blastoff 29.09.2004 15:58:55 | |
---|
Onko kukaan kuullut tuota Jarmo Saaren uutta soololevyä tai nähnyt livenä? Aika mielenkiintoiselta vaikuttaa ainakin lehtijuttujen perusteella. Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Gandhi: "I think it would be a good idea" |
Vilppu 29.09.2004 16:05:55 | |
---|
On pitänyt tiirailla, josko pääsisi keikalle näkemään tuon joku kerta. Juttiksessa olisi ollut pari viikkoa sitten, mutta ei päässyt. Mielenkiintoiseltahan tuo vaikuttaa, ja Saaren tuotokset ovat yleensä olleet aika laadukasta kamaa, eiköhän tämäkin. Tulevaisuus on ajanjakso, jolloin liiketoimemme menestyvät, ystävämme eivät petä ja onnemme on varma.
- Ambrose Bierce - |
|
chief 29.09.2004 18:12:45 | |
---|
Mä olin juttiksessa kattomassa julkkarikeikkaa ja olihan se aika viihdyttävä kokemus. Ihmettelin kovasti että ei menneet vermeet sekaisin Jarmolla, sen verta korkea räkki oli lavalla kaverina. Ja polkimia oli lattialla vaikka kuinka. Aika mielenkiintoista musiikkia hän kyllä tekee. Välillä tuli sellasta tanssittavaa electro/rock/groove- mitälie ja välillä hienoja balladeja. Häh? |
blastoff 29.09.2004 20:47:14 | |
---|
Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Keke Urlaub 30.09.2004 08:20:44 | |
---|
Kävin kattomassa livekeikan Oulun Nukulla, ihan hyvä oli. Waiting for muusikoiden.net...not. |
Meisseli 01.10.2004 11:13:21 | |
---|
Ens viikolla tulee myös tänne tornion musatalolle. Aah my ding ding dong.. Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
Henga 01.10.2004 12:39:45 | |
---|
|
Dr. Funkenstein 02.10.2004 22:48:07 | |
---|
Mun mielestä kokonaisuutena hieman epäonnistunut teos, joskin muutama helmi on mahtunut mukaan myös. Onhan tuollaisen levyn tekeminen varmasti viihdyttävää, mutta kuulostaa siltä kuin Saari olisi tehnyt levyn itselleen - ja päätynyt sitten julkaisemaan sen ilman suurempia visioita kohderyhmästä. Tokihan itsekin Saari-faniboina ostin levyn, mutta ikäväkseni täytyy todeta, että on kyllä mielestäni heikoin tuotos mihin Saari on kädenjälkeään takonut. Ne muutamat helmet levyllä toisaalta kyllä korvasivat hinnan. Ristiriitainen fiilis. |
fridgebuzz 07.10.2004 20:43:44 | |
---|
Juuri tulin keikalta, jäi vähän ristiriitainen olo. Toisaalta loistavia sämpläys-luuppaus-juttuja, mutta toisaalta vähän turhan kliinistä ja kilttiä. Vähän enemmän "rupea" olisin kaivannut, säröä, kakofoniaa. |
Meisseli 08.10.2004 08:39:14 | |
---|
Kovin keikka bob brozmanin jälkeen. Hienoin biisi mitä olen koskaan kuullut tuli stagelta. ja olen useita biisejä kuullut... Toisaalta ostin levyn ja en kauheasti tykännyt..ristiriitaista..aarghh!!!!! Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton |
Jere_H 08.10.2004 17:44:47 | |
---|
Ostin ton levyn. Noissa äänimaailmaosaston julkaisuissa homma voi helposti kaatua typerään oho, härpättimestä lähtee outo ääni --> levylle -meininkiin mutta ainakin näin muutaman kuuntelun perusteella väittäisin, että tää on eri maata. Ei varmaan voi puhua tarttuvista melodioista tai tulevaisuuden ikivihreistä mut joka tapauksessa hienoa tavaraa fiilistellä pimeässä huoneessa energiajuomapäissään. Myydään 7-kielinen Ibanez Prestige -keppi, pistäös pikaviestiä jos kiinnostaa.. |
HCW 12.10.2004 10:07:28 | |
---|
Jeps, itsekin olin keikkaa katsomassa ja voin sanoa että tuo oli parasta mitä olen nähnyt pitkään aikaan. Ambient-henkistä menoa ja maalailua. Kyllä kitaralla saa ihmeitä aikaan.Levyä en ole itse kuullut mutta uskoisin että livenä tuosta saa enemmän irti kuin levyltä. Mene ja tiedä. Osta meän levy!!!
Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta:
http://www.strangefruitband.net |
blastoff 13.10.2004 22:19:29 | |
---|
Olipahan keikka! Oliko muita Mnettiläisiä paikan päällä (Kannelmäessä siis)? Ihan yllätyin siitä, että sali oli melkeinpä loppuunmyyty ja jengi vielä diggaili ihan täysillä. Itse tiirailin keikkaa ensimmäisestä rivistä ja olihan sitä Jarmon taiturointia tosiaan aika jännittävä seurata. Biiseistä erityisesti mieltäni lämmitti Zetaboon ekalta levyltä tuttu "Maria", joka soveltui hienosti tällaiseen soolo-formaattiin. Uusi levy lähti luonnollisesti myös mukaan. Reporter: "What do you think of Western civilization?"
samulijp 15.10.2004 11:24:38 | |
---|
-clip- kuulostaa siltä kuin Saari olisi tehnyt levyn itselleen - ja päätynyt sitten julkaisemaan sen ilman suurempia visioita kohderyhmästä. YEAH!!! Ei kai kaikkien bändien pidä tänäpäivänä eka tehdä markkina-analyysia ja vasta sitten päättää, julkaistaanko levy? Hyvinhän tosin toi tuntuu jengille uppoavan. Itse näin Rinneradion lämppärinä Jarmon sooloilun ja pidin. Täytyy levy ostaa kun sattuu hyppysiin. .::COB - Children Of Baron::.
My name is Baron, Samuli Baron! |
HCW 15.10.2004 17:43:11 | |
---|
Kelle sitä musaa sitten tehdään jos ei itselle? Eiköhän jokaisen soittajan lähtökohta ole tehdä musaa itselleen ja jos joku muukin tykkää niin hyvä. Britneyt ja Hanna Pakariset ovat asia erikseen. Osta meän levy!!!
Klipit,tilausohjeet jne.osoitteesta:
http://www.strangefruitband.net |
Pirjo 15.10.2004 23:46:00 | |
---|
On melko haastavaa lähtee vetään ton tyyppistä keikkaa YKSIN (lienee jokaisen eteenpäin pyrkivän ammattimuusikon haave, siis vetää keikka soolona). En oo vielä tota matskuu kuullu, mutta aion ainaki levyn ostaa, kun en ehkä keikoille pääse. Se pelko perseessä, et yks plugipiuha tai muuntaja pettää, saattaa kaataa koko shown, ni ei muuta ku Simo Salmisen Nuijasota-biisin pohjaltakos sen jälkeen vetelet? Hieno homma , et Jarmo jaksaa olla niin monessa mukana! |
Dr. Funkenstein 17.10.2004 17:37:51 (muokattu 17.10.2004 17:38:15) | |
---|
Hehe, progejengii! Oikeessa ootte kyl, ei siin mitään. |
Jimi Henri 17.10.2004 22:52:35 | |
---|
Loistava keikka oli Juttutuvassa. Levyltä tosin on juuri jätetty ne lempparibiisit keikalta pois. No hyvä levy kuiteskin. Talk Less Play More |
pehko 15.08.2006 09:55:10 (muokattu 15.08.2006 09:55:38) | |
---|
kuulostaa siltä kuin Saari olisi tehnyt levyn itselleen Juuri luin haastattelun jossa mies sanoi halunneennsa tehdä levyn, jollainen häneltä itseltään levyhyllystä puuttuu. Ja kyllä mä ainakin, kun materiaalia väsäilen, niin "teen sitä itelleni"...tärkeintä on että siitä pitää tekijä itse. EDIT: Jarmolla muuten uusi levy tekeillä HEAVY...FUCKING...METAL! |