Aihe: Puhuuko Ynkkä paskaa?
1 2 3
toxic
24.09.2004 19:59:26
Onkos kukaan nähnyt Panteran Cowboys From Hell Videota ?
Yngwie on hotellin edessä jakamassa nimmareita kun Phil tulee pihalle kiltisti tarjoamaan Ynkälle donitseja...

.
.
.

"NO, I DON' T WANT NO FUCKING DONUTS !!!"

Hehee...parhautta.

Mie latasin joskus sen, mutta ei siinä mitään tollasta ollu.

"jos soittaisin yhtään nopeammin, kaikki äänet eivät edes kuuluisi"
-ynkkä

No ei se tosiaankaan niin nopea oo. Ei se oikeastaan ole nopea, tai oikea käsi on, mutta vasen käsi jää noin kaksi kilometriä jälkeen ku se soittaa. Kauheata. Yäh.

Ainii! Sg:t on kingejä!
drvulter
24.09.2004 23:32:02
mä oon muuten parempi ku ykä.
DAVE ON PASKA
saha
25.09.2004 18:09:14
mä oon muuten parempi ku ykä.

Kiitos tiedosta, mutta täällä puhuttiinkin Yngwiestä.
Ota poika ohvia. Ostan wahin, tarjoa omaasi.
Crossroad
25.09.2004 18:51:19
en itse lukeudu ollenkaan yngwie faniksi,mutta vaikka se(nykyään)kaljamahainen,pöhöttynyt pelle ja vielä Ruotsista onkin,niin soittajana mies on aika ainutlaatuinen..kun mies tuli suureen julkisuuteen 80-luvun alussa Graham Bonnetin-bändin kautta,oli jo heti selvää,että oli oli syntynyt uusi supertähti..joka oli erillainen kuin muut..aivan kuten hendrix,,eddie van halen,randy rhoads..ym..joilla kaikilla oli oma tyylinsä ja tekniikkansa josta ne tunnisti heti..yngwie oli jo bonnetin aikoihin teknisesti todella taitava ja tavaramerkiksi muodostui nopeasti nuo klassis-pohjaiset soolot,josta paistoi myös monet blues vaikutteet,puhumattakaan blackmoresta..mutta se että"tiedän kaiken tekniikan mitä on"pitää paikkansa kyllä..olen aina pitänyt yngwietä yhtenä kaikkein lahjakkaimpana,mutta en pidä tuosta soittotyylistä jossa on min.10säveltä sekunnissa..katsokaa g3-live in denver,kyllä yngwie soittaa suohon steven ja oppiisän satrianin mennentullen..vaikka ulkonäkö onkin aika säälittävä..kun ynkka joskus pääsee tuosta näyttämisen halusta,voi tulla todella hienoa musiikkia..mutta alkuperäiseen aiheeseen..ei pidä sekoittaa skaaloja ja moodeja ja skaalatkin on vain ohjeellisia=niitä voi ja pitää yhdistellä sopivasti..
Velli
25.09.2004 23:20:36
kun ynkka joskus pääsee tuosta näyttämisen halusta,voi tulla todella hienoa musiikkia..

Noin se Blackmorekin aikoinaan sanoi. Henk. koht. en kyllä usko että ynkkä koskaan tulee tyyliään muuttamaan ja eihän se mikään ynkkä enää olisikaan jos se ei omalla tyylillään soittaisi.
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Lord of the strings
26.09.2004 16:03:43
Ei mitään tietoa tosta skaalajutusta, mutta puhuu.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
PoLFus
26.09.2004 20:58:22 (muokattu 26.09.2004 21:08:06)

g3-live in denver,kyllä yngwie soittaa suohon steven ja oppiisän satrianin mennentullen.

joo..no.. Yngwiellä yhtä biisiä puolituntia + maailman kauhein Hendrix-raiskaus. Et voi nyt sanoa "biisi oli huono", siis Hendrixdin biisit huonoja, vaan Yngwie oli huono.
"Mä en ota sulta ******!" - macro
moottorisaha
26.09.2004 21:52:05 (muokattu 26.09.2004 21:53:54)

Mie latasin joskus sen, mutta ei siinä mitään tollasta ollu.

Kyllä siinä on, mutta en tiennyt että kyseessä on ynkkä. :D

Heh, nyt kun tarkemmin katsoin niin ynkkähän se.
Vainhaalee
27.09.2004 22:55:39
"Shut up n´ play better"
"Soittakaa Kundi meikkaa! Perkele!"
Sinap
29.09.2004 13:50:46
Noin se Blackmorekin aikoinaan sanoi. Henk. koht. en kyllä usko että ynkkä koskaan tulee tyyliään muuttamaan ja eihän se mikään ynkkä enää olisikaan jos se ei omalla tyylillään soittaisi.

Apua?en välttämättä haluais kuulla ynkältä mitää säkkipillimeinikiä....painajainen: Malmsten´s night...paskat meinas tulla housuun...en kyllä halua kuulla muutenkaan ynkkää.
Elämä on kuin kitaran kieli...hetken se kestää kunnes katkeaa.
Juugeli
29.09.2004 15:57:02
Onkos kukaan nähnyt Panteran Cowboys From Hell Videota ?
Yngwie on hotellin edessä jakamassa nimmareita kun Phil tulee pihalle kiltisti tarjoamaan Ynkälle donitseja...

.
.
.

"NO, I DON' T WANT NO FUCKING DONUTS !!!"

Hehee...parhautta.

Joo ja tekstinä alhaalla luki muistaakseni jotain tyyliin: Some Swedish asshole... :)
My brain hurts!!! Pastilli? IHKK #3
Majesty
29.09.2004 18:32:33
Joo ja tekstinä alhaalla luki muistaakseni jotain tyyliin: Some Swedish asshole... :)

Ei, vaan "Do you know this goon?" ja sit vähän myöhemmin "He don't like Donuts !!!"

Ynkkä vaahtoaa "I DON'T EAT DONUTS !!!" ja Phil vain toteaa, että "Hostile, pure hostility"
Siitä varmaan Fucking Hostilekin kertoo... ;)
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
toxic
29.09.2004 19:01:08
Ei, vaan "Do you know this goon?" ja sit vähän myöhemmin "He don't like Donuts !!!"

Ynkkä vaahtoaa "I DON'T EAT DONUTS !!!" ja Phil vain toteaa, että "Hostile, pure hostility"
Siitä varmaan Fucking Hostilekin kertoo... ;)

No perkele, oon kaksi kertaa ladannu ton cowboys from hell videon, mut ei siinä mitään tollasta oo.
Majesty
29.09.2004 19:30:55
No perkele, oon kaksi kertaa ladannu ton cowboys from hell videon, mut ei siinä mitään tollasta oo.

Et kai ole lataillut Cowboys From Hell musiikkivideota ?
"Cowboys From Hell -The Videos" on videon nimi. Löytyy mm. "3 Vulgar Videos From Hell" DVD:ltä.
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
toxic
29.09.2004 19:45:03 (muokattu 29.09.2004 19:45:29)
----------Unohtakkee tääää...
Juugeli
01.10.2004 05:13:05
Timo Tolkki sanoi myös, että hän ei voi soittaa enää nopeammin, yksittäiset nuotit eivät enää erottuisi toisistaan. Tai olla jonkun JYRKIn 6-kielen maisterit sarja tai jotain vastaavaa. Brilliant!

Hohoh. Sama mies ihmetteli taannoin Soundissa Alexi Laihon sooloilua Follow The Reaper-levyllä ja sanoi ettei omaa läheskään yhtä hyvää tekniikkaa.
My brain hurts!!! Pastilli? IHKK #3
toxic
01.10.2004 16:15:05
Hohoh. Sama mies ihmetteli taannoin Soundissa Alexi Laihon sooloilua Follow The Reaper-levyllä ja sanoi ettei omaa läheskään yhtä hyvää tekniikkaa.

Aivoni hyytyivät, taas. Kumpi ei omaa läheskään yhtä hyvää tekniikkaa.?
Necromuru
02.10.2004 11:07:41

katsokaa g3-live in denver,kyllä yngwie soittaa suohon steven ja oppiisän satrianin mennentullen..vaikka ulkonäkö onkin aika säälittävä...

Pöh. Steve ja Joe soittaa tyylillä. Ynkkä taas ei.
Pakko vetää kauheat tilut joka hiton väliin...
"Joopa joo" sano joulupukki kun lahjat loppu.
Necromuru
02.10.2004 12:29:36

Laiho sitten kai soittaa niin ettei yksittäiset nuotit kuulu...
Toinen Tolkin legendaarinen sanonta, on se että mies soitaa niin nopeasti ettei vahvistimetkaan pysy perässä.
"Joopa joo" sano joulupukki kun lahjat loppu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)