Aihe: Basistinaiset.
1 2 3 4 5 6 7 8
paavi
29.09.2004 10:47:02
Joo. Seuraava askel onkin sitten M.net basistien poikakalenteri. Pomminvarma pikkujoulun myyntihitti jakkupukuisten toimistosihteerittärien keskuudessa.

Hei!! Se on siinä! Jokaisella jätkällä basso kuvassa...peittämässä strategisia paikkoja...taustalla bändikämppää, lavaa tai muuta aiheeseen sopivaa. Mä oon messissä heti. Tietenkin monenlaisia basisteja mukaan, vaihtelua sekä soittajiin että soittimiin, läskibassoa, laihaa miestä, mitä vaan...

Pitkästä aikaa jotain järkevää täällä muusikoiden.netissä.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
paavi
29.09.2004 10:49:27
Kuka lähtee mukaan basistikalenteriin? Mä oon tosissani. :D
Karlsson
29.09.2004 11:00:44

Mä otin jo vaatteet pois valmiiks.
Mersukuski
hemmo
29.09.2004 11:06:17

Vai niin! Noh, toi hymiö mua vähän hämää tossa. 8-=
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
Keny
29.09.2004 11:44:04
Mä otin jo vaatteet pois valmiiks.

Öö mä tein ton jo viikonloppuna keikalla...fitty mikä spede.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
paavi
29.09.2004 13:48:05
Vai niin! Noh, toi hymiö mua vähän hämää tossa. 8-=

No, se tarkoitti, että mä nauroin, mutta tosissani oon edelleen.
Karlsson
29.09.2004 13:52:11
No, se tarkoitti, että mä nauroin, mutta tosissani oon edelleen.

Kukaha kieroutunu pervo haluais muka nähdä lauman läskejä sikoja vain passo peittämässä strategisia ruumiin osia?
Mersukuski
hemmo
29.09.2004 13:57:05

Kukaha kieroutunu pervo haluais muka nähdä lauman läskejä sikoja vain passo peittämässä strategisia ruumiin osia?

Okei, oon meshissä, mut sillai et mun foto on sitte sellaane, et oon keittiöessu päälläin keittämäs sbassonkielii. Nam!
"Kaikki m.netin bändit, kuulka tää. Olette Ihan Huonoja, eikä teistä tule koskaan mitään. Parin vuoden päästä sekin onneton fanilauma mitä olette saaneet mahdollisesti itsellenne haalittua Häpeää menneisyyttään." - arva
pee
29.09.2004 14:24:30
vanttera
29.09.2004 14:24:53

Nimimerkki Souladelicilla on bassofé-tissi. Moon meshissä.
Sitten isit ihmettelee kun meidän Ellalla on 2 tonnin puhelinlasku. "Emmää paljoo ees oo soitellu, haista vittu!!" -Pelsi
sirdickyj
29.09.2004 14:31:21
Öö mä tein ton jo viikonloppuna keikalla...fitty mikä spede.

Teitkö oikeesti? Pelimies!
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
hemmo
29.09.2004 14:33:46

Teitkö oikeesti? Pelimies!

Selvinpäin vielä kuulemma. On meillä jossain videokin siitä, venatkaas....
sirdickyj
29.09.2004 17:33:24 (muokattu 29.09.2004 22:25:54)
Siinä tapauksessa myös sinä taidat olla pelimies. Hanko, Seinäjoki ja pari muutakin paikkaa?

No joo, Hanko, Seinäjoki, Nurmijärvi, Suomenlinna...ja Töölö! Et kai ala kiistämään tätä? Vai kuinka se passi sulta hävis? Mutta meikäläinen jättää nyt noi hommat muille, ei meitsin kropalla enää pyöritä au nature.

Mutta kalenterissa oon heti messissä! Oikeesti. Kai kaikki mimmit haluu semmosen kalenterin?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
paavi
29.09.2004 17:39:38

Mutta kalenterissa oon heti messissä! Oikeesti. Kai kaikki mimmit haluu semmosen kalenterin?

Tottakai haluu! Kyllä jengi täällä kohta lämpenee ajatukseen...
Teijo K.
29.09.2004 17:58:47

Hei!! Se on siinä! Jokaisella jätkällä basso kuvassa...peittämässä strategisia paikkoja...taustalla bändikämppää, lavaa tai muuta aiheeseen sopivaa. Mä oon messissä heti. Tietenkin monenlaisia basisteja mukaan, vaihtelua sekä soittajiin että soittimiin, läskibassoa, laihaa miestä, mitä vaan...

Pitkästä aikaa jotain järkevää täällä muusikoiden.netissä.

Jaa'a. Laiha mies läskibasson takana, eikä näy kuin korvat.

Kontra peittää kyllä mukavasti strategiset paikat, niingo outo-kummun, yms.

Järkevää? No mie en kehtoo, iliman paitaa.
pikkupeikko
29.09.2004 18:15:57

Naisbasistina tämä ketju on aika mielenkiintoista luettavaa... :)

heh, todellakin. uteliaisuus voittaa ja pakko lukea. ;)
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
HarrieR
29.09.2004 18:56:09
Jaa'a. Laiha mies läskibasson takana, eikä näy kuin korvat.

Kontra peittää kyllä mukavasti strategiset paikat, niingo outo-kummun, yms.

Järkevää? No mie en kehtoo, iliman paitaa.

Tai sitten niinkuin täällä, että läski basisti laihan basson takana. Jättää kaikki strategiset paikat mukavasti näkyville, niingo jenkka-hantaakit.
Jazz is just a series of mistakes without the 'oops.' - Nigel Tufnel
juici
29.09.2004 18:58:12

Jospa mä oon sitten vaan ilman paitaa:

http://koti.mbnet.fi/sleepy/kuvat/bandi/2004-07-30/2004-07-30-2.jpg

Ihan kuin tosta jotain selvää saisikin. :P
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
hemmo
29.09.2004 19:13:50

Jospa mä oon sitten vaan ilman paitaa:

http://koti.mbnet.fi/sleepy/kuvat/bandi/2004-07-30/2004-07-30-2.jpg

Ihan kuin tosta jotain selvää saisikin. :P

Mut toihan on just hyvä. Eli 1 kuukausikuva on jo. Enää 11 kpl tarttetaan.

Olen taipuvainen jättämään estoisen arvan pois meshistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)