Ze Kink 24.09.2004 18:14:11 | |
---|
Ja niillä lisäosilla Doomeista saa aivan nykyaikaisen näköisiä. Pitäisi asennella, jos vaikka joskus jaksaisi perlata. Joo, näistä olen kuullut. Mistäsaamistäsaamistäsaa? "Nyt lähtee tsupi tsupi!!!" -Humaltuneet hiphopparipojat Tervasaaressa. Koittivat soittaa mankalla tupakkaa. Ei toiminu. |
toxic 24.09.2004 20:17:00 | |
---|
Joo, näistä olen kuullut. Mistäsaamistäsaamistäsaa? Hmm. Pelit lehdessä on linkkejä. Kannattaa ladata legacy doomi ku sen asentaminen ei oo kovin vaikeaa ja sitä voi pelata netis. |
Snowblind 29.09.2004 20:19:54 | |
---|
Joo, näistä olen kuullut. Mistäsaamistäsaamistäsaa? www.doomsdayhq.com Ehdottomasti kehittynein doomväännös. Ja suomalainen kaikenlisäksi. "You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man." |
Hotakainen 29.09.2004 20:35:04 | |
---|
Ei perkele Doomi toimi mun koneella. Pitäis varmaan ostaa uus näytönohjain ja vähän muutakin. -Life is like a penis. Hard but not long enough. |
Nyt tuli sitten läpäistyä tuokin. Cyberdemon oli pelihistorian suurin pettymys minun mielestäni, aivan hanurista. Muutenkin jäi aika huono maku tuosta pelistä, oli tunnelmaltaan todella hieno, mutta pelisysteemi oli turhan suoraviivainen ja itseään toistava. 3½/5 Oh man, I shot Marvin in the face.
IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Ze Kink 08.10.2004 22:50:55 | |
---|
Nytpä vasta ostin kun rahat sain raavittua kokoon. Taidankin tästä ruveta pelaamaan -> |
Fadead 08.10.2004 23:16:15 | |
---|
Nytpä vasta ostin kun rahat sain raavittua kokoon. Taidankin tästä ruveta pelaamaan -> Joko vituttaa??? "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
Ze Kink 09.10.2004 11:43:14 | |
---|
Joko vituttaa??? Joo. Perkele kun se ei halua toimia. Ekaksi vittuili clonecd:stä, sain toimimaan, mutta nyt se kaatuu siinä alkussa kun menee siitä ovesta joka on ruumiintarkastuksen jälkeen. Heittää suoraan työpöydälle. No, pitää säätää kuntoon. Lähinnä vituttaa siis se että se ei toimi, ei se että peli ois paska tms. |
Corpsegrinder 08.04.2005 18:18:10 | |
---|
Duum 3 on ilmestynyt Xboxille! Limited editionissa on extrana Doom 1 ja 2!! |
lethus1 29.04.2005 10:00:07 | |
---|
Alpha Labs 3 tai 4 vissiin, se on se mesta missä on niitä hämähäkkejä, kyllä sen sit huomaa kun tulee :) Täytyy sanoo, on kyllä pelottava peli. Parhaimmillaan jos pelaa keskellä yötä ja valot tietenkin pois. Siis WTTTFFF Omg WtFS! omg omg. Onko tuo kohta poistettu XBOX versiosta? Odotin tuota ihan kiihkossa kun luin täältä tuosta ja nyt on alpha Labsit jo ohitettu eikä mitään tuollaista tullut vastaan. Voihan perse etten sanoisi. Olisi muutenkin mukava tietää miten paljon Xbox ja PC versiossa on ihan pelillisiä eroja. No, tosiaan, nyt mennään hieman yli ensimmäisen hämähäkkispomon jälkeen ja kyllä tuo on hyvä. Ei tosin sittenkään niin hyvä mitä pikkupojan innolla olen toivonut ja odottanut. Pakko tuo oli kuitenkin hankkia kun 94 ensimmäinen doom kolisi niin perkeleesti. PC:llänihän tuota ei saisi pyörimään millään ilveellä niin tuo Xbox versio oli luonnollinen vaihtoehto. Eli siis tällä hetkellä fiilikset on "Ihan jees peli, melko kuumottava välillä, puuduttaa jo skidisti nuo samanlaisen käytävät. Moottorisaha piristi peliä kummasti". Pistäkääs muut XBOX versiota hakanneet vähän kommentin tynkää... Ja haluan todellakin nähdä tuon kohdan mistä on nyt täälläkin höpisty. |
Helvetinpartaterä 29.04.2005 17:17:15 | |
---|
Ei tuota kyllä illalla millään kehtaa pelata.Etenkin jos on pimeää,kuin tontun perseessä.Alkaa ahdistamaan,etenkin ne sudenkorentovauvat. Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
Flow 19.07.2005 21:25:54 | |
---|
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
toxic 19.07.2005 23:47:26 | |
---|
|
-septimisti- 20.07.2005 07:05:29 | |
---|
Aika mielenkiintoinen veto tuollainen kuvakulmakikkailu. Kun en jaksa googlettaa, niin kertokaas joku elokuvasta ohjaajan nimi sekä budjetti. Muistan että joskus ensimmäisten doomien aikoihin oltiin jo elokuvaa tekemässä. Pelit lehdestä kuolailtiin kun Iso-Arska oli ehdolla pääosaan. Kolmos doomia ei ole vielä tullut pelattua, mutta jos en vähitellen saa tuota boksia kaupaksi, niin pakko kai se on hankkia. Jumatsiukka että DOOM iski silloin 10 vuotta sitten nuoreen jannuun ja lujaa. iddqd ja idkfa ovat painuneet ikuisiksi ajoiksi mieleen. |
slipkorn 20.07.2005 12:04:10 | |
---|
Aika mielenkiintoinen veto tuollainen kuvakulmakikkailu. Kun en jaksa googlettaa, niin kertokaas joku elokuvasta ohjaajan nimi sekä budjetti. IMDB:n mukaan ohjaaja Andrzej Bartkowiak ja budjetti 70 milj. dollaria. |
BMF 23.05.2006 03:55:49 | |
---|
Olet kirjoittamassa yli 306 päivää vanhaan ketjuun! No ei se mitään. :) Tulipa tuo justiinsa pelattua läpi, oli kyllä loppujen lopuksi ihan hyvä ja tunnelmallinen peli vaikka välillä toistikin vähän itseään, jännä ainakin jos ei muuta. Cyberdemon oli kyllä pienimuotoinen pettymys, kun ei ollut kyseessä ns. rehtiä tappelu vaan kikkailua soulcuben kanssa. Hauska muuten noiden välidemojen kanssa, kun päähenkilö ei missään vaiheessa peliä sanonut yhtään mitään, aivan kuin vanhoissa peleissä. Doom hemmo kun tuppaa olemaan tuota hiljaisempaa sorttia. ;) BAD MOTHER FUCKER |