Aihe: Lemmenkipeet: Hullu mies
1 2
VÄKIPÄÄ
29.09.2004 04:47:19
Nyt on pakko avautua.

Anteeksi ja kiitos.

http://www.saunalahti.fi/sakarit/kerro-lisaa/mitspuklauskannon.jpg
Imelä ski munk, ass:eja!!! Pistä pastillis pyllyyn.
mr_b
29.09.2004 09:41:23

Eih, tuossahan on jotain vanhoja Bogart Co - miehiä, Sam Eagle ja kumppanit. Argh. Ällötyssydänkohtaus meinasi tulla kun avasin nettisaitin...

Ja paska on kyllä biisikin, mutta sehän miesten taustat tuntien oli vain odotettavaa...
Before I talk I should read a book.
Tellervo
29.09.2004 09:50:36
Eih, tuossahan on jotain vanhoja Bogart Co - miehiä... Ja paska on kyllä biisikin, mutta sehän miesten taustat tuntien oli vain odotettavaa...

No mä en kyllä sanois noin. Eikös Bogart Co tehnyt aikanaan kuitenkin ihan kelpojakin poppisbiisejä, lajissaan. Ei mee hyvin niilläkään jätkillä, näköjään.
Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock)
mr_b
29.09.2004 10:03:37

No mä en kyllä sanois noin. Eikös Bogart Co tehnyt aikanaan kuitenkin ihan kelpojakin poppisbiisejä, lajissaan.

Eikä tehnyt. Yäk. Yäk. Yäk.

On se nyt kumma kun ei saa vanhoja inhokkejaan rauhassa inhota. Seuraavaksi joku varmaan kehaisee Hausmyllyä...

Nykyajan nuorilla on helppoa, voivat inhota rauhassa jotain Idoleita tai Pikku G:tä tai Uniklubeja, jotka kuitenkin ovat jotenkin järkeviä artisteja. Kun minä olin nuori 80-luvulla niin meillä oli inhottavaksi vain takatukallisia permanentattuja urpoja, joilla oli neonväriset puvuntakit ja salihousut. Pah.

(Pannaan tähän vielä se hymiö perään: :-) )
Before I talk I should read a book.
Notefix
29.09.2004 10:54:33

Seuraavaksi joku varmaan kehaisee Hausmyllyä...

Siinä on hyvä laulaja :) Ja puheäänikin on nykyään melkein joka mainoksessa...
My name is Baron, Notefix Baron "
Tellervo
29.09.2004 12:30:57
Nykyajan nuorilla on helppoa, voivat inhota rauhassa jotain Idoleita tai Pikku G:tä tai Uniklubeja, jotka kuitenkin ovat jotenkin järkeviä artisteja. Kun minä olin nuori 80-luvulla niin meillä oli inhottavaksi vain takatukallisia permanentattuja urpoja, joilla oli neonväriset puvuntakit ja salihousut. Pah.

(Pannaan tähän vielä se hymiö perään: :-) )

No saaraanhan me mumotkin nykyajan pellejä rauhassa inhota. Seuraa vaan esimerkkiä.
Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)