollaisella jenkki-Hamerilla soitellut studiossa ja hyvältä se minun käteeni tuntui. Sointia oli niin kuin laatuskitassa pitääkin. Mikit Seymour Duncania. Meikäläiselle kelpaisi. F-musiikista löytyy tällä hetkellä seuraavaa: http://www.f-musiikki.fi/tuotteet.php?nimikekoodi=GSTC59BURST Kaverini omistama malli oli uskoakseni muuten samanlainen, mutta siinä oli otelautamerkkeinä dotit. Hintaakin oli kyllä huomattavasti vähemmän. Reunalistoja ei ollut, mutta eipä näy kuvasta miten on tuon F-musiikissa myytävän laita. |
fox 30.09.2004 10:07:55 | |
---|
Jos en aivan väärässä ole niin siinä Korealaisessa on vielä isompi lapa kuin tässä.. Näin on asianlaita, se ei ole mielestäni yhtään linjakas.. Siis korealaisen Hamerin lapa...täysin henkilökohtainen mielipide tämä. ;) |
Tässä nyt kuitenkin kuva Hamerin jenkki-Explorerista: http://www.hamerguitars.com/?fa=detail&mid=394&sid=196# Aika mielenkiintoista jos Duncan toimittaa tuon tupla-kermatallamikin Deanille valmiiksi jo avoimena. Nimittäin niin Duncan ei saisi DiMarzion mallisuojahässäkän takia tehdä. Toki Duncan saa tehdä ja myydä tuplakermaisia mikkejä, mutta ne pitää tilata tehtaalta metallikuorilla jotka vain laitettu "valeeseen" ja asiakas saa sitten ne irroittaa ja ladata kitaraansa avoimen tulpakermaisen mikin. Noh, ehkä Deanin pajalla on iso loota täynnä ylimääräisiä metallikuoria ;o) EDIT: Deanin tilalla pitäis varmaan olla siten Hamer tuossa tekstissä :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Hanok 30.09.2004 11:06:52 | |
---|
Aika mielenkiintoista jos Duncan toimittaa tuon tupla-kermatallamikin Deanille valmiiksi jo avoimena. Tuossa kuvassahan oli Hamerin kitara. Saattaa kyllä olla että siinä kitarassa oli todellisuudessa mikit erivärisillä keloilla. Epäilen ettei kuvassa itse asiassa ole liikkeessä oleva yksilö. |
fox 30.09.2004 13:08:32 (muokattu 30.09.2004 13:10:40) | |
---|
Tuossa kuvassahan oli Hamerin kitara. Saattaa kyllä olla että siinä kitarassa oli todellisuudessa mikit erivärisillä keloilla. Epäilen ettei kuvassa itse asiassa ole liikkeessä oleva yksilö. Möf. Ei vieläkään oo Hamerin sivusto "vintage" osio toiminnassa, ihan off-topikkina.. Jenkki-Explojahan Hamer teki jo tuolta 70-luvun loppupuolilta asti, ja ymmärtäisin, että ihan "luvan perästä", samoin LP Special DC:n varianttia Hamer Sunburstia. Moinen on mulla vieläkin, -79 Hamer Sunburst, se halvempi malli dot-otelautamerkeillä, toissa vuonna oli miitissäkin "leikitettävänä", tuolloin Hamer käytti vain ja ainoastaan DiMarzioita, jopa DiMarzion katalookeissakin oli mm. Hamerin Explorerin kuvia.. Edittiä: niin, jotta piti sanomani et tuossa kuvassa on ainakin tuolle 70-80 luvuille tyypillinen Hamerin mikkiyhdistelmä, edessä seepra ja takana double-cream... =) |